Aihe

Tällä palstalla on pahoinvoivia ihmisiä

Tämä usko on minulle onnellisuuden lähde. Teitäkin kutsutaan rakkaudella sisälle <3.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kun et tiedä terveemmästä opista niin se on sitten niin.

etkä halua etkä uskalla ottaa selvää, harmi !

• Anonyymi

Usko antaa perusturvan ja -onnellisuuden, vaikka elämässä olisikin paljon vaikeuksia.

• Matt
        19:20 Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?"
        19:21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua."
        19:22 Mutta kun nuorukainen kuuli tämän sanan, meni hän pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
        19:23 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
        19:24 Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Matt
        19:20 Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?"
        19:21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua."
        19:22 Mutta kun nuorukainen kuuli tämän sanan, meni hän pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
        19:23 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
        19:24 Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan

En jaksa lukea jorinoitasi. Syy: et ole vieläkään päässyt demoneista eroon! Etkö oikeesti huomaa, että olet pahojen henkien, perkeleiden riivaama. Itse pimeyden ruhtinaan Saatanan väkevässä talutusnuorassa. Ja koko ajan vajoat syvemmälle synnin kahleisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

En jaksa lukea jorinoitasi. Syy: et ole vieläkään päässyt demoneista eroon! Etkö oikeesti huomaa, että olet pahojen henkien, perkeleiden riivaama. Itse pimeyden ruhtinaan Saatanan väkevässä talutusnuorassa. Ja koko ajan vajoat syvemmälle synnin kahleisiin.

Toivottavasti et enää herää paatumuksen tilastasi, menettäisit järkesi.

Hebr
        10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat

• Anonyymi

Tähtiryhmä on onnellinen väärässä uskossaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      18760
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      366
      6912
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2059