Tällä palstalla on pahoinvoivia ihmisiä
Tämä usko on minulle onnellisuuden lähde. Teitäkin kutsutaan rakkaudella sisälle <3.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kun et tiedä terveemmästä opista niin se on sitten niin.
etkä halua etkä uskalla ottaa selvää, harmi ! - Anonyymi
Usko antaa perusturvan ja -onnellisuuden, vaikka elämässä olisikin paljon vaikeuksia.
Matt
19:20 Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?"
19:21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua."
19:22 Mutta kun nuorukainen kuuli tämän sanan, meni hän pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
19:23 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
19:24 Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Matt
19:20 Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?"
19:21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua."
19:22 Mutta kun nuorukainen kuuli tämän sanan, meni hän pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
19:23 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
19:24 Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaanEn jaksa lukea jorinoitasi. Syy: et ole vieläkään päässyt demoneista eroon! Etkö oikeesti huomaa, että olet pahojen henkien, perkeleiden riivaama. Itse pimeyden ruhtinaan Saatanan väkevässä talutusnuorassa. Ja koko ajan vajoat syvemmälle synnin kahleisiin.
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa lukea jorinoitasi. Syy: et ole vieläkään päässyt demoneista eroon! Etkö oikeesti huomaa, että olet pahojen henkien, perkeleiden riivaama. Itse pimeyden ruhtinaan Saatanan väkevässä talutusnuorassa. Ja koko ajan vajoat syvemmälle synnin kahleisiin.
Toivottavasti et enää herää paatumuksen tilastasi, menettäisit järkesi.
Hebr
10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat
- Anonyymi
Tähtiryhmä on onnellinen väärässä uskossaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-424618760Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o3666912Uusin Seiska herttainen Torppa
Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir1272059