Kun ei ole elämässä mitään, ei sosiaalisia kuvioita, ei rahaa. Pää leviää yksinäisyyteen ja himassa nyhjöttämiseen.
Kaikki mahdollinen paska tässä on osunut kohdalle ja koettu elämän aikana. En jaksa alkaa erittelemään.
Alkaa se kuuluisa seinä tulemaan vastaan. Jos lähtee ulos kävelemään uutena vuonna, niin siellä näkee vaan ihmisiä joukoissa kavereineen. Sitä on vain ulkopuolinen ja tuntee suoranaista pakokauhua.
Joulu oli aika tuskaisa, mitäköhän sitä keksisi uudeksi vuodeksi
3
76
Vastaukset
Vähä sama juttu, teen sentää yövuoroa mut neki hommat kai kestää vaa kuukauden, en tiedä sitte, rahaa nyt on jotenkin, mutta silit paska fiilis kun oot ulkopuolinen ja yksin ei ketää halua olla tekemisissä.
- Anonyymi
Juhlapyhille ei voi mitään tehdä, joten pitää tehdä niille päiville juhlapyhien välissä. Koeta elää arkipäivät mahdollisimman täydesti, kai joka kylässä joku paikka on, missä voi vielä näinä sairaina aikoina liikkua? Ja ihan noin käytännössä tämän vuodenvaihteen juhlapyhät olisi kaikkien pitänyt ottaa maltilla tartuntavaaran vuoksi. Eli mihinkään kaupungille ei edes pitäisi lähteä kuljeksimaan.
Jos on kirkas sää, ajattelin itse etsiä luonnollisia maisemapaikkoja ja katsoa rakettihärdelliä matkan päästä. Omasta mielestäni etäännyttäminen on tietyssä mielessä terapeuttista. Kun ei voi olla läsnä ja osallistua, niin sitten voi etäännyttää itsensä ihan kunnolla, fyysisestikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341