Samassa punkassa mies? Laitetaan samalla rakkauslapsi alulle.
Aloitetaanko uusi vuosi
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ludem on ikuisesti mun
- Anonyymi
Menen ystävän luokse juhlimaan.
- Anonyymi
Niinkö luulit no sitten menen minäkin ja juhlin koko vuoden edestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö luulit no sitten menen minäkin ja juhlin koko vuoden edestä.
Ei ollut aloittajalta tuo.
- Anonyymi
Jaa, sekö on tärkeämpää kuin minä ja tuleva lapsemme? T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, sekö on tärkeämpää kuin minä ja tuleva lapsemme? T. Aloittaja
😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 Olet ikuisesti mun ikioma rakkaus etkä ikinä saa olla kenenkään muun kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 Olet ikuisesti mun ikioma rakkaus etkä ikinä saa olla kenenkään muun kanssa
Minulla on ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas rauhoituppa jooko. Ei ollut mun kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ystävä
Hän on muusikko
- Anonyymi
Hyvä ajatus. Todella, haluaisin lapsen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Mun kanssa ainoastaan
- Anonyymi
Haluisin.
- Anonyymi
Kenen kanssa haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa haluat
Yhden ihanan kanssa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden ihanan kanssa :)
Joo no nyt minäkin haluan olla jonkun ihanan kanssa ja tehdä lapset jonku muun kanssa nii hoidat sitten niitä kun sinä kuitenkin olet mun ikuinen puoliso ja eikös lapset kuulu samaan pakettiin kuin puoliso että mennään näin tämä tulevaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no nyt minäkin haluan olla jonkun ihanan kanssa ja tehdä lapset jonku muun kanssa nii hoidat sitten niitä kun sinä kuitenkin olet mun ikuinen puoliso ja eikös lapset kuulu samaan pakettiin kuin puoliso että mennään näin tämä tulevaisuus
Rakas ne on meidän asioita ja me vietetään yhdessä ne hetket.
- Anonyymi
Joo, sopii jos oot eräs tietty nainen!
Kerro vähän tunnisteita meistä, kiitos? - Anonyymi
Sopii jos oot M nainen
- Anonyymi
Iso asia tuollainen...
- Anonyymi
Olisiko vihdoinkin aika kysyä irl siltä henkilöltä asiaa?
Eihän se täällä palstalla selviä, jos ei edes nimellä kysytä, ja vielä keneltä. - Anonyymi
Mulle kävis oikein hyvin, että olisimme uutena vuotena naisen kanssa yhdessä jossain kivassa paikassa. Hän painaisi päänsä rinnalleni ja haaveilisimme tulevaisuudesta. Syntyis uuden alkua.
- Anonyymi
En suostu. En tykkää jos nainen miettii ekana lapsentekoa. Lapsia tulee jos tulee kun aviopari viettää aikaa yhdessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782