Koronavirus

Anonyymi

Minä haluan tietää että milloin tämä Covid-19 virus loppuu elikkä milloin voimme elää rauhassa? Vastatkaa

2

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei tiedä! Asiantuntijat ovat sitä mieltä että covid-10 sairaus on tullut jäädäkseen aivan kuin influenssaviruksetkin. Niistäkin oli pandemioita (espanjantauti ja aasialainen) ja rokotuksia jatketaan edelleen niistäkin. Koronarokotukset taisivat tulla jokavuotiseksi rutiiniksi ja ilmeisesti se annetaan tulevaisuudessa samalla kerralla kuin influenssarokotus.

• Anonyymi

Eli covid-19 viruksesta voi tulla meille ihan normaaliksi kausi taudiksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      119
      1613
    2. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      36
      1282
    3. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1268
    4. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      51
      1069
    5. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      61
      812
    6. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      810
    7. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      78
      762
    8. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      29
      734
    9. Sosiaalinen lainalaisuus.

Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol
      Sinkut
      138
      686
    10. Hei, huomenta

Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️
      Ikävä
      65
      630
    Aihe