Aihe

Auroran sairaala

Anonyymi

Maanantaina muutan Auroran sairaalan asumaan. Onko hyvä vai huono paikka?

6

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen mennyt aina sillä menttaliteetilla, että muodostan oman mielipiteen sairaalasta.
      Eihän ne mitään hotelelja ole, mutta eipä niissä ole tarkoitus viettää aikaakaan, yhtään sen pidempää kuin on "tarve."

• Anonyymi

Ruusuinen kuva tieteen ihmelapsesta nimeltä psykiatria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruusuinen kuva tieteen ihmelapsesta nimeltä psykiatria.

Miksi? Siksikö, etten hauku täällä lääkäreitä ja hoitajia? Tai valita siitä, kuinka juuri minun elämääni ei sairaalassa pystytty parantamaan?
        Ei se taaskaan ole minulta pois, jos joku toinen saa apua osastojaksolta. Ja mitä taas lääkäreiden ja hoitajien haukkumsieen tulee, niin tein sen siellä sairaalassa kasvotusten, asiat tuli sen verran selväksi, ettei enää täällä tarvise.

• Anonyymi

Ai nykyään mielisairaaloihin noin vain muutetaan asumaan? Eikös suuntaus ole ollut avohoitoa kohden jo 1990-luvun lamasta lähtien?

• Anonyymi

MT-kenttää laajemmin ajatelleen, niin olisi oikeastaan aika ihana jos sinne käveltäs sisään, eikä aina mentäs lepositeissä.

• Anonyymi

Jos olet manipuloitava yksilö niin psykiatria on sinulle hyvä paikka missä vaan.
      Jos olet omilla aivoilla aattelva, jokainen psykiatrinen hoitopaikka on paha, he ei siedä omilla aivoilla ajattelua lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      67
      9908
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      125
      5863
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      492
      5636
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      5308
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      17
      2836