Vaikka kahvin merkeissä.. ja vaihtaa kuulumisia
Oisko mahdollista nähä ensivuonna
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pittää pukkee kuin vauva sänkyyn..
Millon ne satavuotissynttärit on????? - Anonyymi
Tottakai se on mahollista.
- Anonyymi
Nähdään vaan koska kahvi on hyvää ja sinä olet vielä parempaa.
- Anonyymi
Tietenkin on mahdollista.
- Anonyymi
Tänävuonnakin ehtii, kohta aikaa.
- Anonyymi
Ei ole esteitä kahvitteluun tai muuhun näkemiseen jos ehdottaisit sitä livessä
- Anonyymi
Tietysti, jos vaan tietäisin sun sitä haluavan.
- Anonyymi
Et taida itsekään tuohon uskoa.
- Anonyymi
Ei ole. Aika oli nähdä ja jutella. Et halunnut. Piste.
- Anonyymi
Väärin meni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni
Samaa mieltä. Tottakai voidaan nähdä ja piste piste
- Anonyymi
Oliko aika? Ei kuitenkaan törmätty. Harmi!
- Anonyymi
Juon enää nykyisin vain vettä.
- Anonyymi
Pyydät niin tottakai
- Anonyymi
On toki mahdollista, mutta voidaan jatkaa näinkin. Tämäkin vuosi meni kuin siivillä täällä, kuten aiemmatkin.
- Anonyymi
En oikein tiedä, mulla tuppaa maha turpoamaan päiväkahveista.
- Anonyymi
Olet ehkä erityisherkkä kofeiinille, tai laktoosi-intoleranssi lidätylle maidolle. Kofeiinitonta ja laktoositonta olemassa. Ja pilleritki on keksitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ehkä erityisherkkä kofeiinille, tai laktoosi-intoleranssi lidätylle maidolle. Kofeiinitonta ja laktoositonta olemassa. Ja pilleritki on keksitty.
Ja aina voi juoda teetä. Kahvittelu voisi olla aika riskialtista. Mutta tuskin hän mua jättäisi yksin kahvilaan tärisemään vaikka hermot vähän pettäisivät.
- Anonyymi
Toki, jos juot kahvia.
- Anonyymi
On mahdollista, mutta se vaatii suoran henkilökohtaisen yhteydenoton.
- Anonyymi
Ei näiden avulla uskalla tehdä mitään liikettä. Kaikenlaista huijaria liikkeellä jotka haluavat esittää jotain toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näiden avulla uskalla tehdä mitään liikettä. Kaikenlaista huijaria liikkeellä jotka haluavat esittää jotain toista.
Mutta ei sen liikkeen tarvitse olla mikään kuulumisten kyselyä kummempi juttu. Siitä on hyvä alkaa jutustella niitä näitä ja kysyä kahville.
- Anonyymi
Olisipa hienoa!
- Anonyymi
Jos multa joku kysyisi niin vastaus on ei ole mahdollista. Ei koskaan. Kaikki jotka olleet mukana viime vuosissa on unohdettu, koska muuten sisin ei pääse eheytymään koskaan.
- Anonyymi
Älä ilmesty eteeni yllättäen, älä tee mitään ikinä.
- Anonyymi
Kunhan vaan pyydät, lähden toki kahville, syömään, tai kävelylenkille (koronaversio kilteistä treffeistä). Vähän intiimimpikin tapaaminen menisi siinä sivussa. 😁 ♥️ Jos kutsut selkeästi iltaakim viettämään, varaudun ettei ole velvollisuuksia lyhentämässä iltaa liian aikaisin. 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772