Mun sähköauto ei lataudu, mitä sä neuvoisit?

Anonyymi

Miks toi Audi sähköautoni ei lataudu ja kotiin Helsinkiin pitäis päästä ennen uutta vuotta!
Onks tääl korjaamoa joka on erikoistunut sähköautoihin? Mä en osaa säätää!

20

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi koska Audi.

    • Anonyymi

      Joensuu Voimatie K-caara auttaa. Liikumisturvan piikkiin lavetilla sinne.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mä meen Joensuuhun, auto tulee hinurilla. Ja mä meen lentäen Vessan. Kiitos, että vielä täältäkin saa selkeän ja hyvän vastauksen.


    • Anonyymi

      Miksi aikuinen ihminen ostat patteriauton ??
      Näillä kylillä ei niiden päälle ymmärretä mitään, hinauta Joensuuhun merkkiliikkeeseen jos maanantaina jotakin tekisivät..

    • Anonyymi

      Outokumpulaisilla autokorjaamoilla ei ole Tukes:sin vaatimaa voimassa olevaa sähköpätevyytta harjoittaa korjaus/huolto toimenpiteitä.
      Lähin vaihtoehto on voimatien Audi huolto Joensuu.

      • Anonyymi

        Tukesin ratsaajia odotellessa...


      • Anonyymi

        Siinähän voi korjaamot harveta että Joensuuhun suoraan joutuu viemään huoltoon auton. Ei siinä mitään olen kuullut että Joensuussa halpoja ja hyviä korjaamoita niin ei menetä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukesin ratsaajia odotellessa...

        Taitaa olla taas johtopersun juttuja täällä kun kumia vaan asentelee autoihin ei sähköä. Yrittäjien kimpussa jutut taitaa jatkua persukkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla taas johtopersun juttuja täällä kun kumia vaan asentelee autoihin ei sähköä. Yrittäjien kimpussa jutut taitaa jatkua persukkeilla.

        Miksi sinisten pitää keskittyä olennaiseen, eli persukuninkaiden haukkumiseen ja järjettömään räksytykseen.
        Muutto Joensuuhun kun pääsinisellä oman kertomansa mukaan heti hävittyjen kuntavaalien jälkeen siis pakoon kalliita siirtohintoja kiukkuisesti syynäviä äänestäjiä joille sininen on vain vähäinen tahra elämän kierrossa, onneksemme.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän voi korjaamot harveta että Joensuuhun suoraan joutuu viemään huoltoon auton. Ei siinä mitään olen kuullut että Joensuussa halpoja ja hyviä korjaamoita niin ei menetä mitään.

        Vanhan liiton ottomoottoriautot eivät lopu pariin kymmeneen vuoteen, iän lisääntyessä niitä vaan korjataan enemmän. Itse en osta vaikka rahaa olisikin uutta autoa enkä varmasti patteriautoa..
        Parasta aikaa tallistani löytyy 17 vuotta vanha ja noin 165 000 ajettu nelikko, aion ajaa sillä ainakin seuraavat 5 vuotta... Tyytyväinen olen kulkineeseen, bensaa kuluu mutta sitä saa rahalla tulevaisuudessakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan liiton ottomoottoriautot eivät lopu pariin kymmeneen vuoteen, iän lisääntyessä niitä vaan korjataan enemmän. Itse en osta vaikka rahaa olisikin uutta autoa enkä varmasti patteriautoa..
        Parasta aikaa tallistani löytyy 17 vuotta vanha ja noin 165 000 ajettu nelikko, aion ajaa sillä ainakin seuraavat 5 vuotta... Tyytyväinen olen kulkineeseen, bensaa kuluu mutta sitä saa rahalla tulevaisuudessakin..

        Vihreät johtaa maan hallitusta suvereenisti, ja pistävät dieselin ja bensan jakelun piakkoin kiinni. Ei mee montaa vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän voi korjaamot harveta että Joensuuhun suoraan joutuu viemään huoltoon auton. Ei siinä mitään olen kuullut että Joensuussa halpoja ja hyviä korjaamoita niin ei menetä mitään.

        Tässä kylässä on Pohjois-karjalan vanhin autokanta, ei häviä korjaamot mihinkään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        tais tulla suuri hätä ja paniikki ennen Tukesin valvovaa käyntiä


    • Anonyymi

      polvijärventien opel huolto korjaa myös sähkö autot paikkakunnan uusimmat testaus kalusto ja erittäin mielyttävä henkilökunta

    • Anonyymi

      opel korjaamolla on outokummussa ainoana korjaamona sähkö autoihin tukesin myöntämät luvat

    • Anonyymi

      Käy vaihdattamassa bensakone.

      • Anonyymi

        Joo niin teen, laitan Valmet 361 moottorin tai jos Einolta joutaa puimurin moottori. Kohta suapi Viherpiippaset silmälasit osttoo jotta näkköövät ku ajelen Kummunkattuu ylesales hiljjoo jotta ei musttoo vian tuu putken piästä


    • Anonyymi

      minusta villen kaivinkoneessa onjo sähkö moottori kun saarikkaalla kaiveli en kuullut ääntä viimmeiseen kolemmeen viikkoon

    • Anonyymi

      Mistähän Suomen Venäläiset löytyvät. Kuulemma monilla on Suomalainen Sukunimi peitenimenä, Minkähän takia. Onko kukaan törmännyt heihin sellaisessa tilanteessa jossa yritttävät makeilla ja kääntää mielialat Venäläimielisiksi. Alkuvaiheessa saatetaan Venäläismielistämisen sijasta kohdata uskonlahkoon tai kulttiin ohjaamista. Loppuvaiheessa vasta voi paljastua mistä on kyse, tietysti uskonnolla pyritään pitämään ajatusmaailma Venäjämielisenä.. Psykedeelisiä huumeitakaan ei kaihdeta. Näillä samoilla aineilla joita perinteisesti on käytetty "tajunnanlaajentajina" yritetään asentaa ihmisen mieleen näitä asenteita. Joskus ihminen ei muista mitään näistä tapahtumista. mutta silti heidän alitajuntaansa pyritään vaikuttamaan tällä tavalla. Jopa kapakoissa tarjoilijat saattavat tiskin alta sujauttaa näitä aineita sovitusti drinkkeihin, jos ihminen kulkee jonkin tietyn henkilön seurassa. Uusia huumeitakin voi tulla markkinoille ja näitåkin voidaan käyttää.

      Kannatta tarkkaan miettiä kenen kanssa lähtee baariin tai istuu pullakahville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe