Piiru on 1/6000 osa ympyrän kehästä. pyöristettynä kulmamittana.
Ainakin tuon verran parempi pn Keskusta.
Jv-SOTILAS
Keskusta, piirun parempi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi on. Ei pääse mihinkään.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Kyllä viime vaaleissa nähtiin kepun kannatus, suurin tappio koskaan. Tästä ei kepu nouse.
- Anonyymi
Ihan yks hailee Kapi! Laadukkaampi ihminen on keskustalainen aina verrattuna sinuun, minä kärjessä. Paskaa en jauha enkä oksentele. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
OOPPA VAIKKA KEPUN TESANTTI NÄEMMÄ SINUN ÄO ON TÄLLÄ TASOLLA = allasi on kuppi takanasi nuppi kun vedät nupista häipyy paskat kupista.
- Anonyymi
Erittäin sivistynyt viesti, suorastaan tsadilaisen sivistynyt. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Väittäisin että jopa kaksikin piirua.
- Anonyymi
Kolmekin jos tarkemmin asiaa miettii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmekin jos tarkemmin asiaa miettii.
Höpsis, ei mikään puolue Suomessa voi olla sentään kolmea kuudestuhannesosaa muita parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, ei mikään puolue Suomessa voi olla sentään kolmea kuudestuhannesosaa muita parempi.
Kyllä minakin samoilla linjoilla olen.
PohPrEvp
- Anonyymi
Vasemmisto hallitsee ja määrää hallituksessa,
keskusta vikisee ja on VasemmistoNaisten perseennuolija. - Anonyymi
Kyllä asia noin taitaa olla vaikka vikojakin puolueessa on. Mutta kokonaisuutena jopa yli askeleen edellä.
- Anonyymi
Kepu on aina monta askelta jäljessä, se nähtiin viime vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752