Toni Niemisellä taas uusi rakas. Mitä ihmeellistä naiset oikein näkevät tuossa pottunokkaisessa moottoriturvassa? Tonihan on sössinyt raha-asiansa oikein huolella. Ja lapsia on tiedä kuinka monen naisen kanssa. Ja pian varmaan taas jo uutta lasta pukkaa tuon elämänsä rakkauden kanssa.
Toni Nieminen
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset haluavat naamansa iltapäivälehteen tai Seiskaan. Jos syntyy lapsi, saa Kelasta rshaa...ei siihen miestä tarvita. Naiset haluavat olla julkkiksia ja voi esitellä lastakin sosiaalisessa mediassa, kun isä on kestojulkkis. Tavallinen Mika-Petteri ei kelpaa kosmetologikurssin tai kokkikoulun käyneelle lähiön kaunottarelle.
- Anonyymi
Ne ulosotossa olevat summat kasvaa aikamoista vauhtia.
Pitääkö paikkansa että summille lisätään korkoa?- Anonyymi
Ei tuo mies välitä mistään mitään. Kun summat kasvaa tarpeeksi suuriksi, mies tietää, että ei niitä tarvitse maksaa. Sama tilannehan on näiden muiden persaukisten julkkujen kanssa.
- Anonyymi
Julkisuuden kipeitä höyniä. Pitäs Toni ny huolen ettei niitä lapsia jää taas perään itkemään.
- Anonyymi
Kyllä tonilta pitäisi pistää johtimet poikki sikiää kuin rotat ja vilistää joka paikassa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702