Kiinnostaisi vain kuulla

Anonyymi

mikä sinut yhtäkkiä sai ajattelemaan ettei sovita toisillemme? 🤔

101

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me sovitaan toisillemme.

    • Anonyymi

      Sovitaan me rakas. Oon nyt niiden lasteni kanssa..pitää taas mennä pelaamaan.

      • Anonyymi

        Ok.


      • Anonyymi

        Joo ymmärrän että lasten kanssa täytyy ja pitääkin olla mutta en hyväksy mitään perhe leikkejä sun exän kanssa. Tietysti mä olen iloinen siitä että olet lasten kanssa kun siinä on toine asia jota minä vihaan yhtä paljon kuin pettämistä että jos jättää omat lapset. Ja ajatella miten pieni ja todella herttainen lapsi on se pienempi ja nii suloinen etten todellakaan saa olla erossa siitä lapsesta sun kuuluu olla lasten kanssa eikä bilettää kavereiden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän että lasten kanssa täytyy ja pitääkin olla mutta en hyväksy mitään perhe leikkejä sun exän kanssa. Tietysti mä olen iloinen siitä että olet lasten kanssa kun siinä on toine asia jota minä vihaan yhtä paljon kuin pettämistä että jos jättää omat lapset. Ja ajatella miten pieni ja todella herttainen lapsi on se pienempi ja nii suloinen etten todellakaan saa olla erossa siitä lapsesta sun kuuluu olla lasten kanssa eikä bilettää kavereiden kanssa

        Tarkoitin siis ettet saa olla erossa siitä lapsesta tää kone vääristää näitä sanoja


      • Anonyymi

        Oletko nainen? Harva mies kyllä haluaa toisten lapsia.


    • Anonyymi

      😄😆😆😆

    • Anonyymi

      Robot : ei ole ajateltu.

    • Anonyymi

      En ole sellaista ajatellut ! Häpeä !

    • Anonyymi

      Ap, sanooko hän niin irl vai perustuuko tämä palstaan? Palstalla sanottua, et voi toisen suuhun laittaa. Ei hänellä välttämättä ole koko keskustelusta mitään kuvaa ja se olisi varsin epäreilua.

      Jos hän sanoo sen Irl, et voi tehdä kovinkaan paljon, vaikka se tuntuisi kuinka pahalta. Yksipuolinen tunne ja tahto ei riitä suhteeseen! Puhun myös itselleni samalla kuin sinulle. Sama vene, samat tyrskyt, sama pyrkimys pitää vene pystyssä aalloissa. Tiedän, että selviän. Selviän kun itse niin haluan. Haluatko sinä samaa itsellesi?

      Rakkautta ei voi pakottaa kumpaakaan suuntaan. Kukaan ei vie sinun tunnettasi pois. Hän voi vaan nähdä asian eri tavalla. Siihen hänellä on oikeus. Jos hän ei koe, että teillä olisi aineksia isompaan, et voi kuin tyytyä osaasi. On vaan opittava elämään omien tunteiden kanssa. Suostuttelulla korkeintaan pitkität lopun alkua, se tietää myös lisää rakkauden tuskaa sinulle. Jos toinen tahtoo mennä, ei auta kuin päästää irti. Väkisin sidottu tulee katkeraksi ja vihaiseksi. Joskus ihmisen on oltava erillään, jotta ymmärtää, että tarvitsee toista. Joskus etäisyys taas auttaa näkemään ettei tulevaisuutta ole.

      Ainoa oikea tapa selvittää asioita on oikea elämä. Täällä tunteita voi purkaa ja pureskella. Sitten ei ole tarvetta kaataa koko saavillista jonkun muun niskaan. Joskus, niin kuin täällä joku sanoo, pelkkä katse kertoo missä mennään.

      • Anonyymi

        Kuten sanoin että sun ei ole mikään pakko olla mun kanssa mutta se täytyy sanoa mulle irl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin että sun ei ole mikään pakko olla mun kanssa mutta se täytyy sanoa mulle irl

        Sulle kukaan mitään selitysvelvollinen ole. Jauhat kuvitelmia ja päätelmiä ihmisestä ihmisille, se ei ole toista kunnioittava tapa.

        Se kertoo ihmisestä ihan riittävästi, minkä luonteinen on, ei siihen mitkään esitykset ja esittämiset riitä.

        Toista ihmistä osoitteleva on luonteeltaan tietynlainen, ihminen jolle riittää heitot toisesta ihmisestä toisille on tietynluonteinen jne.

        Siihen ei muita selityksiä ja selvitelmiä tarvita. Jokainen tekee ne päätelmät itse, minkälainen ihminen voisi edes ajatuksen tasolla täydentää itseään, jos sellaiseen suhteeseen on tarvetta, tai mikä olisi se vuorovaikutuksen syvempi taso, jos alkuunsa, keskellä ja lopussa toimii toista vastaan, keskittymällä vain tarpeeseensa saada vahvistusta itselleen niin paljon, että se muodostuu ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikelle kirkkaudelle jne.

        Teille ei paljoa elämästä ole valjennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin että sun ei ole mikään pakko olla mun kanssa mutta se täytyy sanoa mulle irl

        En ole sinun hän. Olen nainen, enkä koskaan viestittäisi tälläistä asioita keskustelupalstan kautta. Sehän olisi sama kuin huutaisi metsässä ja olettaisi, että toinen kuulee.

        En ole pakkeja jaellut. Eronnut kyllä olen viimeisen vuoden aikana, mutta se ero oli jo käsitelty loppuun jo 2v sitten. Kaipaan (tai siis käsittelen omia tunteita oikeastaan) täällä miestä, jonka saaminen ei näytä kovin todennäköiseltä.. t.14.23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle kukaan mitään selitysvelvollinen ole. Jauhat kuvitelmia ja päätelmiä ihmisestä ihmisille, se ei ole toista kunnioittava tapa.

        Se kertoo ihmisestä ihan riittävästi, minkä luonteinen on, ei siihen mitkään esitykset ja esittämiset riitä.

        Toista ihmistä osoitteleva on luonteeltaan tietynlainen, ihminen jolle riittää heitot toisesta ihmisestä toisille on tietynluonteinen jne.

        Siihen ei muita selityksiä ja selvitelmiä tarvita. Jokainen tekee ne päätelmät itse, minkälainen ihminen voisi edes ajatuksen tasolla täydentää itseään, jos sellaiseen suhteeseen on tarvetta, tai mikä olisi se vuorovaikutuksen syvempi taso, jos alkuunsa, keskellä ja lopussa toimii toista vastaan, keskittymällä vain tarpeeseensa saada vahvistusta itselleen niin paljon, että se muodostuu ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikelle kirkkaudelle jne.

        Teille ei paljoa elämästä ole valjennut.

        Teille? Kirkkaudelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille? Kirkkaudelle?

        Teidän korkea-arvoisuutenne, bear with me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle kukaan mitään selitysvelvollinen ole. Jauhat kuvitelmia ja päätelmiä ihmisestä ihmisille, se ei ole toista kunnioittava tapa.

        Se kertoo ihmisestä ihan riittävästi, minkä luonteinen on, ei siihen mitkään esitykset ja esittämiset riitä.

        Toista ihmistä osoitteleva on luonteeltaan tietynlainen, ihminen jolle riittää heitot toisesta ihmisestä toisille on tietynluonteinen jne.

        Siihen ei muita selityksiä ja selvitelmiä tarvita. Jokainen tekee ne päätelmät itse, minkälainen ihminen voisi edes ajatuksen tasolla täydentää itseään, jos sellaiseen suhteeseen on tarvetta, tai mikä olisi se vuorovaikutuksen syvempi taso, jos alkuunsa, keskellä ja lopussa toimii toista vastaan, keskittymällä vain tarpeeseensa saada vahvistusta itselleen niin paljon, että se muodostuu ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikelle kirkkaudelle jne.

        Teille ei paljoa elämästä ole valjennut.

        Voitko kertoa missä olen toiminut sinua vastaan tai muutenkaan syyttänyt mistään muusta kuin jos olet pettänyt nii se on ainut asia josta suutun en mistään muusta. Ja en ikinä ole muiden mielipiteiden perusteella tehnyt mitään päätelmiä kenestäkään tai ylipäätään mistään tilanteesta jokaisella on elämässä niitä ei toivottuja tilanteita syystä tai toisesta muttei se tee kenestäkään huonompaa tai parempaa. Enkä ikinä loukkaa ketään millään henkilökohtaisella tavalla enkä koskaan ole varsinkaan lapsista nähnyt vaivaa. Päinvastoin olen sanonut etten hyväksy sitä että lapset jätetään kun jokainen joutuu omien lasten kanssa selvitä ja apua saa aina niiltä jotka oikeasti välittää kuten sukulaisia ja ystäviä voi aina pyytää apua. Enkä ole ikinä juorunnu sun asioista kenellekään ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sinun hän. Olen nainen, enkä koskaan viestittäisi tälläistä asioita keskustelupalstan kautta. Sehän olisi sama kuin huutaisi metsässä ja olettaisi, että toinen kuulee.

        En ole pakkeja jaellut. Eronnut kyllä olen viimeisen vuoden aikana, mutta se ero oli jo käsitelty loppuun jo 2v sitten. Kaipaan (tai siis käsittelen omia tunteita oikeastaan) täällä miestä, jonka saaminen ei näytä kovin todennäköiseltä.. t.14.23

        Kyllä se on hyvin todennäköistä, jos toimit oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on hyvin todennäköistä, jos toimit oikein.

        Ai Hänen saaminen on hyvin todennäköistä? Mitä minun pitäisi tehdä tehdäkseni oikein?

        Olen hoitanut eroni ja tehnyt kotiläksyni. En ole enää huonossa, rakkaudettomassa, suhteessa. Olen eronnut ex sotkematta siitä siihen saanko hänet vai en. Olen siis tehnyt mielestäni oikein. Olen myös kertonut tunteistani, viimeksi noin vuosi sitten. Hän siis tietää. Omalta puolelta voitava on tehty sopivuuden rajoissa.

        Hän on fiksu ja älykäs, tarvittaessa olen nähnyt myös rohkeutta. Hän on joskus kauan sitten sanonut isoja asioita, jotka sai minun silloisessa elämäntilanteessa hämilleen. Oma intuitioni sanoo, että hän etsii luultavasti itseään ja elämänsä suuntaa mihin halua jatkaa. En tiedä mihin hän päätyy, enkä tiedä tietääkö hän sitä itsekkään. Sen tiedän, että hän tarvitsee sen ajan. Jos hän haluaa minut, luotan kyllä siihen että hän osaa sen jollain tavalla ilmaista.

        Tunteeni on vahvat ja syvät. Ei se kuukausissa, eikä luultavasti vuosissa poistu. Hän saa ottaa aikansa ja tehdä omat valintansa. Kunnioitan hänen tahtoaan, oli se mitä vaan.

        Nyt kun syksyn kiire ja oravanpyörä on helpottanut, vapaa kiireetön aika nostaa sivuun työnnettyjä isoja tunteita pintaan. Herään yöllä. vaikka tavallisesti nukun kuin tukki. Aivoni yrittää kertoa miten tärkeä hän on minulle. Tiesin sen kyllä muutenkin.


      • Anonyymi

        Keksittyä tarinaa trolli mieheltä, muka miestä ikävöi ym valheet hahahaa.


    • Anonyymi

      Elämä.

      • Anonyymi

        Oot siis kuullut jotain juttua joltain ulkopuoliselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot siis kuullut jotain juttua joltain ulkopuoliselta?

        Mä en ikinä kuuntele muita enkä varsinkaan usko mitään jota en ole itse kuullut tai nähnyt joten toivon ettet sinäkään perustele mielipiteitä minusta papereiden tai kuulopuheita perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ikinä kuuntele muita enkä varsinkaan usko mitään jota en ole itse kuullut tai nähnyt joten toivon ettet sinäkään perustele mielipiteitä minusta papereiden tai kuulopuheita perusteella

        En todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ikinä kuuntele muita enkä varsinkaan usko mitään jota en ole itse kuullut tai nähnyt joten toivon ettet sinäkään perustele mielipiteitä minusta papereiden tai kuulopuheita perusteella

        Kyllähän sitä useimmat ihmiset osaavat päätellä, onko tietyt asiat missäkin tilanteessa tosia, vahvistavatko vai heikentävätkö saatuja vahvistuksia mitkä heijastuvat irl-elämästä, mitkä tilanteet aiheuttavat tietynlaisia reaktioita sanomisissa, trollauksissa jne mikä vahvistaa sitä että heittoja, tunkeiluja tehdään mitä epäkunnioittavilla tavalla jne.

        Tuollaiset yritykset pestä itseään puhtaaksi on sitä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ikinä kuuntele muita enkä varsinkaan usko mitään jota en ole itse kuullut tai nähnyt joten toivon ettet sinäkään perustele mielipiteitä minusta papereiden tai kuulopuheita perusteella

        Ei savua ilman tulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä useimmat ihmiset osaavat päätellä, onko tietyt asiat missäkin tilanteessa tosia, vahvistavatko vai heikentävätkö saatuja vahvistuksia mitkä heijastuvat irl-elämästä, mitkä tilanteet aiheuttavat tietynlaisia reaktioita sanomisissa, trollauksissa jne mikä vahvistaa sitä että heittoja, tunkeiluja tehdään mitä epäkunnioittavilla tavalla jne.

        Tuollaiset yritykset pestä itseään puhtaaksi on sitä itseään.

        pestä itseään puhtaaksi? Tarkoitatko, että omien tunteiden käsittely on pesemistä? Miten se puhdistaa? Tarkoitatko syyllistää jotain ihmistä jostain? Mistä?

        Kaikilla meillä on vapaus tuntea niin kuin tunnemme. Kaikilla meillä on vapaus olla yksin tai itse valitsemamme parin kanssa.

        Ihmiset harvoin lähtee suhteesta ilman painavaa syytä. Tapailussa taas vasta tunnustellaan, ja äkkikäännökset on ihan luonnollisia. Aina ei osu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ikinä kuuntele muita enkä varsinkaan usko mitään jota en ole itse kuullut tai nähnyt joten toivon ettet sinäkään perustele mielipiteitä minusta papereiden tai kuulopuheita perusteella

        Olen samaa mieltä kanssasi. Kiva että kommentoit, niin mun ei tartte😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei savua ilman tulta

        Kyllä "tuhopolttajia" liikkuu sanallisella puolellakin.


    • Anonyymi

      Kuka ja kenelle? Tietenkään ei sovita yhteen. Ei ketkään sovi. Jos olisimme täydellisiä niin sopisimmekin. Kipuilua ja kiistoja on luvassa jos hänen, naisen kanssa yksi vielä ollaan. Ei niiltä voi välttyä. Mutta haluaisinkin hänet elämääni olemaan kanssani välillä erimieltä asioista. En jaksa itseäni. Olen ärsyttävä kun luulen tietäväni joskus ihan liikaa. Kumpa hän olisi täällä. Palauttaisi maan pinnalle rakkaudella, kun tietäisi miten sydämeni on hänen hellissä käsissään. Sitä voi olla isokin mies, mutta rakkaudelle ei mahda mitään. Rakas nainen pääsee kaikkien suojamuurien lävitse. Hänen edessään on sitten puolustuskyvytön.

      • Anonyymi

        Suhtaudun joskus tunneasioihin (tai siihen, että olemme jossain mielessä yksi, toisessa mielessä osittain fuusioituneina):), jos ymmärrät mitä tarkoitan) hieman viileämmin, on pakko, koska en voi jäädä ns. makaamaan tuleen. Mun täytyy tavallaan saada ne jutut konkretisoitua. Ja asiaan liittyy paljon muutakin, mistä voitais keskustella...


    • Anonyymi

      Koska elät palstoilla. Minä olen oikean elämän kannalla ja sinä haet paikkaa meille fantasia elämästä. Ja taistelet pitääksesi sen täällä, laittaen kaikin keinoin vastaan ettei oikeassa elämässä edetä. Kaksi maailmaa jotka ei koskaan tule yhdistyyn. Fantasia ja todellisuus. Emme sovi yhteen

      • Anonyymi

        Höpö Höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö Höpö

        Monta vuotta olet ollut palstalla ja torpannu irl mahdollisuuksia tullen tänne takaisin mieluummin kuin sanoa siellä asiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta vuotta olet ollut palstalla ja torpannu irl mahdollisuuksia tullen tänne takaisin mieluummin kuin sanoa siellä asiasi?

        Jos mikään ei riitä....???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mikään ei riitä....???

        Veikkaan että et ole edes yrittäny. Pelleilly vaan palstoilla leikkien fantasiasuhdetta.

        Ehkäpä esittäny ihan muuta irl kuin mitä tunnet, olet ja ajattelet ja taas täällä
        Ollut ihan toista. Kaksnaamaista peliä jolla oot pilannu mahdollisuuksias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että et ole edes yrittäny. Pelleilly vaan palstoilla leikkien fantasiasuhdetta.

        Ehkäpä esittäny ihan muuta irl kuin mitä tunnet, olet ja ajattelet ja taas täällä
        Ollut ihan toista. Kaksnaamaista peliä jolla oot pilannu mahdollisuuksias

        Tätä kans epäilen. Vaan en saa sanottua minäkään, kun ei toinen oo vastaanottavainen.Yks halaus ja mä annan käsieni vaeltaa sun selässä silitykseen.. vastaatko siihen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kans epäilen. Vaan en saa sanottua minäkään, kun ei toinen oo vastaanottavainen.Yks halaus ja mä annan käsieni vaeltaa sun selässä silitykseen.. vastaatko siihen..

        Sellanen ei tapahdu koska maailmassas kaikki tapahtuu fantasioissa. Näkymättömänä. Palstoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mikään ei riitä....???

        Sytytkö pinnallisista vaikutelmista mutta kuitenkin yrität uskotella tuntevasi jalat alta vievää ihastusta toisen persoonaa kohtaan? Jolloin lopulta mikään ei riitä? koska toisen ihmisen henkilöhahmo, persoona on liian jotakin, ja ylläpidät ja sytyt kuvitelmiisi aina kun saat kipinän pinnallisista vaikutelmista, jonka tuoman kimmokkeen avulla pyrit asemoimaan itsesi toisen yläpuolelle etäännyttäen itsesi persoonien kohtaamisilta, koska et arvosta oikeasti toista henkilönä. Käyttäydyt kuin lapsi karkkitarhassa ja toisinaan jos pinnallista hyvää vaikutelmaa ei tulekaan, osoittaen pettymyksiä täysin estottomasti osoitellen, mikä kertoo luonteesta.

        Sellainen vaikutelma tulee ihmisistä, jotka trollailee keskenään ja uskottelevat että tarvitsevat vain toiselta hyväksyvän katseen, mikä heidän mielestään ruokkii heitä riittävän pitkälle ennen seuraavaa mutkaa.

        Viisi minuuttia sen verran menee aikaa tajuta toisen ihmisen luonne kun tulee ilmi, mitä haluaa ilmentää toista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen ei tapahdu koska maailmassas kaikki tapahtuu fantasioissa. Näkymättömänä. Palstoilla

        Kyllä voi tapahtua..et halua edes ottaa selvää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi tapahtua..et halua edes ottaa selvää..

        Minä olen ottanut. Sinä taas et. Roikut nytkin fantasiassa että
        Minä olen sinun hän ja selvität mielikuvituksessas suhdetta jota ei ole olemassakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ottanut. Sinä taas et. Roikut nytkin fantasiassa että
        Minä olen sinun hän ja selvität mielikuvituksessas suhdetta jota ei ole olemassakaan

        No miks sitten täällä vastailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks sitten täällä vastailet.

        Koska se petti mua kun olin raskaana. Jätin sen ja tulin tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se petti mua kun olin raskaana. Jätin sen ja tulin tänne

        Onko siitä jo kauan aikaa? Kurjaa tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä jo kauan aikaa? Kurjaa tuollainen.

        2017 joulun aikaan tein abortin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2017 joulun aikaan tein abortin.

        Surullista. Myötätuntohalaus sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sytytkö pinnallisista vaikutelmista mutta kuitenkin yrität uskotella tuntevasi jalat alta vievää ihastusta toisen persoonaa kohtaan? Jolloin lopulta mikään ei riitä? koska toisen ihmisen henkilöhahmo, persoona on liian jotakin, ja ylläpidät ja sytyt kuvitelmiisi aina kun saat kipinän pinnallisista vaikutelmista, jonka tuoman kimmokkeen avulla pyrit asemoimaan itsesi toisen yläpuolelle etäännyttäen itsesi persoonien kohtaamisilta, koska et arvosta oikeasti toista henkilönä. Käyttäydyt kuin lapsi karkkitarhassa ja toisinaan jos pinnallista hyvää vaikutelmaa ei tulekaan, osoittaen pettymyksiä täysin estottomasti osoitellen, mikä kertoo luonteesta.

        Sellainen vaikutelma tulee ihmisistä, jotka trollailee keskenään ja uskottelevat että tarvitsevat vain toiselta hyväksyvän katseen, mikä heidän mielestään ruokkii heitä riittävän pitkälle ennen seuraavaa mutkaa.

        Viisi minuuttia sen verran menee aikaa tajuta toisen ihmisen luonne kun tulee ilmi, mitä haluaa ilmentää toista kohtaan.

        Pitäisi myös osata erottaa sellainen luonne joka periaatteessa hyväksyy ihmisiä sellaisina kuin ovat, tasavertaisina, tietynlaista hyvää luonnetta osoittava, siitä ettei se lopulta tarkoita sitä, että se olisi kuitenkaan lopullinen kokonaiskuva ihmisen luonteesta, henkilöhahmosta jokaisessa tilanteessa mihin elämässä joutuu, tai siitä että ko.kaltainen ihminen haluaisi sinut sellaisenaan elämäänsä kun tunnet saaneesi varauksetonta hyväksyntää tilanteessa missä latauksia ihmisten välillä ei ole.

        Kuin olettaen että saadessasi tuollaisen vaikutelman jostain ihmisestä, että hänen tulisi jatkuvasti ilmaista tuota puolta tapahtui ihmisten välillä sitten mitä tahansa. Haet ja omit sitä itseesi, ymmärtämättä sen olevan osa toisen ihmisen luonnetta.

        Odottaen että toisesta tehty vaikutelma olisi pysyvä, asemoitu, jolloin voit hakea ylemmyydentunnetta luokitteluilla asemaansa, eikä ihminen eläisi persoonana. Sellainen pinnallisten vaikutelmien perässä juoksijoilta vaikuttavia.

        Silloin kun puhutaan syvemmistä tunteista, ihmisen henkilöhahmosta voi ilmetä itsekkäitä tarpeita, vaikutteita, vaikutelma tarpeita yli äyräiden ym. "suuria" kuvitelmia vain tietoisuudelta salattuna. Ei kovin vaikuttavaa.

        Jolloin yhdestä kulmasta sanottu on totta itsessään, laajempi katsontokanta sekin suhteessa siihen kuka mitäkin katsoo tarvitsevansa, miten toinen asemoituu toiseen.

        Ei pidä sekoittaa asioita ja omien oletustensa pohjalta vielä loppuun asti asemoituja päätelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi myös osata erottaa sellainen luonne joka periaatteessa hyväksyy ihmisiä sellaisina kuin ovat, tasavertaisina, tietynlaista hyvää luonnetta osoittava, siitä ettei se lopulta tarkoita sitä, että se olisi kuitenkaan lopullinen kokonaiskuva ihmisen luonteesta, henkilöhahmosta jokaisessa tilanteessa mihin elämässä joutuu, tai siitä että ko.kaltainen ihminen haluaisi sinut sellaisenaan elämäänsä kun tunnet saaneesi varauksetonta hyväksyntää tilanteessa missä latauksia ihmisten välillä ei ole.

        Kuin olettaen että saadessasi tuollaisen vaikutelman jostain ihmisestä, että hänen tulisi jatkuvasti ilmaista tuota puolta tapahtui ihmisten välillä sitten mitä tahansa. Haet ja omit sitä itseesi, ymmärtämättä sen olevan osa toisen ihmisen luonnetta.

        Odottaen että toisesta tehty vaikutelma olisi pysyvä, asemoitu, jolloin voit hakea ylemmyydentunnetta luokitteluilla asemaansa, eikä ihminen eläisi persoonana. Sellainen pinnallisten vaikutelmien perässä juoksijoilta vaikuttavia.

        Silloin kun puhutaan syvemmistä tunteista, ihmisen henkilöhahmosta voi ilmetä itsekkäitä tarpeita, vaikutteita, vaikutelma tarpeita yli äyräiden ym. "suuria" kuvitelmia vain tietoisuudelta salattuna. Ei kovin vaikuttavaa.

        Jolloin yhdestä kulmasta sanottu on totta itsessään, laajempi katsontokanta sekin suhteessa siihen kuka mitäkin katsoo tarvitsevansa, miten toinen asemoituu toiseen.

        Ei pidä sekoittaa asioita ja omien oletustensa pohjalta vielä loppuun asti asemoituja päätelmiä.

        Tuokin on vasta alkulataus, minkälainen vaikutelma, yhteensopivuus tulee ihmisen henkilöhahmosta, character, persoonasta.

        Toisekseen, miten toinen asemoituu toiseen, toisiin, minkälaista asennetta osoittaa, mikä liittyy luonteeseen, mutta myös älyllisyyteen, tietoisuus-asteisiin, asemointeihin, ennakkoluuloihin, vanha-aikaisten asenteiden ylläpitämisiin jne. ts. miten oma persoona on rakentunut, mistä aineksista, ja hahmottaako ihminen alkuunkaa sitä itse, mitä on vuosien varrelta itseensä tarttunut, vai elääkö kuin murmeli samaa nuoren aikuisen (juuri täys-ikäisen) vuotta kuolemaansa asti, samoilla vähäisillä kokemuksilla, opituilla asenteilla, kyseenalaistamatta mitään, heittämättä tai lisäämättä mitään siihen, miksi silloin muodostui.

        Jolloin heillä on kuten työelämän sanonta kuuluu yhden vuoden kokemus, jmutta toistettuna 20vuotta. Ei kehitystä, laajempaa näkemystä, perspektiiviä, ei mitään sellaista, mistä persoonan kerrokset muodostuvat.

        Mitä siis tarvitsee elämänsä pohjaksi, turvaksi, oman itsensä vahvistamiseksi, mitä ovat ne tekijät, mistä elämäänsä milloinkin mitä ammentaa.

        Mitä haluaa ylläpitää, mitä sallii tekevänsä toiselle, toiselta, miten lopulta faktisesti käyttäytyy ja toimii, mitä ajatuksia, heittoja heittää toisesta, miten sen ilmentää jne.

        Tuollaiset pinnallisten vaikutelmien kimmokkeista syttyvät olettavat aina ja ikuisesti olevansa näkymättömiä tuon luomansa "salaverhon" takaa, missä luovat vaikutelmia kun syttyvät niistä itse, että toinen olisi yhtä altis ko.vaikutelmille ja niistä elämäänsä ammentava ja elämäänsä pohjaa tuollaisista aineksista rakentava.

        Kyllä sillä väliä on, mitä todellisuudessa tapahtuu ja miten toimitaan, mitä asenteita, asemointeja ilmentää kelle ja keiden kautta jne.

        Totta helkatissa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se petti mua kun olin raskaana. Jätin sen ja tulin tänne

        Miksi trollaat tällaista skeidaa? Oletko joku lisääntymiseen fiksoitunut mies, joka ei koe olevansa mies muuten kuin kuvittelemalla tänne jotain draamaa ja elämää mitä ei ole?


      • Anonyymi

        ja sä vitu vastasit tuolle kuin se olisi sulle. Etkä sä muka elä fantasiassa. huh huh.


    • Anonyymi

      Se kun mä tajusin että mulla on sulle liian pien.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä se on, monipuolinen kokeilu jäi kesken. Mä peräännyin kun en halua enää lapsia. Olisin halunnut 2 aikuisen välisen suhteen, ja haluisin vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä se on, monipuolinen kokeilu jäi kesken. Mä peräännyin kun en halua enää lapsia. Olisin halunnut 2 aikuisen välisen suhteen, ja haluisin vieläkin.

        Ei nainen ole mun sitä nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen ole mun sitä nähnyt.

        Mistä tiedät, että se on lian pieni? Mistä tiedät miten sovitte yhteen?

        Omakohtaisesti voin kertoa, että olin 3v selibaatissa parisuhteessa, tahtomattani ja kärsien. Jos rakkaudellani olisi pieni, en pistäisi koko koolle mitään painoarvoa. Paljon tärkeämpää on, että on halua ja intohimoa sekä on halukas opettelemaan mistä pidän ja kertomaan mistä itse pitää, Jos sormi pystyy fyysiseen tyydyttämiseen, miksi mies ei pystyisi? Miehellä on sen pienen avuksi vielä sormet ja suu, Niin kuin naisellakin. Luovuudella pääsee pitkälle.

        Seksistä, tai siis rakastelussa, on tärkeintä läsnäolo, silmiin katsominen, saman rytmin löytäminen ja toisen kuunteleminen. Hänen kanssa pelkkä syvä pitkä
        katse tuntuu melkein orgasmilta. Henkinen rakastelu. Ei sellaista kokemusta voi isolla kalulla korvata.

        Jos hän sinua aidosti rakastaa, ei se ole mitoista kiinni!


    • Anonyymi

      Kuka kysyy?

    • Anonyymi

      Ehkä pelkään, onko sinulla jotain hyväksikäyttöjuttuja mielessä. Koko juttu on niin outo, mutta väistämättä tulee epäilys joistain kriisin välttämisjutuista, jossa itsellä jäi mustapekka käteen. Varmaan vaan omia pelkoja luottaa. Eihän niin saisi tehdä, ei niin tehdä edes korona aikaan.... Sanon kuitenkin nätisti, enkä meuhkaa ja mielelläni jättäisin palstan. Joskus tunsin vihaa, nykyään vain surua. Katkeruutta ja kateutta vältän, kun en seuraa tiettyjä ihmisiä. Aika auttaa. Kun tiedät jotain, mutta et tarpeeksi ja otat peetä vastaan, se ei oo hyväksi. Silloin voi mielikuvitus alkaa laukkaamaan, silloin välttelen tiettyjä ihmisiä tai vaihdan maisemaa. Nyt sekään ei oo mahdollista, joten täytyy vaan jejsiö puuhaa ja pitää ajatukset kasassa. Helppoa olisi nyt vajota ja siksi olen epäilevä kaikkeen, en syytä, mutta itseni takia pidän vähän etäisyyttä. Tämä aikana sitä myös suositellaan 😃 joo, onhan minulla jälkikasvua, mutta ei ne tähän juttuun kuulu, vielä ainakaan.

    • Anonyymi

      No kun en minä kestä .

      Oon hauras niin monena päivänä kuussa

    • Anonyymi

      Ei se mikään yhtäkkinen tunne ole. Tajusin sen jo monta kuukautta sitten, viimeistään ja lopullisesti silloin kun tapasimme viimeisen kerran.

      • Anonyymi

        Ja täällä silti edelleen olet ikävöimässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täällä silti edelleen olet ikävöimässä?

        Vai, että abortin, älä viitti valehdella, häpeä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai, että abortin, älä viitti valehdella, häpeä!!

        Vastasit häpeämummo varmasnkin tuolle miestrollille väärään kohtaan...olet kyllä oikeassa, ettei miehille aboetteja tehdä. Siihen se sinun koulutuksen kanssa korreloimaton viisautesi sitten päättyykin ja olet pelkkä mustamaalausmateriaalia haaliva haukka, joka haluaa tuhota ihmisen ilman mitään syytä. Häpeä itse korkeakoulumamma.


    • Anonyymi

      kuka kyselee ja miksi? Enpä ole mieltäni muuttamassa

    • Anonyymi

      Sovitaan sitte että sovitaan, ja jos ei sovita soditaan.

      • Anonyymi

        Ei sun mörrikkäisyys mun rakkauttani vähennä 😍😅


    • Anonyymi

      No tuli noi sopivaisuussäännöt mieleen, että onko tässä jotain sopimatonta, sopeutumiskysymyshän se tietenki pitkälti on, sopu sijaa antaa ja niin poispäin.

    • Anonyymi

      Mitäpä tuosta ennää jauhoomaan

    • Anonyymi

      Ajatus vahvistui pitkän ajan kuluessa, ei yhtäkkiä.

      • Anonyymi

        Miksi siis vielä täällä?


      • Anonyymi

        Tunnisteita kiitos???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siis vielä täällä?

        Jätettyjä tyyppejä palsta täynnä. Hylättyjä. Keräävät viimeiset itsetunnon rippeet sanomalla, että en halua sinua. Mutta palstalla etsivät häntä silti ja omivat joka aloituksen itselleen.


    • Anonyymi

      En ajattele niin. Minusta me sopisimme oikein hyvin yhteen.

    • Anonyymi

      Huomasin sopivani yhteen toisen kanssa

      • Anonyymi

        Tää on nyt jotain tahallaista trollausta. Ei mene läpi nää jutut.


    • Anonyymi

      Ei mikään, koska en ole ajatellut niin.

    • Anonyymi

      Me sovitaan toisillemme täydellisesti ja kumpikin meistä tietää sen. Se on meidän välinen salaisuus. Suola ja pippuri.

    • Anonyymi

      Olet niin oranssi ja pääsi on niin pyöreä. Näytät ihan tennispallolta mutta väri on väärä. Olisit edes keltainen niinku tennispallot..

      • Anonyymi

        Aha ;D Jos olisin keltainen mulla olis vissiin joku maksasairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha ;D Jos olisin keltainen mulla olis vissiin joku maksasairaus.

        Mikä susta teki oranssin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä susta teki oranssin?

        no en tiiä, kuhan vastasin huvikseni. varmaan väärän sävyinen meikkivoide ;D


    • Anonyymi

      Ehkä tulin järkiini. Meissä on paljon samaa, mutta oon aistinut hänessä pinnan alla tiettyä kireyttä ja pyrkimystä täydellisyyteen. Minä olen rennompi ja suurpiirteisempi. Hän tulisi hulluksi kanssani.

      • Anonyymi

        Täydentäisitte toisianne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydentäisitte toisianne?

        Tuskin. Kiusattais toisemme hengiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Kiusattais toisemme hengiltä.

        Mutta kivaa olisi


      • Anonyymi

        En ole joustamaton tai ”typerä”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole joustamaton tai ”typerä”

        Tuskin se toinenkaan


    • Anonyymi

      Me sovitaan toisillemme tiedän sen.

      • Anonyymi

        Niin minäkin 💞


    • Anonyymi

      No ei tän kuuluis olla näin vaikeeta, jos oikeesti tahtoa olis.

      • Anonyymi

        LÄpi vaikka harmaan kiven! Kun rakkautta ja tahtoa riittää, ainakin täällä.


      • Anonyymi

        Tämä!


    • Anonyymi

      Vaisto sanoo sen, että sopii toiselle!

      • Anonyymi

        juurikin niin.


      • Anonyymi

        Näin se on


      • Anonyymi

        Rakkaus sanoo, että sopii..


    • Anonyymi

      Kuinka vedät vitun päähäsi?

    • Anonyymi

      No ei oo tosiaan mikään yhtäkkinen havainto..nelisen vuotta..

      • Anonyymi

        Nelisen vuotta tulee vasta syksyyn siitä kun ensimmäisen kerran tavattiin ja siihen on vielä aikaa!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Njaa. Yhtäkkiä on suhteellinen ajankäsite. Vuodet on aika paljon aikaa. Kärsimystä ja aikaa miettiä. Vailla vastauksia.

      Et ole ollut luonani kun olisin sua eniten tarvinnut. Siitä tiedän. Siitä, että et tiedä elämästäni oikein mitään. Näit lähtösi jälkeen enää pinnan kuoresta, en ollut enää koskaan ennallani silloin harvoin kun "kohdattiin". Et edes huomannut? Et välittänyt?

      Huomaan että en edes rohkenisi kertoa sinulle mitä kaikkea olen kokenut näinä vuosina. Liian paljon. Elämä heittää varjonsa toisen jälkeen.
      En edes haluaisi että näet mua nyt, elämän raunioilla, sairauden runnellessa. Olen niin heikko etten kehtaisi edes kirjoittaa mitä olen kokenut.

      Halusit sellaisen joka on vahva.
      Olen helvetillisen heikko.
      Halusit sellaisen jolla ei ole ongelmia.
      Paradoksaalista, mutta tällä hetkellä niitä löytyy, kasapäin, uskomattoman paljon, voin kertoa.
      Sinä varmasti oletat että täällä ei mikään ole muuttunut. Tuntuu lähinnä kusetukselle sinun puolesta, sillä en ole ikinä ennen ollut näin "koeteltu".

      Sait mun haavat auki, kaikki, ja usein parisuhde kun voisi parantaa ne, tässä kävi niin että revitty auki, suolattu lisää ja ei kuitenkaan vuotanut kuiviin.
      Ja kyllä mies, olen varma, aivan varma, että ei olla sopivia toisillemme. Ihminen on erehtyväinen. Sellainen joka ei ota oppia tällaisesta, ei ole erehtyväinen vaan tyhmä.

    • Anonyymi

      Menit jö naimisiin!!!

    • Anonyymi

      Hänelle; ilkeys ja ikävä käytös.

      • Anonyymi

        en ole ollut ilkeä enkä ikävä. ajattelematon ehkä väärinkäsityksestä johtuen, anteeksi siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe