Ketään nähnyt Hammaslääkäri 1&2 (The Dentist 1&2)-elokuvia? Minun mielestäni ne ainakin ovat sanoinkuvaamatonta paskaa. Varsinkin kakkososa. Mitäs mieltä muut?
Hammaslääkäri
13
2229
Vastaukset
- Jim
Olen nähnyt vain kakkosen mutta hyvä et edes jaksoin kattoo sen.Samalle tasolle pääsee ehkä house of 1000 corpes ja sit yliarvostettu todella tylsä village
- kauhari
Village ei ole oikeastaan kauhu leffa. Se on hyvä tarina ja vaatii "aikuisen mielen" jotta elokuvan tajuaa ja siitä voi pitää.
- UltraNick
kauhari kirjoitti:
Village ei ole oikeastaan kauhu leffa. Se on hyvä tarina ja vaatii "aikuisen mielen" jotta elokuvan tajuaa ja siitä voi pitää.
itse pidin Kylästä. Edellisen kirjoittajan kanssa olen samoilla linjoilla ikäasiassa. Ehkä Kylä ei kaikkein nuorimmille avaudu ja saattaahan se olla tylsää kun ei veri lennä koko ajan ja päitä putoile kerran kymmenessä minuutissa. Tarina tosiaan on hyvä .
- nelli
UltraNick kirjoitti:
itse pidin Kylästä. Edellisen kirjoittajan kanssa olen samoilla linjoilla ikäasiassa. Ehkä Kylä ei kaikkein nuorimmille avaudu ja saattaahan se olla tylsää kun ei veri lennä koko ajan ja päitä putoile kerran kymmenessä minuutissa. Tarina tosiaan on hyvä .
Kylä elokuvaa mainostettiin väärin. tv-mainoksista sai sen käsityksen että se olisi kauna-tyylinen kauhuelokuva.ja sen takia varmastikin monelle elokuva oli pettymys.mutta kieltämättä elokuvassa oli mielenkiintoinen ja "älykäs" juoni.
mutta tuosta ikä asiasta.ärsyttää kun tuolla tapaa yleistetään,että nuoret pitävät ainoastaan elokuvista missä veri lentää.itse olen nuori,ja pidän kylästä.ja minulle se on ihan sama kuinka paljon verta lentää elokuvan aikana.joten ehkä se on enemmän luonteesta ja ajatusmaailmasta kiinni kuin iästä. - Anonyymi
kauhari kirjoitti:
Totta!
- dentist buu
ykkönen oli paska ja kakkonen 38493284 kertaa paskempi. loppuu siihen ku hammaslääkäri lähtee naurekellen autolla ajamaan naama täynnä nauloja ..
- x_boy89
Pakko myöntää, että ehdin nukahtamaan kaksi kertaa katsoessani kakkosta. Se vaan oli yksinkertaisesti tylsä. Siinä oikein huomasi, että elokuva oltiin tehty puoliväkisin. Kakkonen ei tarjonnut mitään uutta. Miksi elokuville tarvitsee tehdä väkisin jatko-osia, jos tiedetään, etteivät ne tule ikinä menestymään? Tätä olen miettinyt monet kerrat.
- Nököhammas
Hammaslääkärileffat ovat puhtaasti huumoria
- selvkontrol
varsinkin kakkosleffan lopetus oli hervoton (mun mielestäni).
- gegs
Muistan joskus yläasteella ollessani, kun luokkakaverini kehuivat kyseistä elokuvaa. Nyt katsoin itse sen (noh, on siitäkin jo vuosi varmaan..) ja totesin aika paskaksi. :P Uudestaan en suostuisi katsomaan.
- Vastailkaa nopeaaa
Joskus vuosia sitten Makuunissa oli semmoinen elokuva kuin Hammaslääkäri jossa oli sellainen kansi jossa oli jonku akan pärstä suurella keskellä etukantta ja sillä oli leikottu sen naama sillälailla että toiselta puolelta näky kaikki hampaat sun muut, mahtaako olla sama leffa ku The Dentist vuodelta 1996?
- kauhujanne
Tiedän ks. leffat.
Ykkönen huonompi, kakkonen ok
Enpä muista tuota etukantta... tuossa linkissä ulkomaan kannet... onkohan samat mitkä suomessakin ?
http://i43.tower.com/images/mm106351889/dentist-ii-original-motion-picture-soundtracks-cd-cover-art.jpg
http://www.imdb.com/title/tt0116075/fullcredits - Anonyymi
Hostellit on hiukan samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788