Hammaslääkäri

x_boy89

Ketään nähnyt Hammaslääkäri 1&2 (The Dentist 1&2)-elokuvia? Minun mielestäni ne ainakin ovat sanoinkuvaamatonta paskaa. Varsinkin kakkososa. Mitäs mieltä muut?

14

2326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jim

Olen nähnyt vain kakkosen mutta hyvä et edes jaksoin kattoo sen.Samalle tasolle pääsee ehkä house of 1000 corpes ja sit yliarvostettu todella tylsä village

• kauhari

Village ei ole oikeastaan kauhu leffa. Se on hyvä tarina ja vaatii "aikuisen mielen" jotta elokuvan tajuaa ja siitä voi pitää.

• UltraNick
        kauhari kirjoitti:

Village ei ole oikeastaan kauhu leffa. Se on hyvä tarina ja vaatii "aikuisen mielen" jotta elokuvan tajuaa ja siitä voi pitää.

itse pidin Kylästä. Edellisen kirjoittajan kanssa olen samoilla linjoilla ikäasiassa. Ehkä Kylä ei kaikkein nuorimmille avaudu ja saattaahan se olla tylsää kun ei veri lennä koko ajan ja päitä putoile kerran kymmenessä minuutissa. Tarina tosiaan on hyvä .

• nelli
        UltraNick kirjoitti:

itse pidin Kylästä. Edellisen kirjoittajan kanssa olen samoilla linjoilla ikäasiassa. Ehkä Kylä ei kaikkein nuorimmille avaudu ja saattaahan se olla tylsää kun ei veri lennä koko ajan ja päitä putoile kerran kymmenessä minuutissa. Tarina tosiaan on hyvä .

Kylä elokuvaa mainostettiin väärin. tv-mainoksista sai sen käsityksen että se olisi kauna-tyylinen kauhuelokuva.ja sen takia varmastikin monelle elokuva oli pettymys.mutta kieltämättä elokuvassa oli mielenkiintoinen ja "älykäs" juoni.
        mutta tuosta ikä asiasta.ärsyttää kun tuolla tapaa yleistetään,että nuoret pitävät ainoastaan elokuvista missä veri lentää.itse olen nuori,ja pidän kylästä.ja minulle se on ihan sama kuinka paljon verta lentää elokuvan aikana.joten ehkä se on enemmän luonteesta ja ajatusmaailmasta kiinni kuin iästä.

• Anonyymi
        kauhari kirjoitti:

Totta!

• dentist buu

ykkönen oli paska ja kakkonen 38493284 kertaa paskempi. loppuu siihen ku hammaslääkäri lähtee naurekellen autolla ajamaan naama täynnä nauloja ..

• x_boy89

Pakko myöntää, että ehdin nukahtamaan kaksi kertaa katsoessani kakkosta. Se vaan oli yksinkertaisesti tylsä. Siinä oikein huomasi, että elokuva oltiin tehty puoliväkisin. Kakkonen ei tarjonnut mitään uutta. Miksi elokuville tarvitsee tehdä väkisin jatko-osia, jos tiedetään, etteivät ne tule ikinä menestymään? Tätä olen miettinyt monet kerrat.

• Nököhammas

Hammaslääkärileffat ovat puhtaasti huumoria

• selvkontrol

varsinkin kakkosleffan lopetus oli hervoton (mun mielestäni).

• gegs

Muistan joskus yläasteella ollessani, kun luokkakaverini kehuivat kyseistä elokuvaa. Nyt katsoin itse sen (noh, on siitäkin jo vuosi varmaan..) ja totesin aika paskaksi. :P Uudestaan en suostuisi katsomaan.

• Vastailkaa nopeaaa

Joskus vuosia sitten Makuunissa oli semmoinen elokuva kuin Hammaslääkäri jossa oli sellainen kansi jossa oli jonku akan pärstä suurella keskellä etukantta ja sillä oli leikottu sen naama sillälailla että toiselta puolelta näky kaikki hampaat sun muut, mahtaako olla sama leffa ku The Dentist vuodelta 1996?

• kauhujanne
    • Anonyymi

Hostellit on hiukan samanlaisia.

• Anonyymi

Aina kuolemaan asti samaa hammasraudas kassa vartijan kanssa.
      On mulla pahoinvointi ja selän kautta hengitys jako .
      Näiden takia joogaa tehdä Kärsämäki ura Toppinen lapsineen joka kuukaisi.
      Aina kuolemaan samaa jatkaa ja alusta alkaen samoin aloittaa on vitutus jako auto paikka sama.
      Paljon ruokaa astioissa.
      Toppi enää Häggman Jani.
      Lapsi näyttö vituttaa ei omaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1899
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      1006
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      817
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe