Onko Kuopiossa yhtään vaikka sitten yksityisen puolen psykiatria, jolla olisi ymmärrystä ja taitoa ottaa vastaan, kuunnella ja auttaa ahdistunutta ad/hd ihmistä.
Psykiatrian puolen lääkäriä?
6
59
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että Kuopion tuhansien aiheiden tyyppi viimeinkin tiedostaa tilanteensa ja hakee apua vaivaansa.
- Anonyymi
Tilannetta ei auta kun tyyppi on toivoton.
- Anonyymi
Ei niitä ole vapaana. Ne kaikki on Niuvassa tai helpommat Julkulassa. Rajatapaukset on lähiöbaareissa vetämässä kaljaa. sinne vaan sekaan, laulamaan Aikuinen nainen mä oon.
- Anonyymi
Niuvassa yksi empatia kyvytön töissä vissiin itse tarvitsee hoitoa kun ei osaa ihmismäisesti käyttäytyä
- Anonyymi
Onko niiden psykiatrien keskuudessa yhtäkään empatiakykyistä ja ymmärtäväistä lääkäriä. Joka myös kuuntelee, ja hoitaa potilaitaan keskustelemalla? - Joka kohtelee potilasta ihmisenä? Eikä vain ainoastaan määrää potilaalle lääkkeitä?
Enpä ole tainnut koskaan törmätä sellaiseen lääkäriin, enkä myöskään alalla oleviin hoitajiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556