Olet surullinen ihminen

Anonyymi

Elät elämää mitä ei ole olemassa.

45

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just joo. Joulut on pitkälti aina ollut mulle aika surullista aikaa, varsinkin nyt vanhemmiten :(

    • Anonyymi

      Olenhan minä kun sinä niin sanot vaikket edes tunne

      • Anonyymi

        Mistä oletat sinusta olevan kyse?


    • Anonyymi

      Äää, kestä näitä pessimisteja, liian paljon niitä tullut kateltua. Olemassa täällä? Missä?

      • Anonyymi

        täällä on niin psykoottisia ihmisiä ettei oo tosikaan ja samalla sekotetaan toistenkin elämää kun itse voidaan pahoin


    • Anonyymi

      Nettielämä ei ole ikinä todellista, pitkään olin täällä koska uskoin että joku vainoaa minua, minulla oli tietoturva ongelmia ja löysin sivustot, ja minusta alkoi tuntumaan että tunnen täältä tyyppejä ja asioistani puhutaan. Säikähdin suljin palstan ja netin vähäksi aikaa, ja jatkoin elämää. Pikku hiljaa outoja juttuja alkoi tapahtumaan netin ulkopuolella. Ihmiset rupesivat vihjailemaan kaikkea, puhumaan kaikkea. Olin hiljaa, pidin ajatukset kurissa, vaihdoin seuraa ja keskityin töihin ja kotiin. Elin ja käyttäydyin normaalisti. Väistin epämiellyttäviä tilanteita ja ihmisiä, välillä valehtelin että pääsin pois jostain tilanteista. Jostain syystä minulle tuli niistä tosi epämiellyttävä olo. Muistan että jostain tyypeistä ja tilanteista oli vaikea päästä eroon, ihan kuin joku heussä olisi ollut joku manipulointikeino saada minut tekemään mitä haluaisivat. Katkaisin yhteydenpidon, enkä vastannut heille puhelimeen tai tavannut. Etsin uusia juttuja ja ihmisiä elämääni, lisäsin töitä ja vapaa-aikaa, suunnittelin tulevaa. Tunne vain jatkui, rupesi tuntumaan että ihmiset katsoivat oudosti, mieheni sanoi että kuvittelet vaan. Sitten ihmiset rupesivat vihjailemaan ja puhumaan suoraan, olin kuin jossain verkossa, josta en päässyt pois. Tuli tosiaan tunne että minua vainotaan, ei haluta että jatkan elämääni ja kaikki asiat joita tein meni jotenkin pieleen ja ihmiset joita tapasin kääntyivät minua vastaan. Kaikki olivat kaikesta eri mieltä, halusivat jotain. Tuntui että olen kirottu. Rupesin kuulemaan että olen sairas ämmä, vaikka olin ihan normaali. Kunnes lopulta väsyin ja sairastuin. Nyt olen terve ja kohdannut epäilykseni ja palannut tänne. Ja sama meno näyttää jatkuvan,kohteet vaihtuvat. Yksi yö valvoin, en saanut unta koska nukuin päiväunet, katsoin kauhua ja sain idean ostin kodin energia puhdistuksen ja auratutkimuksen. Jos ei muuta niin siivotaan vanhat vuodet pois, jospa mattojen alle on jäänyt huonoja energioita. Kivaa jatkoa teille tänne, ja hyvää uutta vuotta 2021?

      • Anonyymi

        Minullekin kävi noin, alkoi palstalta ja siirtyi ulkopuoliseen elämään ja olihan siinä tuttuja ihmisiäkin mukana mutta enimmäkseen myös täysin tuntemattomia jotka tuli sabotoimaan kaikkea ja uskoteltiin että olen vain hullu. Kesti muutamia vuosia mutta hiljalleen loppui kun poisteli kaikki negatiiviset neanderilaiset elämästä pois jotka pyrki vain manipuloimaan ja ohjailemaan pois totuudesta että ei saisi asioita selville vaikka oli erittäinkin tietoinen että puhelin oli hakkeroitu sekä nettiä kytättiin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin kävi noin, alkoi palstalta ja siirtyi ulkopuoliseen elämään ja olihan siinä tuttuja ihmisiäkin mukana mutta enimmäkseen myös täysin tuntemattomia jotka tuli sabotoimaan kaikkea ja uskoteltiin että olen vain hullu. Kesti muutamia vuosia mutta hiljalleen loppui kun poisteli kaikki negatiiviset neanderilaiset elämästä pois jotka pyrki vain manipuloimaan ja ohjailemaan pois totuudesta että ei saisi asioita selville vaikka oli erittäinkin tietoinen että puhelin oli hakkeroitu sekä nettiä kytättiin kotona.

        Hui. Mennään pois täältä nytkin. Jos ei muuta niin pysytään terveinä. Parempia aikoja sinulle!


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta.

      • Anonyymi

        Ai sullekko se oli ??


    • Anonyymi

      Kun en ole todellinen. Pelkkä fantasma täällä vaan kirjoittelee. Kummittelemisiin.

    • Anonyymi

      ainakin nyt olen. särkynyt sydän 💔

    • Anonyymi

      Sinähän täällä kirjoitat ja elät, koska osoitat viestiä täällä suoraan jollekin ihmiselle. Et voi tietää muiden kirjoittamisista, vain omastasi.

    • Anonyymi

      Koska jos et ole huomannut, tämä on keskustelupalsta ja niissä ei ole tarkoitus viestiä kenellekään suoraan. Mutta ilmeisesti sulle tämä on joku fantasiamaailma johon kuvittelet tuttusi/tuttujasi.

    • Anonyymi

      Eli kysymys kuuluu, kukahan on se surullinen tapaus? 🤭

      • Anonyymi

        Surullinen ? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullinen ? :)

        Niin, että aloittaja taitaa ihan itse olla se ainut surullinen.


    • Anonyymi

      Ei ole terveen ihmisen aloitus tämä. Luonnevikaisen ilkeilijän käsialaa. Projisoi omaa surullista elämäänsä toiseen. Sellaisella joka on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, ei ole tarvetta ilkeillä tai sääliä ilkeämielisesti toisia. Aloittajan pitäisi nyt tutkailla itseään ja elämäänsä, että onko varaa tuollaiseen käytökseen muita kohtaan.

      • Anonyymi

        Nimeom.


    • Anonyymi

      Viet sanattomaksi. Se on paljon se. Vaikuttavasti ilmaistu....

      • Anonyymi

        Vahvasti ilmaistu, edelleen Tykkäys,,,,


      • Anonyymi

        Tuossa ei nyt ollut mitään vaikuttavaa. Kertoo vain enemmän kirjoittajasta kuin hänestä kenelle oli osoitettu.


    • Anonyymi

      Aika jännä väite. Leikkasin kynnet äsken, aamulla kävin kakalla, nyt katson uutisia, ensi yönä nukun huonosti ja herään silmät ristissä, koska nukuin aamulla aivan liian pitkään. Musta tää tuntuu hyvinkin todelliselta elämältä.

    • Anonyymi

      Jos huomaat surullisen ihmisen, mikset pyri auttamaan häntä? Tuo toisen osoittaminen ikävillä väittämillä on raukkamaista, jopa narsistista käytöstä. Tai sitten tarkoitit tällä itseäsi, mikä sekään ei ole tervettä käytöstä.

    • Anonyymi

      No mutta sehän olisi hienoa jos tätä elämää ei olisi olemassa. Onko tämä elämä vapaaehtoista vai onko se niin että pakko syntyä? Kuka on se taho joka pakottaa syntymään? Jossain tapauksissa kuulemma kun ihminen on ollut onnettomuudessa ja kuollut niin on ollut taivaassa mutta sitten kun olisi halunnut jäädä taivaaseen niin on todettu että kyllä sinä menet nyt takaisin eli ei ole ollut vapaaehtoista.

    • Anonyymi

      Sulla se vasta onneton elämä on. Valitset palstalta 10 eri kirjoittajaa. Eri kymmenen kuin eilen. Ja teet niistä yhden ihmisen, joka muka liittyy sinuun jotenkin. Sitten haukut sitä noilla onnettomilla aloituksilla. Tai niitä 20, jotka nyt kaikki sattuu kirjoittamaan suomeksi. Jatka vaan samaan malliin. Todella uskon, että tiesi tulee päättymään Niuvaniemeen joku päivä. Onnea sulle.

    • Anonyymi

      Sinä aloittaja olet surullisen hahmon ritari. Taistelet yksin netissä tuulimyllyjä vastaan. Se jos mikä on surullista. Kaikki ei ota tätä palstaa elämästä poissaolona, joillekin keskustelupalstat on osa elämää. Sulle näköjään ei ja silti täällä olet. Surullista.

    • Anonyymi

      Jos elämää ei olis olemassa, niin sittenhän ei tuntis suruakaan tai muitakaan tunteita

    • Anonyymi

      Olen surullinen ihminen, siltä osin olet oikeassa. Elän elämää, joka on hyvin vahvasti olemassa, päihderiippuvaisine läheisineen. Höpöttelen joskus palstalla. Halvat ovat köyhän huvituksset

    • Anonyymi

      no, kyttiä on olemassa, olenkohan elossa?
      kyttienhän tarkoituksenansa alkulähteiltä asti, on valitettavasti saattaa päiviltänsä tää jannu, joten mitä tahansa, esimerkkini on olematon.....
      tuo ei ole mikään salaisuus, kytät murhasivat perheen ja kas mikäs perkele sieltä jäi henkiin, kytät kylmäksi, ihmiskunta, hyvästi ikuisesti...........
      https://www.youtube.com/watch?v=b_SUNDJT9DY

      terveisin.lähimmäisin käytännön kokemus herra ylikomisario, haista paska................
      Suomi?

      • Anonyymi

        todistus, MORO


    • Anonyymi

      Olen Goodyear.
      Terkkujaaa.

    • Anonyymi

      Mistähän pers**stä tämäkin typerä ajatus on kaivettu?

      • Anonyymi

        jonkun apinan juttuja joka ei osaa muuta kuin aukoa päätään netissä ja tekee varmaan samaa irl kun itellään on paha olo niin voi tuntea itse olevansa parempi kun saa toisille huonon olon


    • Anonyymi

      Ikävän olemus varmaan.

    • Anonyymi

      Niinkö? no palkka tulee mun tilille, joten en valita :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eskapismia ovat päiväunet, leffat, kirjat, elokuvat, musiikki, nukkuminenkin. Vielä paskempihan paska elämä ilman näitä olisi. Voi elää toisten elämää jos omassa ei tapahdu mitään.

    • Anonyymi

      Entä sinä? Ikävöit ikäväpalstalla siis ihmistä, ketä ei ole olemassa. Täällähän sinäkin olet.

    • Anonyymi

      Ihan liian syvällinen alotus, joku Shakespeare taas vauhdissa, ollakko vai eikö olla.

    • Anonyymi

      Ainakaan sinulle en ole olemassa.

    • Elän vain, siinä se taika.

    • Anonyymi

      Elämä on aina olemassa tai liittyy olemassa oloon mutta ihminen voi elää myös valheessa. Sepä onkin ikävä juttu se.

    • Anonyymi

      Kertoo AP:n omasta surullisuudesta taas.

    • Anonyymi

      Pekkapuskan ikävien kavereitten kaima, niiden huonohampaisten tuomittujen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe