Ei haittaa vaikka et ois. Vielä voi sormilla laskea kkt meidän näkemisestä. Mutta noin ei ole pitkään, sormet loppuu, joten nyt pitäs taas nähdä. Eikö niin mies? :)
Ootko kulta hyvä matikassa?
13
65
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huippu matikassa ja kielissä. N. 7 kk
- Anonyymi
Et ole hän. Tai sitten et osaa laskea edes sormilla, jos olisit hän. Enemmän.
- Anonyymi
Vai kielissäkin sitä ollaan hyvä. Ootko hyvä kielen käytössä myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sivusta muuten, aloituksen tarkoitus ei ollut irstailla nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klitorisman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klitorisman.
Kielimiehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielimiehiä
Hyvälle kielimiehelle on aina käyttöä vaikka ulkomaanmatkoille ei nyt tulkiksi tarvitsekkaan. Ainakin, jos löytyy monipuolisuutta kielen käytössä.
- Anonyymi
Aika osuu oikeaan omalla kohdallani. Tuskin kuitenkaan oma kaivattuni kyseessä.
- Anonyymi
matikassa on hyvää, aina on hyvää matikkaa.
muistatko vielä miten, laskettiin koukku matikalle ja matikka knappas, kas matikka.....
terveisin.perunan nostohan on itestäänselvyempää...........
pääääääää, hähähähähähähähähähähähähä
https://www.youtube.com/watch?v=NUAdgt5Glk0- Anonyymi
Piripäissäskö sä näitä rustaat ?
- Anonyymi
Vielä pari sormea jäljellä. Johan mä yritin saada sua jonkunlaiseen näkemiseen aika monta sormea sitten, mutta et sitten vissiin halunnut nähdä mua kuitenkaan.
- Anonyymi
Et kyllä mua ole yrittänyt saada.
- Anonyymi
Tarkoitatko sä sitä kun mä yritin saada sua jonkinlaiseen näkemiseen monta sormea sitten? Miehillä on joskus valikoiva muisti ja ne muistaa tehneensä sen mitä joku muu teki. Tai ainakin se oli heidän idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä294301S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi154212Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2493878Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos642369Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt431811Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11508Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu61425- 1051417
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111331