Ei haittaa vaikka et ois. Vielä voi sormilla laskea kkt meidän näkemisestä. Mutta noin ei ole pitkään, sormet loppuu, joten nyt pitäs taas nähdä. Eikö niin mies? :)
Ootko kulta hyvä matikassa?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huippu matikassa ja kielissä. N. 7 kk
- Anonyymi
Et ole hän. Tai sitten et osaa laskea edes sormilla, jos olisit hän. Enemmän.
- Anonyymi
Vai kielissäkin sitä ollaan hyvä. Ootko hyvä kielen käytössä myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sivusta muuten, aloituksen tarkoitus ei ollut irstailla nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klitorisman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klitorisman.
Kielimiehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielimiehiä
Hyvälle kielimiehelle on aina käyttöä vaikka ulkomaanmatkoille ei nyt tulkiksi tarvitsekkaan. Ainakin, jos löytyy monipuolisuutta kielen käytössä.
- Anonyymi
Aika osuu oikeaan omalla kohdallani. Tuskin kuitenkaan oma kaivattuni kyseessä.
- Anonyymi
matikassa on hyvää, aina on hyvää matikkaa.
muistatko vielä miten, laskettiin koukku matikalle ja matikka knappas, kas matikka.....
terveisin.perunan nostohan on itestäänselvyempää...........
pääääääää, hähähähähähähähähähähähähä
https://www.youtube.com/watch?v=NUAdgt5Glk0- Anonyymi
Piripäissäskö sä näitä rustaat ?
- Anonyymi
Vielä pari sormea jäljellä. Johan mä yritin saada sua jonkunlaiseen näkemiseen aika monta sormea sitten, mutta et sitten vissiin halunnut nähdä mua kuitenkaan.
- Anonyymi
Et kyllä mua ole yrittänyt saada.
- Anonyymi
Tarkoitatko sä sitä kun mä yritin saada sua jonkinlaiseen näkemiseen monta sormea sitten? Miehillä on joskus valikoiva muisti ja ne muistaa tehneensä sen mitä joku muu teki. Tai ainakin se oli heidän idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672