Mitä sinulle kuuluu? Vastaa rehellisesti

Anonyymi

Juuri sinulle, joka luet tätä. Mitä kuuluu oikeasti. Juuri nyt.
Älä laita tunnisteita älkääkä kommentoiko kyselemällä niitä tunnisteitanne.

Tämä on vaitiolovelvollinen rippituoli. Niin.

En ole trolli (enkä mies enkä mia jne..) ja kysymys ei ole osoitettu kenellekään erityisesti. vaan kaikille Vastailen itsekin jossain vaiheessa

82

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väsyttää

    • Anonyymi

      Ihan hyvää välillä iskee pieni ikävä.
      Yhdestä asiasta olen hieman vittuuntunut mutta toivottavasti menee se asia niin kuin haluan.

    • Anonyymi

      Hiukkase väsy :(

    • Anonyymi

      Ihan tolkuttoman väsynyt, juuri ja juuri saan tehtyä välttämättömät kotityöt. Yövaatteissa toista päivää. Huomenna on pakko ryhdistäytyä ja lähteä kauppaan ja ulkoilemaan. Toivottavasti lumi ulkona ei sula siihen mennessä.

    • Anonyymi

      Huolissani läheisestä, ei vastaa puhelimeen. Käyttää ajoittain huumeita niin huoleen aihettakin

      Epätodellinen olo parin palstalla sattuneen jutun vuoksi.
      Eihän täällä voi ketään oikeasti tunnistaa eihän?

      • Anonyymi

        Ei voi tunnistaa ketään ole huoleti. Täällä on monia ihmisiä samanlaisissa elämäntilanteissa, joten joskus saattaa joku juttu tuntua tutummalta, eikä sen välttämättä tarvitse olla itselle tarkoitettu. Tämä vaikka olisi tunnisteitakin käytetty, koska samoja tunnisteita voi olla muillkin. Esim. Etunimi ja vielä vähemmin etukirjain ei ole mikään kunnollinen tunniste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tunnistaa ketään ole huoleti. Täällä on monia ihmisiä samanlaisissa elämäntilanteissa, joten joskus saattaa joku juttu tuntua tutummalta, eikä sen välttämättä tarvitse olla itselle tarkoitettu. Tämä vaikka olisi tunnisteitakin käytetty, koska samoja tunnisteita voi olla muillkin. Esim. Etunimi ja vielä vähemmin etukirjain ei ole mikään kunnollinen tunniste.

        No sehän tässä kaikkein hulluinta on, että ei tietääkseni tiedä nimeäni. Oli muita juttuja


    • Anonyymi

      Juuri nyt. Syön jouluruokia, kynttilä palaa 🕯️pöydällä ja näpyttelen tässä aikani kuluksi. Ihan hyvät fiilikset, vaikka hieman haikeat, koska ulkomailla asuvat perheenjäsenet eivät päässeet tänne joulunviettoon.

    • Anonyymi

      Väsyttää vähän, muuten ihan hyvä olo. Vähän turhauttaa eräs mies, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Tekisi mieli syödä taas, ja varmaan syönkin, sen jälkeen katson murhamysteereitä ja nukahdan. :)

    • Anonyymi

      juon itseni hengiltä, tuo on ehtona valvonnan alaisuudella, missä elän, mihin mutsin kohdusta asti "jouduin", sillä Suomen Poliisi on vakuuttavin voima kuleksimiltansa, murhasivathan nuo paskahaalarit jo perheen, olen suomalainen vapauteni on vain todistaa, mahdottomuus on enää lohduttaa, jatka eteenpäin, minusta ei tule jäämään mitään jäljelle, hyvästi ihmiskunta, ikuisesti.fi
      KYTÄT!!!!!!!!!
      https://www.youtube.com/watch?v=O_qd_hHWElg

      • Anonyymi

        Kivat sulle friikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivat sulle friikki

        Kivat sulle, kun lyöt lyötyä, varsinainen hyvistelijäpaska oot.

        Sattuupa se vielä sunkin kohille, ettet olekkaan voimissasi, niin jospa joku sinua silloin ylenkatsoo ja haukkuu nauraen, tiedät saaneesi ainoastaan ansiosi mukaan.

        Tai elät pelossa jokaikinen päivä, ajattelet vain rahojasiettä tunnet jotain turvallisuutta ja sitä, että sun tarvii jotenkin tuntea olevasi parempi kuin joku muu, vain ollaksesi edes jotain.

        Sunlaiset ne tän elämän pilaa muilta👎


    • Kuuluu... Nollatilaa. Jossain henkisen tuskan ja sen selättämisen välimaastossa. Väsyttää kyllä, tämä on kuluttavaa, mutta käytävä läpi, nyt tai toiste. Surettaa myös, mutta se kuuluu tähän myös, aikansa kutakin. Tuleva kiire ahdistaa enemmän, ei jää aikaa olla itsessään kuten nyt jouluna, tarve näemmä olisi suuri.

      Kokonaisuutena sanoisin, että kuuluu hyvää, vaikka paremminkin asiat ovat olleet. Mutta tämä on opiksi, olen tehnyt virheitä ja nyt on läksyjen aika.

    • Anonyymi

      Tiukkaa ja panacodeilla lähtee tämä helvetin loma käyntiin

    • Anonyymi

      Ikävä

    • Anonyymi

      Vihastuttaa, raivostuttaa.
      Olen hyvin vihainen epäoikeuden vastaan, mitä Kela tekee
      Ja en anna pennin verran periksi Kelalle, ennemmin kuolen, kun annan valheelle periksi. 😡

      • Anonyymi

        mä voin tappaa sut


    • Anonyymi

      Hyvää. Huomenaamu vähän stressaa ja ikävä on yhtä, mutta siihen ei stressaaminen auta. Kaikki muu on hyvin.

    • Aivot käyvät ylikierroksilla 🧠
      Olen yksin .. kaikissa mielessä olen täysin yksin .. 😵
      Ei ole ketään, keneltä neuvoja voisin kysyä ..
      Silloin kaipaan erityisesti häntä - M - ..
      Väsyttää tällainen jatkuva taistelu epäreiluuden vastaan, mitä saan osaksi, loppuuko se koskaan?

    • Anonyymi

      Ihan jeeeees😃, koko ajan parempaan menossa, ainut joka vitut..M mies, ei tunteen tunnetta mutta silti kuulen siitä, enkä halua, miten ihminen voikin katua jotain näin paljon, ainut asia jonka haluaisin perua elämästäni.

    • Anonyymi

      Perusasiat on hyvin. Työ on mielekäs ja tietyllä tavalla, vaikka joskus pännii (niin kauan kuin on ohimenevää, ei ongelma).. On oma juuri remontoitu koti ja turvallinen taloudellinen tilanne. Lapset voi nyt suhteellisen hyvin eikä heitä kiusata (sekään ei ole itsestään selvyys).

      Läheiset on ikään nähden terveitä ja suurimmat terveysuhat on voitettu! Suhteet vanhempiin on superihanat. Ystävyyssuhteet on kunnossa ja turvaverkko toimii. Ihmissuhteista olen kiitollinen.

      Mielenterveyteni on hyvä. Se on iso asia eikä tässä maailmassa itsestään selvyys! Nyt olen päättänyt tehdä tunnesyömisestä kertyneille kiloille jotain. Otan aikaa omalle hyvinvoinnille, kun elämäntilanteeni muuttui minulla on yhtäkkiä omaa aikaa. Sitä ei ole ollut 10 vuoteen oikeastaan juuri yhtään kuin äitini . 🙄

      Parisuhde minulta puuttuu, Olen kiitollinen, että sain kokea ja koen edelleen syviä rakkauden tunteita vielä keski-iässä, vaikken häntä saanut. Aina ei saa mitä haluaa, ja sen kanssa on tultava vaan toimeen. Ehkä rakkaudelle on vielä aikansa. Sitä odotellessa.♥️

      • Anonyymi

        äitini = äitini avustuksella


    • Anonyymi

      Ajattelen yhtä miestä ja unelmoin.

      • Anonyymi

        Oisit tullu minun viereen, ekkä valvonu noinki myöhään. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit tullu minun viereen, ekkä valvonu noinki myöhään. m>n

        Liekköhän sä kaivattuni? Olemme aika nuoria ihmisiä, kyllä hänkin kai valvoo myöhään, ainakin välillä 😃


    • Anonyymi

      Tässä miettii ett mihin suuntaan pitäis lähteä, kun ei onnistumista tullutkaan yhteen koulutukseen liittyen, en mä voi sen alan hommia hakea kun tunnen itseni huonoksi ja epäonnistuneeksi. Taas pitää aloittaa alusta, eikä enää jaksais, taitanut tulla se viimeinen umpikuja kohdalle. No, työkkärin ilmaishommiin tarkoitus mennä joksikin aikaa, siinä mun urasuunnitelma on😂😂😂. Vituttaa, kun meninkään koko kurssille, tuli vaan koko laidallinen paskaa niskaan, olin ennen tuotakin masentunut ja masennus pahentunut tuon jäljiltä. Ystäviä ei ole ensimmäistäkään. Surua on ollut ja sen takia oli rankka joulu taas kerran, tuli monet itkut itkettyä läheistäni muistaessa. Hyvin menee, mutta menköön. Tuleva vuosi on tuskin poikkeus säännössä eli ei mitään hyvää tiedossa. Kun ei odota mitään, ei pety pahasti.

      • Anonyymi

        Elefanttia ei kukaan saa syötyä kokonaisena! Mistä saat hyvää mieltä? Mitä sellaista pientä voisit lisätä elämään, mikä toisi pientä mielihyvää elämääsi? Joku harrastus missä voisit tavata samanhenkisiä ehkä? Joku taito, jonka voit opetella? Joku asia mikä saa sinut ylpeäksi itsestäsi? Saatko iloa auttamisesta, vaikka vapaaehtoistyöstä, jossa tapaisi ihmisiä? Voisiko kunnon lisääminen tuoda itsetuntoa? Mistä saat intohimoa?

        Mieti 3 pientä asiaa mihin voit vaikuttaa ja hanki ne ensi vuonna elämääsi yksi kerrallaan. Päätä, että teet sen itse itsellesi. Kun tavoittelet jotain ja teet sen eteen töitä, ja onnistut aivosi palkitsee sinut dopamiinillä. Kun se hetki tulee, tiedät työn olleen sen arvoista. Joskus hernostoa on vähän herätettävä, mutta älä lannistu vaan jatka sitkeästi.

        Töiden suhteen joskus tue on vaikea. Uskon, että kun hakeudut sitkeästi uusiin mahdollisuuksiin, onnistut vielä jossain kohtaa. Usko itseesi! Kun olet vakuuttunut itse itsestäsi, muillekin on helpompi vakuuttua sinusta! Mieti 10 taitoa tai ominaisuutta missä olet parhaimmillasi. Laita lista vaikka jää kaappiin ja ala aivopestä itseäsi onnistumiseen. Tarinasi kuulostaa Siltä, listaan voi kirjoittaa ainakin sanan sitkeys. On tutkittu, että omia aivoja voi huijata teko hymyilemällä, ne luulee, että olet onnellinen ja saat annoksen onnellisuushormoneja. Huijaa itseäsi säännöllisesti. Kehu itseäsi säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elefanttia ei kukaan saa syötyä kokonaisena! Mistä saat hyvää mieltä? Mitä sellaista pientä voisit lisätä elämään, mikä toisi pientä mielihyvää elämääsi? Joku harrastus missä voisit tavata samanhenkisiä ehkä? Joku taito, jonka voit opetella? Joku asia mikä saa sinut ylpeäksi itsestäsi? Saatko iloa auttamisesta, vaikka vapaaehtoistyöstä, jossa tapaisi ihmisiä? Voisiko kunnon lisääminen tuoda itsetuntoa? Mistä saat intohimoa?

        Mieti 3 pientä asiaa mihin voit vaikuttaa ja hanki ne ensi vuonna elämääsi yksi kerrallaan. Päätä, että teet sen itse itsellesi. Kun tavoittelet jotain ja teet sen eteen töitä, ja onnistut aivosi palkitsee sinut dopamiinillä. Kun se hetki tulee, tiedät työn olleen sen arvoista. Joskus hernostoa on vähän herätettävä, mutta älä lannistu vaan jatka sitkeästi.

        Töiden suhteen joskus tue on vaikea. Uskon, että kun hakeudut sitkeästi uusiin mahdollisuuksiin, onnistut vielä jossain kohtaa. Usko itseesi! Kun olet vakuuttunut itse itsestäsi, muillekin on helpompi vakuuttua sinusta! Mieti 10 taitoa tai ominaisuutta missä olet parhaimmillasi. Laita lista vaikka jää kaappiin ja ala aivopestä itseäsi onnistumiseen. Tarinasi kuulostaa Siltä, listaan voi kirjoittaa ainakin sanan sitkeys. On tutkittu, että omia aivoja voi huijata teko hymyilemällä, ne luulee, että olet onnellinen ja saat annoksen onnellisuushormoneja. Huijaa itseäsi säännöllisesti. Kehu itseäsi säännöllisesti.

        Kehun Sinua yllä oleva tsemppari, kun jaksat kirjoittaa. Sinunlaisiasi tarvitaan Suomessa.

        Aina on mahdollisuuksia sopeutua paremmin. Joskus tarvitaan malttia ja aikaa. Liikunta tosiaan pitää kehon ja mielen synkroonissa.

        Tsempparia edeltävästä kommentoidusta tekstistä huomaan sen kuinka tuotat tekstiä hyvin eli sinun vahvuuksiin kuuluu itseilmaisu. Vuorovaikutus on avain moniin tärkeisiin elämän osa-alueisiin kuten ihmissuhteisiin ja niiden onnistumiseen. Jokaiselle löytyy varmasti sopiva ja haasteen mukainen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elefanttia ei kukaan saa syötyä kokonaisena! Mistä saat hyvää mieltä? Mitä sellaista pientä voisit lisätä elämään, mikä toisi pientä mielihyvää elämääsi? Joku harrastus missä voisit tavata samanhenkisiä ehkä? Joku taito, jonka voit opetella? Joku asia mikä saa sinut ylpeäksi itsestäsi? Saatko iloa auttamisesta, vaikka vapaaehtoistyöstä, jossa tapaisi ihmisiä? Voisiko kunnon lisääminen tuoda itsetuntoa? Mistä saat intohimoa?

        Mieti 3 pientä asiaa mihin voit vaikuttaa ja hanki ne ensi vuonna elämääsi yksi kerrallaan. Päätä, että teet sen itse itsellesi. Kun tavoittelet jotain ja teet sen eteen töitä, ja onnistut aivosi palkitsee sinut dopamiinillä. Kun se hetki tulee, tiedät työn olleen sen arvoista. Joskus hernostoa on vähän herätettävä, mutta älä lannistu vaan jatka sitkeästi.

        Töiden suhteen joskus tue on vaikea. Uskon, että kun hakeudut sitkeästi uusiin mahdollisuuksiin, onnistut vielä jossain kohtaa. Usko itseesi! Kun olet vakuuttunut itse itsestäsi, muillekin on helpompi vakuuttua sinusta! Mieti 10 taitoa tai ominaisuutta missä olet parhaimmillasi. Laita lista vaikka jää kaappiin ja ala aivopestä itseäsi onnistumiseen. Tarinasi kuulostaa Siltä, listaan voi kirjoittaa ainakin sanan sitkeys. On tutkittu, että omia aivoja voi huijata teko hymyilemällä, ne luulee, että olet onnellinen ja saat annoksen onnellisuushormoneja. Huijaa itseäsi säännöllisesti. Kehu itseäsi säännöllisesti.

        Kiitti neuvoista. Olen nyt niin syvässä montussa, pimeässä tunnelissa, jonka päässä ei nyt näy valonpilkahdustakaan. Olen niin useasti joutunut aloittamaan alusta, vaihtamaan alaa ja todellakin yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt. Ehkä nyt on vaan liikaa tullut monen vuoden ajan kaikenlaista rankkaa kohdalle, läheisten sairastumisia ja poismenoja jne... Ei vaan enää jaksais enempää ottaa vastaan. Sanotaan ettei kenenkään kohdalle tule enempää kannettavaksi kuin jaksaa kantaa, nyt tuntuu ett on ollut liian rankkoja taakkoja kannettavana. Tällä hetkellä oikeasti tuntuu etten ole hyvä missään, tuon viimeisimmän koulutuksen työharjoittelussa ei kyllä kertaakaan tullut tunnetta onnistumisesta, ei mun opastamiseen edes panostettu, annettiin heti ymmärtää ettei ole mahdollisuuttakaan työnsaantiin, jätettiin ihan ulkopuoliseksi, näyttöihinkään ei panostettu, koska ei ollut tarkoituskaan työllistää. Miten mä voisin hakea työtä tuollasen kokemuksen jälkeen, kun ei pysty sanomaan edes missä on hyvä, koen olleeni tosi huono kaikessa, muutenhan mun suhteen olis nähty edes vaivaa.
        Vaikea kehua itseään, kun koen olevani huono, ruma ja vastenmielinen hirviö, jonka kans kukaan ei halua olla tekemisissä. Ennenkin inhonnut itseäni, nykyään inhoan vieläkin enemmän. Mulle on tullut uudestaan jonkinlaisia paniikkikohtauksia, ahdistun kun joudun olemaan ihmisten silmien edessä. Masennus paheni työharjoittelussa, se ei kai pitäis olla harjoittelun tarkoitus vaan enempi kannustaa, vahvistaa osaamista ja itsetuntoa. Mulla ollut aina huono itsetunto, sekin on romahtanut entisestään. Tuolla harjoittelupaikassa joku sanoikin jotain outoa ett " ...... älä putoa", en ymmärtänyt mitä tarkoitti. Kai kuvitteli mun pitävän itseäni muiden vertaisena tuolla, en todellakaan kuvitellut kuuluvani työporukkaan, mulle tehtiin heti selväksi ett olen ulkopuolinen, pohjasakkaa, kärpäsenpaska lattianraossa. Miten maton alta voi pudota??? Ehkä mä vaan olen oikeasti tosi tosi tosi huono, siks epäonnistunut kaikessa. Olis vaan pitänyt kuunnella sitä sisäistä ääntä, joka kehoitti hakemaan harjoittelupaikkaa sieltä missä kaikki on luusereita, toivottomia tapauksia, sinne olisin sopinut kuin nenä päähän. Olen joskus ollut siellä palkkatuella, joten tiedän mistä puhun. Eikä sinne työllisty, siellä kierrätetään työttömiä niinkuin kierrätystavaraakin. Sinne menen nyt, jos vaan otetaan, luulis yhden ilmaisen tekijän kelpaavan lajitteluhommiin vaikka, jos ei muuhun kelpaa. Se on paikka, jossa voi kaiken toivon heittää. Mitäpä luuseri, toivoton tapaus, toivolla tekisikään. Tulee mieleen elokuva "ammutaanhan hevosiakin" . Tämmöset fiilikset nyt vaan on, en mä tätä voi napista painamalla hävittää...pitäis ehkä hommata nappeja, ett sais feikattua itseään elämän olevan pelkkää jotain vitun aurinkoa ja happy, happy, joyta joka vitun päivä. Ehkä mä joskus jaksan kammeta itseni täältä montusta ylös, nyt ei vaan jaksa, tulee vaan lisää turpiin ja paskaa niskaan. Mä olen jo liian vanhakin joka paikkaan ja asiaan, pakko tuokin on uskoa, kun mulle on hoettu iästä harjoitelupaikassa, työkkärin kautta ja yks tuttukin hokenut ett näytän vanhalta, pitäis muuttaa kaikkea ulkonäössä..mitä sekään hyödyttää, kun jumalauta olen vanha. Mun ikänen ei kelpaa muualle kuin kaatikselle tai matojen ruuaksi.


    • Anonyymi

      Mietin häntä jota ehkä vähän rakastan. Mietin, että miksi ihmeessä olen hänen suhteensa niin epävarma, hän on varmaan sata kertaa tehnyt suoraan selväksi, että haluaa minut, muillekkin..

      Miksi siltikin on niin vaikeaa kohdata hänen katseensakkin? En voi ymmärtää, varmaan kuolisin, jos olisimme kahden.

    • Anonyymi

      Hän ei taida olla kiinnostunut minusta. En tiedä onko se hyvä asia. Itse olen jo päässyt jonkinlaiseen tasapainoon hänen suhteen. Uskoisin, että kevään aikana, kun omakin elämä tasoittuu voin päästää hänestä irti kokonaan.

    • Kiitollinen siitä mitä on.

    • Anonyymi

      Paljon liikuntaa tänään ja sit rauhottumista, kotiaskareita ja nyt näihin uteluihin vastaamista.

    • Anonyymi

      Ihana olotila kun joulun työt on tehty. Nyt saa rauhoittua monta päivää ilman työvuoroa. Karmea väsymys päällä, mutta uni ei tule.

    • Anonyymi

      Musikkia juuri nyt kuuntelen. Kohta yöklassista kun käyn nukkumaan.

    • Anonyymi

      Valvon, valvon, valvon. Kesästä asti kynttilä palanut osan aikaa molemmista päistä. Tuli liiaksilaukkaavan mielikuvituksen ansiosta sanottua asioita väärin eräälle ihanalle naiselle.
      Hän on ollut ajatuksissani jo pitkään.
      Mielenterveys silti hyvällä tolalla ja fyysinen terveys myöskin.

      Onnellinen olen, ettei ole alkoholin kanssa tullut läträttyä.
      Silti luulen, että jotkin henkilöt luulevat minun viinan kanssa oikein urakalla leikkivän. Luulo ei ole tiedon väärti, tärkeintähän on, että itse tiedän asioiden laidan.

      Kova on ollut urakka ajatella myös omaa tulevaisuutta ja sitä miten sen toteutan.
      Lähipiirini on kestänyt käytöstäni jo liiankin kanssa.
      Useimmiten ottanut urakalla päähän, mutta kyllä minä pönttö sen kestän. Pakkohan se on.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan ole koskaan oikeasti sinua minää viinan kanssa läträäjänä pitänyt, anteeksi. Kaikki menöö hyvin rakas pönttöseni ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole koskaan oikeasti sinua minää viinan kanssa läträäjänä pitänyt, anteeksi. Kaikki menöö hyvin rakas pönttöseni ;)

        Kiitos, rakas O-jyrsijä. ;)


    • Anonyymi

      Alakuloisuus, henkisenä vankina on paska olla.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa henkinen vanki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa henkinen vanki?

        Hermostunut olo vähän. Täytynee mennä kunttarille.

        Kaikki menee ihan hyvin. . .

        Meneehän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hermostunut olo vähän. Täytynee mennä kunttarille.

        Kaikki menee ihan hyvin. . .

        Meneehän

        Kun lopetatte mitä teette niin häivyn täältä, tai lopetan kirjoittelun. Siihen asti joka kerta kun aloitatte, niin jatkan. Kohta hommaan prepaidin niin saadaan kunnon asiaa kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa henkinen vanki?

        Sitä että sä hyppäät huomenna junan alle.


    • Anonyymi

      Lomapäivä, mietin mitä tekisin. Lähtisinkö kaupungille vai siivoaisinko. Elämän pieniä arkisia valintoja

    • Anonyymi

      No minä olen yleensä ain tyytyväinen..Eli kai olen aikas onnellinen...
      No mitä mukuloiten murheet...
      Kannan niitäkin...Mut hyvin niinlkin...
      Nyt olen onnellinen..Tulin uudelmaalta Joulun vietosta...
      Nukuin puol kymmeneen..En oike osaa nukkuu kylässä...
      Korona piru..takaraivossa..
      En kyl usko et tulee...Mut katotaan...
      Ihanaa olla kotona..
      Koti ain maailman paras paikka...
      Arki alkoi ..Pesen pyykit...
      Jääkaappi tyhjä...
      Mutta mulla hyvä Olo...
      Vuosi vaihtuu..Toivottavasti siint tulee hyvä...Koronat häipyy...
      Saadaan taas vapaus takaisin...
      Hyvää uutta-vuotta kaikil muillekin..
      Nautitaan elämästä...T:Elluhallo...💞💕

    • Anonyymi

      Selailen palstaa, ennenkuin alan maksaa laskuja nettipankissa. Sattuneesta turvaohjelmisto on vain tässä läppärillä. Jus kuittasin kännykästä muistutuksen huomisesta hammaslääkäristä. Laskujen jälkeen ompelen itse virkkaamani pehmusteen koiran kaulapantaan niin se ei syö kaulakarvoj poikki!

    • Anonyymi

      Olen uupunut päivän matkasta, ja lepäilen kotisohvalla odotellen huomista työpäivää.

    • Anonyymi

      Laitoin iltakahvin tulemaan ja mietin, miksi en voi jo aikuistua. Miksi pitää käyttäytyä kuin joku teini.

      • Anonyymi

        Heii! Näin myöhään ei saa juoda kahvia 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heii! Näin myöhään ei saa juoda kahvia 😀

        No saa juoda! Oon juonut aina ja joka paikassa paljon kahavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saa juoda! Oon juonut aina ja joka paikassa paljon kahavia.

        Sama juttu. Kahvia menee illallakin reippaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Kahvia menee illallakin reippaasti.

        Eikö teiltä mene yöunet kahvista?


    • Anonyymi

      Ikävöin häntä kovasti. Kotona olen ollut myrskyn takia kaksi päivää, mikä ei paranna tunnelmaa. Ulkoliikunta on eräs henkireikäni, nyt joulunaikana olen ollut aivan liikaa sisällä ja se tuntuu koko olemuksessa.

      Mietin, että kun kovasti haluaisin hänet nähdä, mitä sitten jos näkisimme? Haluaako hän minut tällaisena, ongelmieni ja vikojeni kanssa? Ja jos haluaisikin, pystynkö vielä luottamaan häneen? Hänen kauttaan olen oppinut, mitä on rakastaa romanttisessa mielessä toista koko sydämestään. Rakastaako hän minua ja voisimmeko saada yhdessä hyvän elämän?

      Kovasti näitä mietin, kun hänen henkilöitymänsä on tuonut niin paljon kokemuksia elämääni niin hyvässä, kuin pahassakin. Ehkä kallistuu kuitenkin enemmän sinne hyvän puolelle. Hän sai minut murtumaan, mikä on lopulta ollut hyvä asia. Olen muuttunut ihminen.

      Minusta tuntuu vahvasti siltä, että jos ei meistä tule paria, en halua ketään toista. Yksinäisyys tekee hiukan vakavaksi. Kumppanin rinnalleni toivoisin. Mutta voin elää yksinkin, jos on ihan pakko.

      • Anonyymi

        Kysymällä selviää ❤️


      • Anonyymi

        Miten suhteenne päättyi. Jos rakastaa, niin miten voi elää erossa? Toivottavasti saatte asianne selväksi. Ainakin kannattaa selvittää, niin pääset suuntaan tai toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymällä selviää ❤️

        Mutta se kysyjä en ole minä. Minä rakastan häntä, olen rakastanut häntä jo vuosia. Mutta en tyrkytä hänelle seuraani. Jos hän välittää, haluaa hän myös sen todistaa. Kaikki näyttö siitä puuttuu.


    • Anonyymi

      Tulin tossa kuuden maissa kotiin töistä. Bussissa mietin et kotona ei oo suodatinkahvia, mutta laiskotti niin etten vaan jaksanu kiepata kaupan kautta.

      Kotona katselin et on espressokeittimeen tarkoitettua kahvia, laitoin sitä tuleen tavis suodatinkeittimeen. Laiskana en jaksanu tietenkään valmistella espressokeitintä toimintavalmiuteen.... noh join pelkkää laiskuuttani hyvin laimeaa kahvia. Pahaa mutta tungin sinne kermavaahtoo niin tuli makua. Vedin sitä sit napaan nopee kofeiinin puutteeseeni.

      Nyt makaan laiskana sohvalla enkä millään meinaa jaksaa lähtee iltapesulle vaikka tiedän et pitäs kohta vetää unta palloon kun huomen taas töihin

      Eipä täs nyt muuta kuulu. Aivotki lyö tyhjää. Laiskottaa.

    • Anonyymi

      Lässyn, lässyn

    • Anonyymi

      Oon yksinäinen ja siksi alakuloinen. Kaipaan toista ihmistä vierelle, haluaisin rakastaa ja tulla rakastetuksi. Kosketuksen puute syö sisältä 😢

      • Anonyymi

        <3 Älä ole surullinen, halit sinne !
        Itselläni sama tilanne, erotuksella että se toinen ihminen on kyllä vierellä.
        Mutta minua ei ole edes suudeltu yli 10 vuoteen. Olen niin yksin aina


    • Anonyymi

      Hiljaista on. Ei kuulu eikä näy mitään. Sellaista se on kun on tarpeeton. Tyhjyys nielee kohta kokonaan.

      • Anonyymi

        Näethän sinä meidän tekstit täällä. Tyhjyys ei saa niellä sinua <3


      • Anonyymi

        Näin halusit. Jätit minut yksin.


    • Anonyymi

      Asiat pitemmän ajan kuluessa ajautuivat sille mallille, että mitään ei ole enää odotettavissa. Silloin tällöin käyn paikoissa joiden ihmisissä näen tulevaisuuteni, se tulee olemaan joko surkea tai vielä sitäkin surkeampi jos yhteiskunta tästä entisestään rappeutuu. Elämässä on edelleen pieniä iloja, mutta pohjavirta on oikeastaan kauhu siitä että tämä oli tässä, koko elämä tosiaankin oli samaa paskaa. Pieni lohtu se, että se meni todella nopeasti ohi.

    • Anonyymi

      Muuten menee ok, paitsi ikävä yhtä naista.

    • Anonyymi

      Oikeasti olen miettinyt monta päivää että onko vauvalla kaikki hyvin. Olen voinut nyt niin huonosti. Siskoni menetti vauvan näillä viikoilla ja ahdistaa nyt itseäni vaikka on jo toinen raskaus. Pelottaa koko ajan. Yrittänyt saada muuta ajateltavaa.

      • Anonyymi

        Koita olla stressaamatta, niin itse voit paremmin. Vauvasi on hyvässä suojassa, siellä turvallisessa kohdussasi, missä kuuluukin olla. Vaikka siskollasi olisikin tullut keskenmeno, ei se tarkoita että sinulle tulisi. Raskaudet menee yleensä hyvin ja vauvelit on terveitä. Vaikka ilmat ei olekaan aina niin hyvät, niin koita tehdä pieniä happihyppelyitä. Aivot saa happea ja mielesi virkistyy. Tämä on raskasta aikaa monelle ja raskaus herkistää mieltä entisestään. Mutta päivät alkaa pidentyä. Muista pitää yhteyttä säännöllisesti läheisiin ihmisiin, niin saat siitä uutta voimaa. Kaikkea hyvää sinulle ja pienelle ihmeellesi ❤️


    • Anonyymi

      Nukuin kymmenen tuntia,melkein yhteen menoon. Onnellisena Uuteen Vuoteen. Ei nyt enempää.

    • Anonyymi

      Olen surullinen tästä tilanteesta Suomessa ja maailmalla.
      Olen välillä onnellinen ja välillä onneton henkilökohtaisten syiden takia.

    • Anonyymi

      Voin heti hyvin, kun jätätte rauhaan. Annatte elää, tehdä töitä ja nauttia elämästä. Lopettakaa varastaminen.

      • Anonyymi

        Tiedän paljon asioita, yksi kerrallaan ne on pian kaikkien tiedossa. Päätätte itse miten pitkään jatketaan.


    • Anonyymi

      yhdellä sanalla, sydänsuruja 💔

    • Anonyymi

      Kunhan tervehtyisin joskus.

    • Anonyymi

      Pelottaa viikonloppu. Lapsi on ollut ilman huumeita pari viikkoa. Johtuen osittain siitä, ettei sillä ole rahaa. Pelkään, että tekee pikavippejä ja pelkään että vammautuu tai kuolee.

      Pelkään. Ahdistaa. Tämäkin, kaiken muun p*skan lisäksi

      • Anonyymi

        Jaksamista ❤️🙏


      • Anonyymi

        Äärimmäisen paljon voimia täältäkin.


    • Anonyymi

      Oloni on omenainen🍎

      • Anonyymi

        Jatkanpa.oikeasti ärsyttää tuollaiset ns.mukamas rakastavat jotka tunkee nokkaansa muiden asioihin ja on olevinaa jotain äititeresaa.mitä sulle kuuluu? Huolehdi omista asioistasi.


    • Suoraan sanottuna vituttaa. On kiva että tulee sitä kaivattua lunta, mutta toi huono keli tekee olon vielä entistä tuskaisemmaksi verrattuna aiempiin päiviin, mikä tietää sitä että on pakko pysytellä kotona. Sitähän tässä on tullu tehtyä suurimman osan menneestä vuodesta. Onneks on edes tekemistä niin ei tule aika pitkäksi.

    • Anonyymi

      Jos joku kysyisi, vastausin että hyvää.

      Rehellisesti, en nuku, en jaksaisi nousta ylös aamuisin mutta töiden takia pakko. Olen suhteessa jossa yritän herättää omia rakkaudentunteita omaa miestä kohtaan mutta ei ne vaan tunnu syttyvän enään. Kolmas henkilö raivasi salakavalasti tiensä elämääni ja pisti minut henkisesti sekaisin ja tuhosi hetkellisesti mielenterveyteni. Jouduin valehdella asiasta ja olla hiljaa, hävetä omaa tyhmyyttäni. Kaikki joita ystävikin kutsunut ovat hyötyneet luonteesani ja rikkoneet luottamukseni. Nyt kärsin näiden luottamusrikkomusten ja heidän mielikuvitustuotosten seurauksia. Minä olen se ainut paha ihminen.

      En sano että olisin virheetön,täydellinen tai olisi joskus tehnyt huonojakin ratkaisuja elämässä mutta se että kaikki ihmiset joihin luottanut on kääntänyt selkänsä, pelastaakseen omansa, on hyvin raskas taakka kantaa. Ketään ei kiinnosta mitä minulle oikeasti kuuluu. Minä en taida kiinnosta ihmisiä noin ylipäätänsä muutakuin hyötymismielessä.

      "Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä"

    • Anonyymi

      Huonoa yhä, mutta se ei liity ikävöintiin mitenkään. Työasia yhä vaivaa ja se mitä viime vuosina on tapahtunut. Se on vienyt kaikki voimat, kun yksityisyyttä ei ole kunnioitettu. Oli todella väärin aloittaa lupaa kysymättä.

    • Anonyymi

      Ihan hyvää kuuluu. Ehkä pikkasen tylsää just tällä hetkellä, mutta ei tähän aikaan viitsi enää alkaa mitään tekemistä keksimään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe