Sitä ne haluaa että olen yksin

Anonyymi

Niin ollaan sitten. En pidä yhteyttä kehenkään, kaikki ihmissuhteet ne tuhoaa kuitenkin. Niinhän se yksi mulle sano, sama iva naamallaan, kohta olet ihan yksin. Kärsii yksinäisyydestä ja haluaa että luovutan omasta elämästä heille. Minulla ei saa siis olla ystäviä, kavereita tai hyvää mainetta. Mitä muuta haluatte? Töistä ja lapsista en luovu, siitä pidän kiinni, enkä syö lääkkeitä. Sehän oli se yksi toivomus, kun sekin auttaa muita. Haluttaisiin myös että lihoaisin ja olisin toivottomuus saada vastakkaisen sukupuolen huomiota, koska halusin erota. Siihen en suostu, vaan harrastan liikuntaa. Hakkaatte varmaan taas.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä näiden järjestelijä on mielipuoli. Ikinä ole kellekään näin tehnyt. Kuulen myös että vakipakolla pidän miestäni ja olen mustis. Ei se paikkansa pidä, mutta tehdään sitten niin. Onko joidenkin maine nyt pelastettu. Joku on tyytyväinen kun nolaan itseäni täällä, tehdään niin. Helpottaako tämä oloasi, tunnetko vahvistuvasi? Saatko voimaa tästä kun saat ajettua alas?

      • Anonyymi

        Pitkästä aikaa mielenkiintoinen aloitus.
        Voi vain kuvitella kuinka ilkeät pahansuovat kanssa ihmiset kertoo millainen olet, millaiseksi tulet, mitä teet ja muuta paskaa.
        Kuulin kerran yhdestä joka oli kateellinen jopa ihmisen sairaudesta ja sanoi et oon kyllä sairaanpi.
        Näitä sotkijoita pyörii välillä ympärillä, mutta älä luovuta.
        Elämä joskus potkii, mutta suunnan voi itse muuttaa.
        Kirjoititko muuten itsestäsi vai jostakin toisesta.


    • Anonyymi

      Tuletko vaimokseni?
      Seppo

    • Anonyymi

      Ketkä ne?

      • Anonyymi

        Ne jotka eivät kykene muuhun. Odotellaan, jospa ne sitten kehittyy ja jää pikkuhiljaa omalle auralleen. Kunhan ei tulisi lisää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka eivät kykene muuhun. Odotellaan, jospa ne sitten kehittyy ja jää pikkuhiljaa omalle auralleen. Kunhan ei tulisi lisää...

        Kerro ihan rohkeasti vain, ketkä ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihan rohkeasti vain, ketkä ne?

        Ymmärretty. Olen hiljaa ja annan heidän syödä. Ja yritän kokea hyvää mieltä siitä että heillä menee sen ansiosta hyvin.


    • Anonyymi

      Minullekkin tehtiin vuosia sitten kaikenlaista ikävää joka alkoi palstalta ja joka tuhosi elämästäni monta osa-aluetta mukaanlukien terveyteni.

    • Anonyymi

      Ketkä ne terrorisoivat?

    • Anonyymi

      Vai onko sinulla henkiopas?
      Kuuluu asiaan näin ylösnousemuksen tai oivalluksen aikana.
      Sinun täytyy muuttua, jotta voisit ottaa vastaan Kristus-tietoisuuden.
      Olisit vain tyytyväinen että sinua johdatetaan.

    • Anonyymi

      Sinusta tulee tietoinen ja egosta vapaa, mutta miehestäsi ehkä ei.
      Jolloin hän ei kestä tulevia energioita ja lähtee pois uuteen maahan.
      Olisiko parempi nyt nuorena etsiä tietoinen mies ja elää hänen kanssaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe