Onko korona laittanut lainarahat totaalisesti kiinni vai mikä on ongelma. Luottotiedot ovat kunnossa A-luokkaa, eikä aikaisempia velvollisuuksiakaan ole laminlyöty, eli ei pyöri perintätoimistoilla. Mutta järjestelylainaa hakiessani törmäsin johonkin credit score -palveluun, joka antamillani yhteystiedoilla katsoi minun kuuluvan johonkin huonoimpaan mahdolliseen F-luokkaan. Lainaa ei tipu edes 50€ jos haluaisin sellaista ottaa. Kokeiltu on pientäkin summaa ihan kokeeksi. Olen työssäkäyvä ollut jo kahdeksan vuotta vakituisessa työsuhteessa kohtuullisella palkalla.
Muutin huhtikuussa uuteen osoitteeseen ja ihmettelin kun osoitetietoni eivät olleet päivittyneet esim. puhelinoperaattorille. Selvittelin asiaa maistraatin sivuista ja selvisi, että minulla oli automaattinen tietojen luovutus pois päältä ja siksi muuttoilmoituksen yhteydessä meidän perheestä minä olin ainoa jonka tiedot eivät päivitelleet minnekään. Lieköhän tällä sekaannuksella mitään vaikutusta, vaikka uusi osoite on manuaalisesti päivitetty asiakastiedolle ja muualle. Tosin operaattori (elisa) ei ole saanut kolmannellakaan yhteydenotolla muutettua henkilötietoihini päivitettyjä osoitetietoja, enkä jaksa heidän kanssaan siitä enää kohta tapella.
Esimerkiksi norwegian ei anna edes tarjoustaan lainavertailussa ilmoittaen, että yhteystietoni eivät vastaa heillä olevia vaikka olen ne sinnekin aikaisemmin käsin päivittänyt. Minulla siis on heidän luottokorttinsa.
Ehkä tämä on vaan sattumaa eikä syy, mutta kuitenkin. Ei sillä että olisi nyt mikään pakko velkaa ottaa, mutta järjestelylainalla saisin kuukaudessa pari sataa euroa vähemmän maksettavaa yhdistelemällä lainoja kun ne niitä kovasti mainostaa.
Miksi en saa enää lainatarjouksia
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei edelleenkään ole virallisia positiivisia luottopisteitä käytössä. Epävirallinen Asiakastiedon positiivinen rekisteri on luotottajia varten. Joku on tuotteistanut Credit Score palvelun halukkaita varten. Ongelmasi löysitkin, tietojenluovutuskielto.
- Anonyymi
Tietojen luovutuskielto tosiaan tekee sen, ettet saa lainaa.
Toki se luokitus on lähempänä
F, kuin A, jos olet jo niin velkaantunut, että vippifirmojen yhdistämisiä pitää miettiä. - Anonyymi
Ostamisen ja myymisen lakipykälät pitäisi olla salaiset. Loistoa tarjosi myös itse valehtelija aikanaan Jeesuksellekin. Suomen asiakastiedolle on täysin samat rajat kuin sille. Nimenomaan sille, johon lakikin on turhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851