Aihe

Miten tämä kirjoittelu saataisiin pois

Anonyymi

Ja olisiko mahdollista että saisin vähän elää omaakin elämää. Tokihan tällä hyvää saadaan aikaiseksi, mutta minun kannalta katsottuna tämä on ollut aika hirveää. Onnistuisiko mitenkään?

11

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen verran pitää olla selkärankaa että jos jo muutenkin on ollut pelkästään hirveää niin
      saa koneen pidettyä kiinni.

• Anonyymi

Anonyymit palstakirjoittelut estävät oman elämäsi elämisen? Ne lääkkeet.

• Anonyymi

Koitappa lähestyä häntä oikeassa elämässä. Täällä se ei tule koskaan onnistumaan.

• Anonyymi

Mä en ymmärrä näitä aloittajia. Ei järjen häivää. Sinulle kirjoittelu loppuu sinun näkökulmasta heti kun lopetat lukemisen. Sulje palsta.

• rosmariimi

Kirjoita joku niin älyvapaa juttu, ettet yksinkertaisesti enää pysty tulemaan takaisin ?
      Hyvä idea?
      Laita siihen tosi paljon tunnisteita, niin että varmasti hävettää seuraavat 5 vuotta

• Anonyymi

Ei kukaan kiellä sua poistumasta, se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

• Anonyymi

Onnistuu. Ihminen pystyy ihan mihin vaan, kun niin päättää

• Anonyymi

Nimenomaan. Senkun poistuu vaan jos haluaa pois.

• Anonyymi

Irtisanoudu työpaikastasi, niin kirjoittelu loppuu. Tehdään kiusaa vain irl.

• Anonyymi

Kerro lisää

• Anonyymi

on, auktoriteettinne neiti on täysin mitätön, Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä voitte poistua puhteisiinne, Herra kanssanne, turvananne.
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11467
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      149
      8323
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6662
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      3879
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      170
      2620