KORONA TILASTOT

Anonyymi

Korona tilastot eivät pidä paikkaansa. Ihmisiä on mennyt testeihin tietämättä että testeihin tarvitaan lähete. Sairaat on palautettu ilman testiä. Monikaan ei jaksa sairaana pyydellä lähetettä ja uudelleen lähteä testipikalle.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutisissa kerrottiin mielialalääkkeiden ostojen huimasta kasvusta korona-aikana.
      Viimeisten vuosien aikana ihmisten mieliä on manipuloitu bisnesmielesaä eri elänysbuusteilla niin, että ei ihme, jos jotkut ovat uusien tilanteiden edessä ahdistuneita ja tarvitsevat lääkitystä mielensä ja tunteidensa tasapainottamiseksi.
      Jo muinaisina raamatun buddhalsiduuden, intialaisten joogajuttujen aikoina on yritetty opetettua ihmisille oman mielen hallintaa ja sisäisen tasapainon saavuttamusen tekiikoita. Nykyään sellaisia haetaan terapioista ja lääkkeistä, jotka ovat oikeastaan pahoja luonnon saastuttajia. Molemmat keinot, siis terapia ja lääkkeet ovat lisäksi yhteiskunnalle kalliita keinoja.

      • Anonyymi

        ".........mielialalääkkeiden ostojen huimasta kasvusta "

        kyllä mielialalääkkeet ja psykoterapi on usein tarpeen.
        ite käytin niitä parikymppisenä , nyt oon 78v , varmaan lääkkeet nyt parempia.
        jos en olisi käyttänyt, olisin varmaan ollut paljon työajastani työtön duunari.
        lääkkeillä sain voimaa opiskeluun ja nýt mukavalla eläkkeellä jo 21 vuotta

        tämä minun kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ".........mielialalääkkeiden ostojen huimasta kasvusta "

        kyllä mielialalääkkeet ja psykoterapi on usein tarpeen.
        ite käytin niitä parikymppisenä , nyt oon 78v , varmaan lääkkeet nyt parempia.
        jos en olisi käyttänyt, olisin varmaan ollut paljon työajastani työtön duunari.
        lääkkeillä sain voimaa opiskeluun ja nýt mukavalla eläkkeellä jo 21 vuotta

        tämä minun kokemus.

        On ollut itselläkin pahaa ahdistusta joskus. Miltei totaslisen pahaan kipuun ja hirvittävään särkyyn verrattavaa, jolloin haluaisi mielummin päättää päivänsä kuin kestää sellaista tuskaa. Takaraivossa on kuitenkin ollut luja tai välillä hämäräkin ajaus, että oman pään sisäiissä asioissa voi auttaa vain se oma pää. Sekin usko on välillä horjunut mutta kammo lääkkeitä kohtaan on vienyt lopulta voiton ja olenkin nykyään onnllinen ratkaisustani, sillä olen voinut kasvaa henkisesti lujemmaksi.
        Ehkä kaikilla sellainen ei onnistu ja tilanteet vaihtelevat.


    • Anonyymi

      Koronan välttämiseksi on helpot ohjeet, jotka ovat kaikkien tiedossa. Niitä noudattamalla viruksen leviämisen ja itsensä tartuttamisen voi estää.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät tuon kaiken?

      • Anonyymi

        Minkä niin? Kaikkihan tuollaiset asiat tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niin? Kaikkihan tuollaiset asiat tietävät.

        Minä en tiedä. Etkä tiedä sinäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä. Etkä tiedä sinäkään.

        Sinä et tiedäkään mitään etkä ajattele asioita omilla aivoillasi. Olet nenästä kaikkeen hypetykseen vedettävissä siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedäkään mitään etkä ajattele asioita omilla aivoillasi. Olet nenästä kaikkeen hypetykseen vedettävissä siis.

        Minä olen tuollainen, koska sinä et tiedä, mistä olet ihan varmat tietosi saanut?
        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuollainen, koska sinä et tiedä, mistä olet ihan varmat tietosi saanut?
        😂

        Kenelläkään täsdä masilmassa mitään varmoja tietoja mistään ole. Kaikkia asioitahan tutkitaan jatkuvasti. Jotain kuitenkin tiedetään jo ja niistä tiedoista on helppo tehfä johtopäätöksiä ja jatkaa tiedon keruuta.


    • Anonyymi

      Joulun aikoihin testattujen määrä laski aikaisemmasta noin 80%, mutta uudet tartuntamäärät laski vain 50%. Loppiaisen jälkeen alkaa taas tartuntamäärät olla siellä normaalissa 300-400 uutta tapausta/pv.

      • Anonyymi

        Pitäisivät turvaväliä ja pysyidivät pois ihmisryppäistä. Onko se nyt niin vaikeaa?


    • Anonyymi

      "Ihmisiä on mennyt testeihin tietämättä että testeihin tarvitaan lähete. "


      ei meillä ainakaan tarvi lähetettä. Mikä se paikkakunta josta aloittaja puhuu , ilman linkkiä

      • Anonyymi

        Eikös täällä keskustella Tampereen asioista.


    • Anonyymi

      täältä se oikea tieto löytyy kun asiantuntijat antaa ohjeet.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei kylläkään kysynyt mitään. Joten ihan vaan terveiset sullekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei kylläkään kysynyt mitään. Joten ihan vaan terveiset sullekkin.

        Ei kukaan väittänyt sinun kysyneen mitään, joten voit rauhoittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan väittänyt sinun kysyneen mitään, joten voit rauhoittua.

        Vastasit että täältähän se oikea tieto löytyy. Kuka sitä haki? Olen ihan rauhallinen. Tiedoksi vaan että en ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit että täältähän se oikea tieto löytyy. Kuka sitä haki? Olen ihan rauhallinen. Tiedoksi vaan että en ole aloittaja.

        En vastannut. Vastaus on kyllä osuva ja ymmärrän, että siitä tulee aloittajalle paha mieli.


    • Anonyymi

      Suurin osa ihmisistä onkin todella pahasti päästään vialla.

      • Anonyymi

        Todellakin tuntuu olevan.


    • Anonyymi

      montako sekuntia tuo testin jälkeinen tulos on voimassa, kävelet kotiin , vaikka metron avustuksella, saat tiedon 2 päivän päästä kotiin, olet voinut saada uuden tuloksen mikäli lähdet taas kylille tai olet tavannut covid 19 yksilön.

      mitä kaikkea on tapahtunut sinä aikana kun peruskansalainen on kävellyt rätit silmillä .......
      suomessa nyt n. 550 koronan aikaiseksi merkittyä kuolemaa, mutta myös 202 koronan aikaista liikennekuolemaa, kuten myös n. 51 000 kpl koronan aikaista kokonaiskuolemaa vuonna 2020.
      thl puhuu koronan aikaisista kuolemista, voivat olla myös mitä tahansa kuolemia, he kertovat.

      koronakuolemista puhuu vain viihdelehdistö ja tv kanavat jotka lähettävät elokuvia iltaisin.

    • Anonyymi

      kannattaa tutkia mitä roche valmistaa
      ja mitä lonza valmistaa
      ja missä on basel

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe