Mitä lupaat 2021?
Vuosi vaihtuu ja alkaa 2021 vuosi.Mitä lupaat?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lupaan että en lupaa mitään.
- Anonyymi
Kulutukseen liittyvä lupaus. Koronavuosi saanut tilaamaan tarpeetonta krääsää verkkokaupoista. Eli alkaa maltin vuosi. Ollut ennenkin samanlaisia lupauksia, ja varsin hyvin ovat toimineet.
- Anonyymi
Päivittäistä kävelyä, olen ystävällisempi muille ihmisille, pidän tipattoman tammi- helmi- ja maaliskuun, laitan kierrätykseen kaiken ylimääräisen roinan, olen sosiaalisempi, rupeen tanssimaan ja voimistelemaan päivittäin. On omat kasetit.
Eiköhän riitä?
Yleensä pidän lupaukseni, - joten hyvältä näyttää!
Otan ihan kopion tästä lupauksestani suurennuksena, ja laitan sen seinälle!
Joo- nyt tulee palautetta, mutta ei haittaa.
Olen luvannut aikaisemminkin itselleni erinäisiä asioita - JA PITÄNYT LUPAUKSENI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4311467Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1498323Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2206662- 253879
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1702620