Aihe

Ei ole kasvomaskin hankinta hinnasta kiinni

Anonyymi

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halpoja ovat,mutta kaupoissa sen huomaa kellä ei ole varaa edes niitä "halpoja "ostaa saatika älytä käyttää. Niillä on kyllä varaa ostaa olutta ja tupakkaa eikä turvaväleistä ole tietoa,niin kiire on päästä latkimaan keskikuraa että melkein yli kävellään jonossa.Eikös näille voisi vääntää jo tuulikaapissa rautalangasta ettei kauppaan tartte tulla ilman maskia.

• Anonyymi

Omalla käyttäytymisellä voi vaikuttaa muidenkin käyttäytymiseen. Hyvin on maskien käyttö lisääntynyt viime kuukausien aikana. Melko harvalla kaupoissa ei ole maskia. Kyllä tämä tästä, lupailevat, että kesään mennessä Suomessa kaikki yli 16-vuotiaat on rokotettu. Pirullinen vuosi on kohta takana (maaliskuussahan tämä alkoi). Opimme paljon. Olemme paremmin varautuneita, kun joku vastaava virus tulee uudemman kerran. Ja sehän tulee. Suomi selvisi hyvin. Nyt vaan pitäisi jaksaa vielä muutama kuukausi. Kevätaurinko, lämmön nousu auttavat omalta osaltaan. Rokotteet auttavat. Kyllä tämä tästä, kyllä tämä. Tästä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Peräkamarinpojan selitys miksi kulkee ilman maskia kauppareisunsa ja kahvilareisunsa. Ei mun tartte käyttää kun käyn niin harvoin postilaatikkoa kauempana. Vaikka saisi ilmaiseksi laatikollisen maskeja,ei hän niitä kuitenkaan käyttäisi valitettavasti.

• Anonyymi

Tänään mietin kaupassa ostanko lapselle ruokaa vai maskeja. Rahaa oli 5€ tilillä. Tietenkin ostin maskeja koko rahalla.

• Anonyymi

Surullista. Kyllä vähävaraisia varten kaupoilla pitäisi olla maskeja pakkaus käsidesin vieressä kun ne kerta on hyvintoimeentulevien mielestä niin halpoja.Sellaiset joilla on rahaa kulkekoon omissa maskeissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29535
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20794
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10845
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7981