Onko teillä
hyviä kokemuksia maksullista miehistä ?Kiinnostais kokeilla varmaa orkkua .
kokemuksia maksullisista miehistä
18
138
Vastaukset
- Anonyymi
Yks hyvä löytyy ainakin osoitteessa [email protected]
- Fantasy0fAllium
Minäkin testasin. Ei ollut kummoinen purjon käsittelijä.
- Anonyymi
Sä mitään oo testannu. Ei se kaikille kurppapesäkeille annakaan
- Anonyymi
Moi
Eihän naisten tarvitse oikeesti maksaa sexistä . Täältä löytyy varmasti sulle vaitiololla varustettu sopiva kumppani.
Mistä päin sinä seuraa haet?
T:Jaakko- Anonyymi
En mistään kunhan trullailin 🤡
- Anonyymi
Entäs miehen ?Onko miehille maksullista ?
- Anonyymi
Ei kai sellaista kuin varma orkku naiselle olekaan. Vai olenko missannut yksisarvisen?
Aika yksilöllistä on kai toi orkun saaminen. Kokemuksesta on kyllä hyötyä. Ja tietenkin siitä että tuntee kumppanin. Nyt sattui mullekin haasteellinen daami. Sovittiin sitten, että otan toisen yksisarvisen mukaan. Eiköhän jo sitten keinot keksitä.
- Anonyymi
Maksullisilla miehillä ollut aika ruvella peräröörit.
- Anonyymi
Saavat paljon asiakkaita.
- Anonyymi
Tuo tehtävä ei ole helppo. Täytyy ensin päästä naisen tunnepuolelle sisälle ennen muuta tekemistä. Saada ensin naiselta jarru pois päältä!!! Nainen ja orgasmi on kokonaisuus ja tunnepuolen kautta lopputulos varmistuu.
- Anonyymi
Täällä olisi vanha savottamies joka näyttäisi mielellään pallejaan maksusta.
- Anonyymi
Paljonko sedän pallien töllötys maksaa?
- Anonyymi
Säkylässä köyhä kokki tarvitsee rahaa.
- Anonyymi
Hhmm, mistäpäin sä?
Voin tarjota palvelujani, ei tarvitse maksaa, jos et saa 😉
Keski-suomen alueella vaikutan...- Anonyymi
Juu ei edes helvetissäkään
- Anonyymi
Minä annan varmasta orkun jos toisenkin korvausta vastaan ;) laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
Mies oli kolmekymppinen komea ja edustava. Kävi parin perhetutun luona panemassa niitä naisia. Itse olin silloin juuri 16 täyttänyt poika.
Painostin sen palvelukseeni. Kerran kuukaudessa sain imeä siltä pussit tyhjäksi. Maksoin sille 5euroa kerrasta.
Ei se halunnut. Uhkasin kertoa naisten miehille.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014