Minun ja monen muunkin mlelestä on Sari Essayah EHDOTTOMASTI, PARAS PRESIDENTTI.
NIMIMERKKI, SARI TIETÄÄ MITÄ TEKEE.!
Paras suomen uudeksi EHDOTTOMASTI
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olisi edes yksi järkevä ja totuudenmukainen perustelu tuolle väitteelle.
- Anonyymi
Kyllä sen ehdottomasti jokainen ymmärtää että SARI ON EHDOTTOMASTI PARAS vaihtoehto, järkevä ja asiallinen OIKEA PRESIDENTTI. Kiitos ei lisättävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen ehdottomasti jokainen ymmärtää että SARI ON EHDOTTOMASTI PARAS vaihtoehto, järkevä ja asiallinen OIKEA PRESIDENTTI. Kiitos ei lisättävää.
Jos henkilö valittaisiin tasavallan presidentiksi, niin se vaatii ehdokkaalta osaamista ja näyttöjä siitä, että pystyy sen tehtävän hoitamaan. Lisäksi vielä yli 50 prosentin kannatus vaaleissa, niin siinähän se on.
- Anonyymi
Eipäs kun Laura Huhtasaari tai Tytti Tuppurainen. Hetero pitää olla.
- Anonyymi
Kyllä se Sari on osoittautunut tolkun ihmiseksi että olisi paras ehdokas presidentiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141349Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1831272Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441156Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 133941
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66837Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776