Puhuttiin viimeksi puhelimessa? Mäpä muistan, onks se totta? Se tuli niin suoraan vaikka en edes kysynyt mitään🤓 oisin mä ehkä voinut ottaa, mutta en edes tunne sua, tuli niin nopeasti, enkä tiennyt miten reagoin, sanoit mulle aikoinaan, että tungittelen, mutta se mitä sinä sanoit hämmennyin 😆
Muistatko mistä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No soita ja kysy, jos teillä tapana soitella. Paskaako täällä sitten leikit.
- Anonyymi
Älä ny sekaannu!
- Anonyymi
Taas näitä aikuisten hiekkalaatikko leikkejä... jonkun silmillehän ne hiekat on heitettävä...
- Anonyymi
Leikkejä nimenomaa:)
- Anonyymi
En ole heikäläisii.
- Anonyymi
Okkkk
- Anonyymi
Mulla on sua törkee ikävä. Mut ny on nii paljo kaikkee, pit laittaa autoon jarru remppa taakse. Voitas kyl syyä hernesoppaa hanges...........jos vuan soppii
- Anonyymi
Hauskaa😂
- Anonyymi
Sinä soitit ja minä menin sekaisin.
- Anonyymi
Minä soitin, hän pyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä soitin, hän pyysi.
Hän jätti soittopyynnön, näin se meni. Aamusella soitin ;). Naiselta miehelle. Tämä ei liity mitenkään aloitukseen, en ole ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891