Muistatko mistä
Puhuttiin viimeksi puhelimessa? Mäpä muistan, onks se totta? Se tuli niin suoraan vaikka en edes kysynyt mitään🤓 oisin mä ehkä voinut ottaa, mutta en edes tunne sua, tuli niin nopeasti, enkä tiennyt miten reagoin, sanoit mulle aikoinaan, että tungittelen, mutta se mitä sinä sanoit hämmennyin 😆
11
129
Vastaukset
- Anonyymi
No soita ja kysy, jos teillä tapana soitella. Paskaako täällä sitten leikit.
- Anonyymi
Älä ny sekaannu!
- Anonyymi
Taas näitä aikuisten hiekkalaatikko leikkejä... jonkun silmillehän ne hiekat on heitettävä...
- Anonyymi
Leikkejä nimenomaa:)
- Anonyymi
En ole heikäläisii.
- Anonyymi
Okkkk
- Anonyymi
Mulla on sua törkee ikävä. Mut ny on nii paljo kaikkee, pit laittaa autoon jarru remppa taakse. Voitas kyl syyä hernesoppaa hanges...........jos vuan soppii
- Anonyymi
Hauskaa😂
- Anonyymi
Sinä soitit ja minä menin sekaisin.
- Anonyymi
Minä soitin, hän pyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä soitin, hän pyysi.
Hän jätti soittopyynnön, näin se meni. Aamusella soitin ;). Naiselta miehelle. Tämä ei liity mitenkään aloitukseen, en ole ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss60829537Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28820807Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014057Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35210847- 777984