Onko kaivattusi pulska?

Anonyymi

Mites on???

153

1288

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No et ole.

• Anonyymi

Hän kysyikin ihmisten kaivatuista, ei tuntemattomasta aloittajasta.

• Anonyymi

On se kai pulska, vattuni siis... 😕

• Anonyymi

Jaaha olen siis läskipossu mielestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha olen siis läskipossu mielestäsi.

Älä omi kaikkea itseesi. Olet korkeintaan narsistinen kun noin teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä omi kaikkea itseesi. Olet korkeintaan narsistinen kun noin teet.

Kukahqn sinä pikkupossu oikein olet maalittamassa jonkun nettiprovon taakse muita ihmisiä? Onko sulla kenties pakkomielle tähän henkilöön ja meinaatko jatkaa elämääsi yhtä surkeissa merkeissä myös ensi vuonna?

• Anonyymi

En edes noteeraa ylipainoisia mimmejä.

• Anonyymi

Syy ?

• Anonyymi

Paitsi kun joku päivä nait sen laihan tytön ja heräät läskin vierestä 10v myöhemmin itsekin läskinä

• Anonyymi

siis et ystävänä, kaverina, naapurina, siskona, äitinä, työkaverina? Onpa pinnallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis et ystävänä, kaverina, naapurina, siskona, äitinä, työkaverina? Onpa pinnallista.

Romanttisessa mielessä, kultu, romanttisessa mielessä. Kavereita ja työkavereita, sukulaisia ja kaikkia tuttuja on vaikka minkälaisia mulla. Pulskia mimmejä en edes noteeraa romanttisessa mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi kun joku päivä nait sen laihan tytön ja heräät läskin vierestä 10v myöhemmin itsekin läskinä

Vain anorektikot puhuu läskeistä ja mielellään omistaan!

• Anonyymi

Pulska, tosi outo sana. Pullea?

• Anonyymi

Täyteläinen ?

• Anonyymi

On se jokaiselle suomalaiselle tuttu sana.. Outo vain dementikoille ja ulkomaiden loisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se jokaiselle suomalaiselle tuttu sana.. Outo vain dementikoille ja ulkomaiden loisille.

On se tuttu lähinnä lapsuudesta, kun mummo puhui noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se tuttu lähinnä lapsuudesta, kun mummo puhui noin.

Mummo :D.
        Pulska on ihan päivikotilasten käyttämä sana, nyt 2020 ja pidempään ja aivan jatkuvasti sukupolvelta toiselle.

• Anonyymi

On se sopivasti sellainen iskä masu pyöreä ja pehmeä. Mun oma murmeli. Juuri sopiva tuolla tavalla.

• Anonyymi

Kyllä hänellä (miehellä) hieman mahaa on, mutta ei se minua yhtään haittaa.

• Anonyymi

Naisella ei ole yhtään liikakiloja, eikä ne haittais, jos olis.

• Anonyymi

Ei ole pullukka, varsin lihaksikas hän mies on :)

• Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

tai jos on lihonut nyt niin ei mua haittaa

• Anonyymi

Kaunis vartalo

• Anonyymi

Teitkö aloituksen siksi, että pelkäät naapurin läksin Lissun olevan sua seksikkäämpi? Saattaa ollakin. Seksikkyys kun on niin paljon enemmän.

• Anonyymi

Mistä päättelet, että ap on nainen? Käytkö sinä jotain ämmienvälistä sotaa päässäsi läpi? Kyllä se sisäinen kauneus määrittää viehättävyyden ja menee myös niinpäin, että tuhdimmat saattaa kokea infernaalista raivoa toisten laihuudesta.

• Anonyymi

On se vähän, mut rakastan silti aika paljonkin.

• Anonyymi

Onks tää nyt koirallisen eukon itsekehu? 🤮😆👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole yhtään koiraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä tarkoitat? En ikinä kehu itseäni sika!

• Anonyymi

Söpöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä vähän se koirallinen nainen mahtaa olla totta kun sinun sääliväijymisen ja huitomisen tulokset.

• Anonyymi

Mulla on ollut syömishäiriö. Tai en varmaan ikinä pääse siitä. Siksi tää ahdistaa. Ei kenestäkään tarvitse tykätä, mutta ei tarvitse myöskään arvostella. Olen tälläkin hetkellä hiukan ylipainoinen ja mietin, kuinka helppoa painon pudottaminen olisi, jos tekisin sen kuten aiemmin. En halua enää miettiä, sitä, että jos hän pitää minua pulskana.

• Anonyymi

Pulskat eukot on
      Lohdutuspalkintoja

• Anonyymi

Niin on sellaiset pienet mitäänsanomattomat ruipelot miehetkin. Tai ei ne kelpaa siihenkään. Ja ne ruipelot on niitä, jotka puhuu kuten sinä. Aika naurettava saa "mies" olla, jos pitää nettipalstoilla kirjoittaa noin. Hyvännäkönen mies, josta naiset tykkää, ei tarvitse kirjoitelle kuten sinä. Et kai sä voi edes normaalipainoista naista ottaa, kun näytät itse ihan lapselta sen rinnalla. Ja normaaliälyiset on sulle ihan no no.

• Anonyymi

Pikkusintit kirjoittaa näin tai kateelliset eukot.

• Anonyymi

Pulska lyö kovempaa kuin laiha.

• Anonyymi

Mutta pulska ei saavuta hoikkaa kun ei jaksa juosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pulska ei saavuta hoikkaa kun ei jaksa juosta.

Ei tarvitse saavuttaa, jos toinen jo valmiiksi juoksee pakoon.

• Anonyymi

Mitä sitten, jos hän on pulska?

• Anonyymi

No sitten aloittaja kiusaaja itkee yksin vessassa, kun kaikki ei lähtenyt hänen lapsenomaiseen haukkuun mukaan. Toivottavasti kaikki pinnalliset kuolee koronaan! Sitä paitsi läskistä pääsee helposti eroon, kunhan korjaa elämäntapaansa. Vajaamielisyys on synnynnäistä ja pysyvää.

• Anonyymi

Ei oo pulska

• Anonyymi

Grammaakaan ei saa naisella olla luiden ympärillä mitään.
      !!!

• Anonyymi

Jaaha! Hautuumaalla kaivelija löytyi!

• Anonyymi

Eipä ole ei, mutta ei se liika painokaan naisella haittaa minua, olettaen nyt että se on levinnyt ns. tasaisesti eikä yhtenä "tynnyrinä" keskikehossa ja naamassa kaikki.

• Anonyymi

Minkäs sille voi, jos on tynnyrinä keskikehossa ja naamassa? Luuletko, että joku on itse halunnut sellaisen kropan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs sille voi, jos on tynnyrinä keskikehossa ja naamassa? Luuletko, että joku on itse halunnut sellaisen kropan?

Ei tietenkään mutta luulis sitä silloin tajuavan vähän laihduttaa. Pienestä se lähtee sekin paino pois, karkit, limukat ja alkoholi vähemmälle niin kuukaudessa lähtee monta kiloa jos ei sitten syö enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään mutta luulis sitä silloin tajuavan vähän laihduttaa. Pienestä se lähtee sekin paino pois, karkit, limukat ja alkoholi vähemmälle niin kuukaudessa lähtee monta kiloa jos ei sitten syö enemmän.

Minä en juo tippaakaan alkoholia ja minulla on valitettavasti tuollainen ”tynnyri” vartalo. Se on kuule ihan geeneistä kiinni ja esim. lääkitys, hormonihäiriöt ym. voi vaikuttaa. Ja minä en kenenkään toisen takia ala laihduttamaan, voi katsoa toiseen suuntaan, jos niin kuvottaa. Todennäköisesti tunne on molemminpuolinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hormonihäiriö joka voi aiheuttaa tynnyrimäistä kroppaa on tämä:

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00686

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en juo tippaakaan alkoholia ja minulla on valitettavasti tuollainen ”tynnyri” vartalo. Se on kuule ihan geeneistä kiinni ja esim. lääkitys, hormonihäiriöt ym. voi vaikuttaa. Ja minä en kenenkään toisen takia ala laihduttamaan, voi katsoa toiseen suuntaan, jos niin kuvottaa. Todennäköisesti tunne on molemminpuolinen.

Valitettavaa kyllä jos se hormooneista johtuu, mutta itsellä ei todellakaan syty tynnyreitä kohtaan minkäänlaisia tunteita, liian moni tynnyri kropan omaava koittanut iskeä ja sitten loukkaantuuvat kun en tykkääkkään, mutta jos ei fyysisesti miellytä ollenkaan niin en edes ole yrittämässä mitään sen enempää.

• Anonyymi

Miksi aina naiset, te miehet olette samanlaisia turvonneita lehmiä aika usein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä lähde. Se ei ole kaikilla noin helppoa. Elintavat pitää muuttaa täysin. Sokerista, alkoholista ja limuista luopuminen ei riitä. Toki niistäkin on luovuttava. Se riittää 20v, mutta ei enää vanhempana. Se ruokavalio on muutettava täysin. Ja stressistä on päästävä, koska se lamauttaa myös aineenvaihduntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan totta. Elämä on valintoja. Joku voi ja saa valita ylensyömisen parisuhteen sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En itsekään juo enkä ole koskaan juonut alkoholia liikaa, tupakoinut tai käyttänyt muitakaan päihteitä, olen silti lihava. Sokeriaddiktion olen huomannut itsestäni ja jotain epätyypilliseen syömishäiriöön liittyviä piirteitä, ei anoreksia- tai bulimiataustaa vaan jatkuvaa pientä ylensyömistä ja syömistä vääristä syistä. Olen itse myös jojoillut painon kanssa. Se ei hyvää tee aineenvaihdunnalle eikä muutenkaan elintoiminnoille pitkällä tähtäimellä.

Moni nainen on tunnesyöjä ja syö vääristä syistä. Ruokailu tulisi olla säännöllisesti ajoitettu ja terveellinen niin, että ei ehdi tulla nälkä ja että ei syö väärin tai liikaa tai liian vähän. Monella on tuossa opettelemista. Luulen, että monia auttaa jo se, että opettelee säännöllisen ja terveellisen syömisen, riittäävän veden juonnin ja päivittäisen liikunnan. Liikkuminen ja riittävä nesteytys "syö nälkää". Tunnesyömisen ja syyt taustalla voi oppia tunnistamaan. Jokainen voi laihtua ja muuttaa elämäntavat terveelliseksi pysyvästi. Rutiinit ja niiden vaaliminen auttaa siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hormonihäiriö joka voi aiheuttaa tynnyrimäistä kroppaa on tämä:

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00686

Tuo asia johtuu usein siitä, että kehossa on liikaa rasvaa, joka haittaa kuukautisia ja muutakin. Liika rasva ja siis lihavuus aiheuttaa myös lapsettomuutta ja aiheuttaa se muitakin vakavia sairauksia. Useilla kehon toiminnat palaa normaaliksi, kun saavuttaa normaalipainon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavaa kyllä jos se hormooneista johtuu, mutta itsellä ei todellakaan syty tynnyreitä kohtaan minkäänlaisia tunteita, liian moni tynnyri kropan omaava koittanut iskeä ja sitten loukkaantuuvat kun en tykkääkkään, mutta jos ei fyysisesti miellytä ollenkaan niin en edes ole yrittämässä mitään sen enempää.

Pahempi se on kun ei henkisesti miellytä. Sitä ei pysty mitenkään korjaamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aina naiset, te miehet olette samanlaisia turvonneita lehmiä aika usein?

Voi rassukkaa! Minkähännäköinen itse olisit jos kerran kuukaudessa olisi sellaiset hormonaaliset myllerrykset kehossa, kuin naisilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä lähde. Se ei ole kaikilla noin helppoa. Elintavat pitää muuttaa täysin. Sokerista, alkoholista ja limuista luopuminen ei riitä. Toki niistäkin on luovuttava. Se riittää 20v, mutta ei enää vanhempana. Se ruokavalio on muutettava täysin. Ja stressistä on päästävä, koska se lamauttaa myös aineenvaihduntaa.

Jokainen voi silti valita, mihin aikansa käyttää. Sen voi valita, makaako sohvalla joka päivä vai lähteekö lenkille. Jokainen myös päättää, mitä suuhun laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo asia johtuu usein siitä, että kehossa on liikaa rasvaa, joka haittaa kuukautisia ja muutakin. Liika rasva ja siis lihavuus aiheuttaa myös lapsettomuutta ja aiheuttaa se muitakin vakavia sairauksia. Useilla kehon toiminnat palaa normaaliksi, kun saavuttaa normaalipainon.

Ei tosiaan johdu pöljä. Tuo on geneettinen sairaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöljä olet itse jos et vielä ymmärrä että kaikki riippuu omasta liikkumisen ja ravinnonlaadun suhteesta.

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihavuus haittaa hormoonitoimintaa. Kun sitä ylipainoa kertyy runsaasti, se alkaa vaikuttaa myös siihen hormoonitoimintaan ja kaikkiin muihinkin asioihin. Runsas ylipaino on elimistön rasitustila monin tavoi. Sen vuoksi siitä kannattaa hankkiutua eroon. Tiedän kyllä, mistä puhun. Ei ole välttämättä geneettinen sairaus monirakkulaoireyhtymä. Ota asioista oikeasti ensin selvää äläkä esiinny asiantuntijana tai kokemusasiantuntijana, jos et sitä ole.

• Anonyymi

Yli 55 kiloinen nainen on melko läski 🤮

• Anonyymi

entäs pituus? entäs miehet? Vit.uako te koko ajan naisista puhutte. Katsokaa peilistä omaa naurettavaa kroppaanne jokainen palstavajakki. Ei naiset halua sen enempää tietä haisevia pikkupilejä lähelleen.

• Anonyymi

OLi Ehkä hieman ja todennäköisesti ottanut nyt joulun aikana lisää osumaa, mutta ei se minua haittaa. Superherkku nainen on.

• Anonyymi

Luoja että olette lapsellisia. Oma mieheni oli ylipainoinen kun tavattiin minä olin alipainoinen. Rakkaus ei katso mitään tuollaista asiaa. Yhdessä vanhetaan ja ränsistytään. Äitini sanoi että hän ja isä toivovat että saavat vielä aina huomenna yhdessä herätä ja nukahtaa. Että saa viettää edes yhden päivän lisää sen oman rakkaan kanssa. Sitä on rakkaus. Ei pinnallista höttöä.

• Anonyymi

Noinhan se on.

• Anonyymi

Ömies Pillu mml ies?

• Anonyymi

En sanois pulskaksi, kyllä naisella täytyy vähän muotoa olla, itseäni ainakin sytyttää pehmeä naisellisuus.

• Anonyymi

Todennäköisesti on tullut 10 vuodessa painoa lisää, ehkä Kilo per vuosi tai enemmän mikä olis normaalia kun ikää tulee, itsellä on paino jojoillu 2-10kilon haarukassa.Tuoreita kuvia en hänestä enään löydä joten en tiedä, ehkä hänen sukunimi on vaihtunut mikä olis paljon pahempi isku ihastukselle kun vaikkapa 30 kiloa.

• Anonyymi

Yleensä miehet ovat pinnallisempia, kuin naiset. He vaativat, että naisen pitää olla hoikka kaunotar, vaikka itsellä kauhea tynnyrimaha. Jotkut miehet eivät voi edes puhua pulskalle naiselle, vaikka ihan normaaleissa arkisissa tilanteissa. Halveksunta näkyy jo heidän kasvoiltaan.

• Anonyymi

Hoikkaa naista vaativan miehen tulee olla ehdottomasti normaalipainoinen ja vähintäänkin jäntevä, mielellään lihaksikas. Kannattaa miestenkin laittaa se kroppa kuntoon, että voi oikeuttaa hoikan naisystävän/vaimon etsimisen. Muussa tapauksessa tulee tyytyä siihen läskiralliin lihavan kumppanin kanssa. Ihan vilpittömästi tämä. Sama tietysti toisinpäin. Naisen tulee olla normaalin BMI:n ala-keskirajalla, jos haluaa lihaksikkaan miehen. Hyvännäköisen miehen haluavan tulee olla myös vähintäänkin sievä kasvoiltaan. Eipä pyydetä muilta sitä, mitä ei voida itse antaa ja laitetaanpa se oma kroppa kuntoon ennen kuin yritetään hyväkroppaista kumppania itselle saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoikkaa naista vaativan miehen tulee olla ehdottomasti normaalipainoinen ja vähintäänkin jäntevä, mielellään lihaksikas. Kannattaa miestenkin laittaa se kroppa kuntoon, että voi oikeuttaa hoikan naisystävän/vaimon etsimisen. Muussa tapauksessa tulee tyytyä siihen läskiralliin lihavan kumppanin kanssa. Ihan vilpittömästi tämä. Sama tietysti toisinpäin. Naisen tulee olla normaalin BMI:n ala-keskirajalla, jos haluaa lihaksikkaan miehen. Hyvännäköisen miehen haluavan tulee olla myös vähintäänkin sievä kasvoiltaan. Eipä pyydetä muilta sitä, mitä ei voida itse antaa ja laitetaanpa se oma kroppa kuntoon ennen kuin yritetään hyväkroppaista kumppania itselle saada.

Jokainen rakastaa sitä ketä haluaa, eikä elämä mene noiden sinun luettelemien määritysten mukaisesti. Ei rakkaus lopulta katso pelkkää ulkokuorta. Ei sitä ole missään laissa määritelty, että lihava ei saisi rakastua normaalipainoiseen, tai normaalipainoinen ei saisi rakastua lihavaan. Eihän täällä olisi kenelläkään kumppania, jos elämä menisi noin tiukkojen kriteereiden mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen rakastaa sitä ketä haluaa, eikä elämä mene noiden sinun luettelemien määritysten mukaisesti. Ei rakkaus lopulta katso pelkkää ulkokuorta. Ei sitä ole missään laissa määritelty, että lihava ei saisi rakastua normaalipainoiseen, tai normaalipainoinen ei saisi rakastua lihavaan. Eihän täällä olisi kenelläkään kumppania, jos elämä menisi noin tiukkojen kriteereiden mukaan.

Kyllä ne omat vaatimukset toista kohtaan tulisi suhteuttaa siihen, mitä itse on. Kriteerien asettamisessa tulisi olla tolkku. Toisaalta ihastus ja rakkaus ei aina katso kriteereitä ja voi ihastua tai rakastua sellaiseen, joka ei edusta ulkoisesti ihannekumppania. Ihan varmasti lihava voi ihastua normaalipainoiseen. Olen itsekin lihavana ihastunut hyvännäköisiin. Eri asia sitten on, ihastutaanko takaisin. Suomessa suurin osa nuorista aikuisista ja aikuisista sekä miehistä ja naisista on vähintääkin ylipainoisia ja siihen sakkiin mahtuu ulkonäöltä eri tasoisia, pieni osa on vain aidosti geenikauniita tai -komeita. Lihava voi myös laihduttaa, tehdä itsestään parhaan mahdollisen version, parantaa asemaansa parisuhdemarkkinoilla (ainakin jonkin verran) ja pelata reilua peliä kriteeriensä kanssa ja asettaa ne oikein.

Kyllä sillä ulkokuorellakin on merkitystä mutta niin on tietysti sisäisilläkin ominaisuuksilla ja erityisesti niillä sisäisillä ominaisuuksilla. Suhteessa ollaan kuitenkin sen ihmiskokonaisuuden kanssa ja jos joku tökkii tai tuntuu toisessa vastenmieliseltä, ei se suhde oikein toimi. Se ulkokuorikin voi olla sellainen, että se voi tuntua toisessa vastenmieliseltä ja tietysti sisäiset ominaisuudetkin voi olla yhtälailla sellaisia. Tietysti on aina niitä, jotka pystyvät psyykkaamaan itsensä mielikuvilla ja käyttävät pimennysverhoja tarvittaessa ei-fyysisesti-viehättävän kumppanin kanssa, kyllä sellaisiakin varmasti on. Kyllä pimeässä naimisen perinne varmasti on tuttu monelle. Kyllä hätä ihan varmasti keinot keksii! (Ei kannata ottaa kaikkea aina tosissaan. Huomaa viestin ironinen sävy.) ;)

• Anonyymi

Ei ole mutta itse olen. Olen ollut ylipainoinen n. 10 vuotta. Ei se mukavaa ole. Tässä aloittelen taas joka vuotista projektia mutta nyt ajattelin antaa sille koko kevään ja kesän siinä määrin kuin muun toiminnan ohella mahdollista.

Haastan ja suosittelen kaikille ylipainoisille palstalaisille sitä 10 000 askeleen päivittäistä kävelyä. Jos haluaa mennä yhdelle lenkille, se on n. 6,5-7km. Kyllä tuon tekee ainakin 1,5 tunnissa verkkainenkin kävelijä ja on virkeämpi koko loppupäivän. Tuon voi jakaa myös kahteen osaan. Jos joku kävelee vaikka työmatkat, tuosta saa tosi hyvät päivittäiset lenkit ja viikonloppuisin voi vetää yhtenä suorituksena. Oma kunto on sellainen tällä hetkellä, että jaksan yhteen putkeen sen 10km hengästymättä tai liikaa rasitusta tuntematta ja tuollaisesta palautuu heti. Ei nyt ihan vastannut aloitusta tämä viesti mutta piti tsempata kaikkia liikkumaan.

• Anonyymi

Ei ole. Hän oli todella kaunis pyöreämpänäkin, nyt hän on hoikistunut.

• Anonyymi

Koittakaapa pitää naiset itsenne haluttavina. Lenkkipolku jääkaapin sijasta. Reidet, lantiolihakset, pakarat, masu ja tisut. Ei haittaa, jos on muodokas.

• Anonyymi

Miten niitä lantiolihaksia voi treenata?

• Anonyymi

Naiset eivät elä sen takia että miehet kokisivat heidät haluttavana. Meilläkin on tunteet. Se jos ihminen ei kelpaa sellaisenaan sitten ei kelpaa. Kyllä ilman miestä kun voi elää. Ihan varmasti jokainen onnellista elämää. Kenenkään ei pidä muuttua muiden kuin itsensä vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niitä lantiolihaksia voi treenata?

Lantionpohjalihaksia voi treenata esim. eri voimisteluliikkeillä. Supista peäaukkoa, emätintä ja virtsaputkea useita sekunteja, siis pidättele. Toista se 5-8 kertaa treenissä. Kun pissaat, katkaise pissaus kesken ja pidättele virtsaputkea kiinni asennossa. Siitä näet, ovatko lihakset kunnossa. Jos pissaa vain valuu, lihakset eivät ole kunnossa. Liikunta.

• Anonyymi

Sitä paitsi mulkku on niin helppoa nykypäivänä korvata. Että kenenkään ei tarvitse sen takia suhteeseen ryhtyä. On vaikka mitä vempaimia johon miehet eivät ikinä kykene. Eivät arvostele ja arvio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lantionpohjalihaksia voi treenata esim. eri voimisteluliikkeillä. Supista peäaukkoa, emätintä ja virtsaputkea useita sekunteja, siis pidättele. Toista se 5-8 kertaa treenissä. Kun pissaat, katkaise pissaus kesken ja pidättele virtsaputkea kiinni asennossa. Siitä näet, ovatko lihakset kunnossa. Jos pissaa vain valuu, lihakset eivät ole kunnossa. Liikunta.

Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi mulkku on niin helppoa nykypäivänä korvata. Että kenenkään ei tarvitse sen takia suhteeseen ryhtyä. On vaikka mitä vempaimia johon miehet eivät ikinä kykene. Eivät arvostele ja arvio.

Mies on paljon enemmän kuin miehen sukupuolielin. Parisuhde on myös paljon enemmän kuin seksi. En pidä tuollaisesta miestä halventavasta ajattelusta enkä vastaavasti naisen halventamista ja kaventamista tuolla tavalla. Olen itse nainen. Haen parisuhteelta ennen kaikkea syvää yhteyttä miehen kanssa, joka on oman itsensä ja maskuliinisuutensa terveellä tavalla löytänyt. Se parisuhteen juju ja syy hakeutua parisuhteeseen on, että haluaa sen miehen kokonaisuudessaan, hyväksyy kumppaninsa kokonaisuudessaan ja arvostaa sitä kokonaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on paljon enemmän kuin miehen sukupuolielin. Parisuhde on myös paljon enemmän kuin seksi. En pidä tuollaisesta miestä halventavasta ajattelusta enkä vastaavasti naisen halventamista ja kaventamista tuolla tavalla. Olen itse nainen. Haen parisuhteelta ennen kaikkea syvää yhteyttä miehen kanssa, joka on oman itsensä ja maskuliinisuutensa terveellä tavalla löytänyt. Se parisuhteen juju ja syy hakeutua parisuhteeseen on, että haluaa sen miehen kokonaisuudessaan, hyväksyy kumppaninsa kokonaisuudessaan ja arvostaa sitä kokonaisuutta.

Kyllä niin on rakkaus ja parisuhde eri asioita. Yleensä siinä hyväksytään toinen kaikkine vikoineen. Mutta koko ketju täynnä kuinka naiset eivät ole haluttavia ja heidän täytyy muuttua että kelpaavat miehille. Hyvä muistuttaa että kyllä nainen tulee itsestäänkin toimeen kukaan nainen ei tarvitse miestä sen takia että kokisi itsensä haluttavaksi ja hyväksytyksi . Näetkö ainuttakaan kommenttia täällä mieheltä joka puolustaisi naisen oikeutta olla sellainen kuin on. Et. Kaksinaismoralismia että naisia saa kyllä haukkua niin että sielusietää mutta miehet ovat niin herkkiä lumihiutaleita ei poikki sanaa saa sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä yleensäkin vierastan koko ajattelumallia että toisen täytyy olla sellainen kuin minä haluan. Kyllä jokaisen täytyy saada olla sellainen kuin on. Joko sitä rakkautta ja halua sitten on . Tai ei ole. Jos lähdet toista muutamaan ja arvostelemaan arvoimaan teet hänestä onnettoman joka ei koskaan koe olevansa rakkauden arvoinen sellaisenaan.Kuks vaan voi menettää ulkonäkönsä vaikka onnettomuuden seurauksena. Siihenkö se rakkaus sitten tyssää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niin on rakkaus ja parisuhde eri asioita. Yleensä siinä hyväksytään toinen kaikkine vikoineen. Mutta koko ketju täynnä kuinka naiset eivät ole haluttavia ja heidän täytyy muuttua että kelpaavat miehille. Hyvä muistuttaa että kyllä nainen tulee itsestäänkin toimeen kukaan nainen ei tarvitse miestä sen takia että kokisi itsensä haluttavaksi ja hyväksytyksi . Näetkö ainuttakaan kommenttia täällä mieheltä joka puolustaisi naisen oikeutta olla sellainen kuin on. Et. Kaksinaismoralismia että naisia saa kyllä haukkua niin että sielusietää mutta miehet ovat niin herkkiä lumihiutaleita ei poikki sanaa saa sanoa.

Niinpä. Muka miehille ei ole tärkeä naisen ulkonäkö ja paino, täältä näkee ett on isokin merkitys. Naisen täytyy olla kaunis ja nätti ja hoikka kelvatakseen miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Muka miehille ei ole tärkeä naisen ulkonäkö ja paino, täältä näkee ett on isokin merkitys. Naisen täytyy olla kaunis ja nätti ja hoikka kelvatakseen miehille.

Aika jännä että olen tuntunut kelpaavan vaikka en ole mitään noista. Sanonut kyllä ukolle että eti sinäkin joku virkeämpi ja kauniimpi. Mutta ei kuulemma. Jos vielä jossain vaiheessa yksinään olen. Niin en kyllä uutta miestä enää ottaisi. Söisin ja nauttisin elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika jännä että olen tuntunut kelpaavan vaikka en ole mitään noista. Sanonut kyllä ukolle että eti sinäkin joku virkeämpi ja kauniimpi. Mutta ei kuulemma. Jos vielä jossain vaiheessa yksinään olen. Niin en kyllä uutta miestä enää ottaisi. Söisin ja nauttisin elämästä.

Ja voin kyllä sanoa että tämä sivusto on tähän johtopäätökseen mieleni saanut. Tajunnut kuinka ilkeitä suorastaan sadisteja monet miehet ovat eikä enää koskaan halua tai jaksamista elää mielyttääkseen muita. Yhden hyvän kerran löytänyt. Niin eihän salamakaan kahdesti iske.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä yleensäkin vierastan koko ajattelumallia että toisen täytyy olla sellainen kuin minä haluan. Kyllä jokaisen täytyy saada olla sellainen kuin on. Joko sitä rakkautta ja halua sitten on . Tai ei ole. Jos lähdet toista muutamaan ja arvostelemaan arvoimaan teet hänestä onnettoman joka ei koskaan koe olevansa rakkauden arvoinen sellaisenaan.Kuks vaan voi menettää ulkonäkönsä vaikka onnettomuuden seurauksena. Siihenkö se rakkaus sitten tyssää?

Rakkauden perusta on kokonaisvaltainen hyväksyntä eihän siihen toisen muuttamista tarvita, vaikka ihminen joka suhteessa hioo ihmistä. Sinä joko hyväksyt toisen kumppaniksesi tai et hyväksy. Tuo pitäisi olla ihan selvää kaikille. Kyllä nyt jokaisen aikuisen ihmisen tulisi ottaa sellainen, jonka hyväksyy kokonaisuudessaan ja tuntee vielä kokonaisvaltaista intohimoa toiseen, vaikka lopulta jokainen meistä onkin vain keskeneräinen, monin tavoin epätäydellinen ja pieruntuoksuinen ihminen - näin siis jokaisen naisen ja miehen kohdalla eikä tuossa ei ole mitään poikkeusta kenenkään kohdalla. Se keskeneräinen, epätäydellinen pieruntuoksuinen jössikkä tai neito voi kuitenkin olla parasta, mitä voi elämältä saada. Sitähän sää kysyit? ;)

• Anonyymi

Samoin te miehet. Miten te kuvittelette vieläkin, ettei teidän omalla ulkonäöllä ole väliä. Ei kukaan sitä sinun kaljamahaasi ja parralla peiteltyä kaksoisleukaasi varsinaisesti kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja nainen on paljon enemmän kuin ulkonäkö. Käykö palstalla tyhmiä miehiä vai onko suomalaiset miehet oikeasti jo noin sisäsiittoisia. Sivusta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NIIN PITÄÄ OLLA MIEHENKIN TEIDÄN VAJAAMIELISTEN MAAILMASSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa ystävällistä. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit hakea, mutta miehelle olet sukupuolielin eikä miehet perusta mistään syvistä yhteyksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit hakea, mutta miehelle olet sukupuolielin eikä miehet perusta mistään syvistä yhteyksistä.

Olen kyllä onneksi tavannut erilaisia miehiä, jotka etsii syvää yhteyttä naiseen. Sellaisiakin olemassa. Toivottavasti sinun silmät avautuu ja kohtaat aitoja ihmisiä.

• Anonyymi

Ei ole kovin pulska poika kaivattuni. Ja vaikka olisikin, ei sillä väliä. Muut asiat merkitsee minulle enemmän kuin ulkokuori.

• Anonyymi

Veikkaan että ei enää ole, yhdessä vaiheessa oli vähän kumpua tullut ja kaksoisleukaa. Mutta elämäntilanteet muuttuu, ja joskus paino nousee, se on inhimillistä. Ja pieni "isämaha" miehillä on vain seksikästä.

• Anonyymi

No on, mutta oon pistänyt sen laihikselle. Lääkäri oli samaa mieltä. 150 kg on terveysriski miehelle

• Anonyymi

Pilkkaa vaan vaikka tiedät kuinka paljon tuo aihe minua koskettaa mutta jos inhoat ylipainoa noin paljon nii ei kannata olla mun kanssa missään mukana ikinä kun mun ympärillä on niin paljon ihmisiä joita noi sun kommentit loukkaa että jos toi sun pilkka ei lopu nii ota itsellesi joku yhtä ahdasmielinen puoliso kuin sinäkin olet jolla on noin ilkeä asenne muita kohtaan. 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilkkaa vaan vaikka tiedät kuinka paljon tuo aihe minua koskettaa mutta jos inhoat ylipainoa noin paljon nii ei kannata olla mun kanssa missään mukana ikinä kun mun ympärillä on niin paljon ihmisiä joita noi sun kommentit loukkaa että jos toi sun pilkka ei lopu nii ota itsellesi joku yhtä ahdasmielinen puoliso kuin sinäkin olet jolla on noin ilkeä asenne muita kohtaan. 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Takiainen sinäkö siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se mitään pilkkaa ole ja viesti ei ollut sinulle vaan ihan omalle miehelleni, jota täällä kaipailen. Vihitty aviopuolisoni, jonka terveysasiosta olen huolissani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takiainenko se siellä. Kiva ettet ole pinnallinen vaan naisellisen muodokas on hyvä myös.

• Anonyymi

Sekä yli että alipaino on terveysriskejä.

Isäni on ylipainoinen seitsenkymppinen ja just puhui jouluna et kun ei sais
      Syödä tätä eikä tätä ja lääkäri sanoo että pitäis kävelylenkkeillä enemmän. Hänellä on diabetes ja verenpainetauti

Sitten on alipaino. Liian vähän syövä palelee koko ajan. Hiukset ohenee ja on jatkuvasti nälkä. Voi olla päänsärkyä ja mielialan ärtyisyyttä tai itkuisuutta verensokerin laskun takia. Rinnat kuihtuu ja peppua ei myötäile liha vaan luut. Luun muodot enää tuo peppuun muotoa. Sydän lyö hitaasti ja pahimmillaan pysähtyy yhtäkkiä. Ihminen kuolee

Normaali paino on tavoite.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Mä olen pulska, siks en olekaan kenenkään kaipaama. Mutt lisäks en ole nätti, enkä kaunis, siks myöskään en ole kenenkään kaivattu.

• Anonyymi

Mitä ihmettä sekoilet, itsestäni tuossa kirjoitin en kenestäkään muusta.

• Anonyymi

Kuukaudessa voi laihtua 5 kiloa, kasvot kauniimmat kun ei laihduta itseään kuivaksi oravaksi.

• Anonyymi

tuolla vauhdilla ne läskit vaan tulee takaisin. Tottakai lähtee kun et syö. Samalla sammuu aineenvaihdunta. Sitten kun alat syömään vaikka kuinka kiltisti, ne kilot tulee heti takaisin. Tärkeintä on syödä terveellisesti ja säännöllisesti, ja pitää aineenvaihdunta käynnissä. 1-2 kiloa kuussa on hyvä.

• Anonyymi

Kuukaudessa voit laihtua 8kg, jos kävelet ihan joka päivä vähintään 18-20km ja kulutat max. 1500kcal päivässä. Suosittelen sauvakävelyä, se on 20% tehokkaampaa kuin tavallinen kävely.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukaudessa voit laihtua 8kg, jos kävelet ihan joka päivä vähintään 18-20km ja kulutat max. 1500kcal päivässä. Suosittelen sauvakävelyä, se on 20% tehokkaampaa kuin tavallinen kävely.

Siis tarkoitin, että syöt max. 1500kcal ja kulutat reippaasti enemmän!

• Anonyymi

Rakastuminen laihduttaa aivan varmasti. Voitte huoletta ottaa vähän pulleamman, jos hän muuten miellyttää, Jos hän oikeasti teitä rakastaa, niin laihtuu puolessa vuodessa.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä täällä on? Suurin osa on naimisissa olevia naisia, jotka ei ikipäivänä tule jättämään miestään, kun ovat täysin holhottavia ja avuttomia ilman miestään.

• Anonyymi

Ei kai kukaan rakastamaansa miestä jätä?

• Anonyymi

Polski ja seksy.

• Anonyymi

Ei ole kaivattua, mutta kiinnostuksen kohde on hieman pyöreähkö.

• Anonyymi

Ei mutta mä oon hirvee läski. Niin äkkiä tuli pari kiloa takas että on morkkis. Pitää alkaa paastolle tai jotain. Aloitan heti maanantaina. Nyt on vielä vähän viiniä ja jätskiä niin nautin niistä aattona. Sitten loppu kaikki. Ei mua niin ulkonäkö kiinnosta mutta epäterveeellistä tällainen.

• Anonyymi

Aloitetaan tänään. Itsekin olen lähdössä kohta 10km lenkille ja hoidan asioita samalla ennen kuin raketit alkaa paukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitetaan tänään. Itsekin olen lähdössä kohta 10km lenkille ja hoidan asioita samalla ennen kuin raketit alkaa paukkumaan.

Oli hyvät lenkit! Huomenna mennään 16-18km.

• Anonyymi

On sellainen potra poika! Olenkin ihmetellyt miksi niin kovasti haluat hänet minulta viedä!

• Anonyymi

Pulleapeppuisissa miehissä on oma viehätyksensä. Saattaapi saada naisen pään pyörälle semmoinen isopeppuinen mieskin!

• Anonyymi

Sanotaanko näin, että ei mikään atleettinen vartalo sillä miehellä ole. Ei taida juurikaan liikuntaa harrastaa ja kuppi maistuu toisinaan vähän liikaakin, elintavat sitten näkyy kropassa, kasvoissa.

• Anonyymi

Ehkä vähän ylimääräistä, mutta juuri sopivasti. Yhtään ei tarvitse olla vähempää. Saan tykätä hänestä vielä vähän enemmän.

• Anonyymi

Olipas kivasti sanottu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas kivasti sanottu :)

:).

• Anonyymi

Tosi nätisti sanottu. Ihanaa, pidän tommosista ihmisistä.

• Anonyymi

Naiset, ei teidän tarvi olla laihoja, mutta jänteviä pitäis olla. Kyllä joka mies huomaa sen. Tarkoitus ei ole loukata teitä, vaan kannustaa liikkumaan. m>n

• Anonyymi

Mua suututtaa tässä se, että aloitus ei ole naisesta. Ja yhdellekään miehelle ei tule mieleenkään, että ihannapaino koskee heitä yhtälailla kuin naisia. Te ootte jotain maalaisia ja elätte 70-luvulla jokainen palstamies.

• Anonyymi

Een osaa vastata ja miksi kysyä moista ?

• Anonyymi

Lihaksikas ja kiinteäpeppuinen on kaipaukseni nimi. Olen mielikuvituksissani keksinyt vaikka minkäläista vaatepartta ylle tuolle uroolle, mikä toisi sitä kroppaa ja sen osia hyvin mielenkiintoisesti esille. Hyvin energinen ja kiihkeä tuo tiukkapeppuinen mies on. Kova poika reenaamaan ja pitää ollakin! Ei huono juttu ollenkaan! ;)

• Anonyymi

Silleen sopivasti eli mulle sopivasti eli täydellisesti sopiva

• Anonyymi

Täytyy vielä treenailla vähän, mutta ehkä joskus löytyy sopiva ihminen ja sopiva aika mullekin.

• Anonyymi

On se H pulska. Ei myöskään ole kaivattuni. Uskomaton tapaus.

• Anonyymi

Et sinäkään ole mun kaivattu! T. Pulska H perkele

• Anonyymi

Sitäpaitsi tässä kysyttiin kaivatusta joten miksi vastaat jostakin jota et edes kaipaa idiootti! T. Pulska H ja ylpeä itsestään

• Anonyymi

No ei todellakaan ole!

Hoikka suorastaan, mutta naisena hän saattaa ehkä kokea jonkun paikan pullottavan vähän, vaikka on tosi hyvän näköinen!

Ja hyvä, ettei ole sinun kaivattusi, koska minä tosiaan kaipaan!

• Anonyymi

Mua naurattaa. Joku kateellinen nainen huomasi, että täällä kirjoitetaan H:lle. Olet sinäkin yksinkertainen ja ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinäkään ole mun kaivattu! T. Pulska H perkele

Eikä mun :)

• Anonyymi

Et sinä ole kenenkään kaivattu. Uskomaton olet. Kukaan ei kaipaa sinua. Päästä irti jo. Sinä olet tässä se harhainen.

• Anonyymi

Musta on käsittämätöntä, että pidät itseäsi niin ihanana, että kuka kuvittelee sinun kaipaavan (mitätöntä) häntä, on uskomaton. Voisit vähän selittää mikä sinussa on niin suurta ja hienoa, että tavalliset mitättömyydet ei saa edes kuvitella?

• Anonyymi

Ei viimeksi nähtäessä ja mä otan nyt jätskiä että pulskistun tästä vielä vähäsen.
      Hyvää uutta vuotta kaikki laihat, lihavat, tyhmät ja viisaat. Ei kannata hirveesti stressata, elämä on liian lyhyt, jotta aina näyttäisi prinsessalta tai prinssiltä.

• Anonyymi

Hän on sopivan muheva ja tissit heiluu kun hän kävelee.

• Anonyymi

Hän on poikkeullisen siro ja tyttömäinen vielä 4-kymppisenäkin, peppu kokoa mini, terhakkaat tisut 🥰

• Anonyymi

Millä tavalla tyttömäinen? Voiko sen ikäinen enää olla?

• Anonyymi

Onkohän tää mulle:D Itse en ole tykännyt siitä minipepusta koskaan, tuntuu että näytän mieheltä:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohän tää mulle:D Itse en ole tykännyt siitä minipepusta koskaan, tuntuu että näytän mieheltä:(

Riippuen kuka olet 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuen kuka olet 😉

Riippuu ketä haet? Kirjain?}

• Anonyymi

On se jonkin verran lihonu, mutta ei minua semmoiset haittaa. En itsekään enää ole ihan yhtä timmissä kunnossa kuin silloin nuorena. Vaikka aika nuoriahan tässä vieläkin ollaan. ;-)

• Anonyymi

Ei kaivattu. Ilkeä, pahantahtoinen, juonitteleva vanha kääpä, joĺla jalat juuri ja juuri yltävät lattialle. Diabetes todentuu tämän vuoden aikana. Kätyrinään isohampainen heinäseiväs, joka joutuu lähiaikpina liikenneonnettomuuteen. Ystävällisesti Selvänäkijä

• Anonyymi

Uhkailetko Riitu? Olet paha teit mitä tahansa. Lopeta se tirkistely ja kuuntelu. Olet PAHA.

• Anonyymi

Ei ole. Kukaan ei täällä pulskaa naista kaipaa.

• Anonyymi

Ei ole

• Anonyymi

Mä olen normikokoinen... en oikein tykkää pulskista, se viestii että napostelee turhaan... en voi nykyisin syödä kun on etova olo koko ajan....

• Anonyymi

En tiedä. Voihan sillä sellainen jonkun sortin daddy body olla. En ole nähnyt ilman paitaa.

• Anonyymi

Ei ole. Olisi melkoinen ylläri jos olisi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe