Täällä pakkoruotsin kannattajilta loputonta jankkausta siitä, miten suomalaisten on oltava hiljaa ja tyytyväisiä pakkoruotsiinsa.
Kafkamainen palsta: todellisuus on korvattu RKP:n unelmalla
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään keskustelua trollit eivät tahdo. Suojelevat pakkoruotsia sotkemalla keskustelut.
- Anonyymi
Hommaa hoidetaan sensuurilla.
- Anonyymi
Ja sotkemalla, pakkoruotsittajille riittää, ettei palstalla voi keskustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sotkemalla, pakkoruotsittajille riittää, ettei palstalla voi keskustella
Pakkoruotsittajien trolleihin selvästi panostetaan.
RKP:n internet-sivuilta löytyy puolueen häirintäosaston yhteystiedot.
- Anonyymi
Jag är jätte nöjd med min svenska:: ja hyödynnyän ruotsikielentaitoani ilman mitään pakkoa ihan huvikseni lueskelemalla esim svt.se uutisia!
Coronapandemin har slagit hårt mot turismen i Sverige och inom hotellbranscher fruktar man nu många fler konkurser. Men samtidigt finns det utländska turister som tagit sig hit med anledning av att restriktionerna är lindrigare i Sverige.
– Jag är här för att behålla min frihet, säger irländska Kauri Maher.- Anonyymi
Pidä sinä ruotsi, anna muiden pitää vapaus.
- Anonyymi
Pakon puolustajilla on päivystyksensä täällä.
- Anonyymi
Kafka ja Orwell
- Anonyymi
Kafka lienee RKP:n lempikirjailija.
- Anonyymi
RKP valitettavasti pitää näytelmää yllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652