Kuka jäisi kaipaamaan yliopistojen pakkoruotsia?
Sehän on pelkkä riesa ja rasite ihmisille, joilla olisi järkevääkin käyttöä ajalleen ja opiskeluresursseille...
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tällaista kaivata - muualla maailmassa ei edes uskota, että tällaista voi olla olemassa.
- Anonyymi
Virkaruotsi on naurettava riesa eri alojen asiantuntijoille.
Virkaruotsin uusi oppimäärä: Vänta lite, jag hämtar Gunilla.
Ruotsinkielisten on nyt vaan opittava palvelemaan toisiaan.- Anonyymi
Oulun yliopisto:
Loppututkintoa ei saa ilman ruotsin pakollista virkatutkintoa.
Lisäksi vaaditaan kaksi ruotsin kursia, yhteensä 5 opintopistettä.
Tuskin muissakaan yliopistoissa pääsee vähemmällä.
Pakollisille kursseille on pääsyvaatimukset.
On mahdollista, että pakkoruotsia joutuu yliopistossa jankkaamaan pitkään sitä ennen.
Valmistuminen viivästyy ja keskeyttämiset ovat mahdollisia.
Kaikilta tämä hulluus vie taas yhden tärkeämmän kielen opinnot.
- Anonyymi
Ruotsi on tappanut vanhaksensa ja osoittanut olevansa sivistymätön homo kansa.Meidän ei tule seurata mitään Ruotsin
tapaista laiskuutta sehän on selvä.Ruotsin
kieli on turha,koska meillä on vapaaehtoinen
koulutus,missä opiskelija itse valitsee kielet
mitä hän tulevaisuudessa tarvitsee.- Anonyymi
Kansankodille kansainvälistä huomiota.
Suomen hautausmailta yön pimeydessä kaivettuja kalloja on Ruotsissa hyvässä säilössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansankodille kansainvälistä huomiota.
Suomen hautausmailta yön pimeydessä kaivettuja kalloja on Ruotsissa hyvässä säilössä.Kuuluuko näiden kallojen mittaukset moneenkin kansankodin tutkintoon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss62330343Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin30322494Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014125Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35611212- 958320