Aihe

Autohuolto loppuu sähköautojen mukana

Anonyymi

Sähköauton huolto. Vain sisätilan suodatin vaihto. Moni työpaikka häviää liittyen autojen korjaus ja huolto töihin.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sähköautossakin on runsaasti huoltokohtaita, vaikka ei olekaan polttomoottorin huoltoa. Jos katsoo tavallisen polttisauton huoltokirjaa, niin siitä näkee mitä kaikkea huolletaan vaikka jättäisi moottorin kohteet pois. Lisäksi sähköautossa tulee joitakin sähköjärjestelmään liittyviä huoltokohteita.

• Anonyymi

Tyhmää maksaa turhasta. Todellisia ja järkeviä huolto kohteita toki on, mutta huollon tärkein tavoite on saada rahat pois. Olen tietoinen asioista koska olen 30 vuotta autoja päätoimisesti korjannut ja huoltanut.
        Lasipalatsi merkkikorjaamot tulee tiensä päähän.
        Tietysti on tyhmiä jotka sinne rahansa vie. Sähköauto ei todellakaan tarvi juuri oikeaa huoltoa.
        Keksittyjä huolto kohteita toki, mutta oikeesti auton pitäisi olla huolto vapaa. Takuut ei saisi olla huollosta kiinni.

• Anonyymi

Ainoastaan moottoriin liittyvät asiat eroavat. Muita juttuja on autossa enemmän. Minulla on yli 20 vuotta ajettu auto. Moottorille eikä sen apulaitteille ole tehty mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      99
      4452