Onko Putkonen susi lammasten vaatteissa?
Matti Putkonen oli henkeen ja vereen Soinilainen hänen aikanaan. Miksi Matti jäi vanhaan puolueeseen?? Voi hyvällä syyllä epäillä, onko hän sinisten agentti ja ilmiantaja??
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun persut viimeksi hajosi Halla-ahon junttamiesten toimesta Sinisiin liittyi puolueen maltillinen ydinjoukko.
Rötös ja räyhäpersut jätettiin yksinkertaisesti Halla-ahon rappiokaartia edustamaan.- Anonyymi
Varmaan helpottaa yksikertaisen ihminen ajattelua kun tekee tuollaisia erittäin laajoja ja mustavalkoisia yleistyksiä
- Anonyymi
Harva jättää leipäpuunsa, kun firman pomo vaihtuu. Olihan Putkonen jo persujen päävalehtelija jo Soinin aikaan, joten kelpaa hyvin Halla-ahollekin.
- Anonyymi
Hei suomi on vapaa maa, ja jokaisella on oikeus valita kenen valheisiin uskoo
- Anonyymi
Olihan Putkonen jo Demarien päävalehtelija jo Lipposen aikaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan Putkonen jo Demarien päävalehtelija jo Lipposen aikaan,
Nyktään sitä virkaa hoitaa Marin.
- Anonyymi
Putkis on kanslian työntekijä ei mihinkään PS elimiin koskaan valittu
- Anonyymi
Putkonen on susi suden vaatteissa kuten kaikki persut. Ei siis mitää vilppiä
- Anonyymi
Meitä susia on aika paljon vasemmistopiireissä, odotamme vain merkkiä.
- Anonyymi
Putkonen on Demari lammasten vaateissa.
- Anonyymi
Avaaja lienee Putkosen perhetuttu, kun noin taajaan ja yksityiskohtaisesti puhuu???
- Anonyymi
Olen. Me perussuomalaiset olemme yhtä suurta perhettä. Kummastelen kuitenkin miksi kätyrit saavat yhä vaikuttaa keskuudessamme?
- Anonyymi
Taisi kyllä hallaaho maksaa putkosen pääpukariksi tuossa vallanvaidossa. Putkonenhan oli ensimmäisenä soinia mollaamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin26618891Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013870Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34310347- 677545
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3574623