Aihe

Onko Putkonen susi lammasten vaatteissa?

Anonyymi

Matti Putkonen oli henkeen ja vereen Soinilainen hänen aikanaan. Miksi Matti jäi vanhaan puolueeseen?? Voi hyvällä syyllä epäillä, onko hän sinisten agentti ja ilmiantaja??

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun persut viimeksi hajosi Halla-ahon junttamiesten toimesta Sinisiin liittyi puolueen maltillinen ydinjoukko.
      Rötös ja räyhäpersut jätettiin yksinkertaisesti Halla-ahon rappiokaartia edustamaan.

• Anonyymi

Varmaan helpottaa yksikertaisen ihminen ajattelua kun tekee tuollaisia erittäin laajoja ja mustavalkoisia yleistyksiä

• Anonyymi

Harva jättää leipäpuunsa, kun firman pomo vaihtuu. Olihan Putkonen jo persujen päävalehtelija jo Soinin aikaan, joten kelpaa hyvin Halla-ahollekin.

• Anonyymi

Hei suomi on vapaa maa, ja jokaisella on oikeus valita kenen valheisiin uskoo

• Anonyymi

Olihan Putkonen jo Demarien päävalehtelija jo Lipposen aikaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan Putkonen jo Demarien päävalehtelija jo Lipposen aikaan,

Nyktään sitä virkaa hoitaa Marin.

• Anonyymi

Putkis on kanslian työntekijä ei mihinkään PS elimiin koskaan valittu

• Anonyymi

Putkonen on susi suden vaatteissa kuten kaikki persut. Ei siis mitää vilppiä

• Anonyymi

Meitä susia on aika paljon vasemmistopiireissä, odotamme vain merkkiä.

• Anonyymi

Putkonen on Demari lammasten vaateissa.

• Anonyymi

Avaaja lienee Putkosen perhetuttu, kun noin taajaan ja yksityiskohtaisesti puhuu???

• Anonyymi

Olen. Me perussuomalaiset olemme yhtä suurta perhettä. Kummastelen kuitenkin miksi kätyrit saavat yhä vaikuttaa keskuudessamme?

• Anonyymi

Taisi kyllä hallaaho maksaa putkosen pääpukariksi tuossa vallanvaidossa. Putkonenhan oli ensimmäisenä soinia mollaamassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      266
      18891
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13870
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10347
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      67
      7545
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      357
      4623