Aihe

Kuivunut ja kuollut pitäjä

Anonyymi

Ja vielä kuivuneemmat asukkaat. Kiertäkää kaukaa.

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla aika vaikea saada S-ryhmän laskentaukkoja uskomaan tuota höpötystäs. Ne laitto 10 v sitten S-marketin tänne pystöön, ja se meni heti pieneksi, kun tavaraa ostettiin niin helvatasti, ihan läpi vuoden.

Nyt S-ryhmä tekee ainakin 10 kertaa suurempaa Prisma-kauppaa tänne, että saadaan rahakkaiden Sastamalan asukkaiden ostotarpeita tyydytettyä.

• Anonyymi

Aloittaja on ilmeisesti mieshenkilö ja etsinyt naisseuraa aamukarvanteella. Pölähtänyt johonkin vanhustenhoivakotiin ja valittaa nyt kuivuutta.

• Anonyymi

Samanlainen kuin muut saman kokoiset pitäjät.

• Anonyymi

Missäs niitä erikoisempia pitäjiä on, Suomen alueella? Jotain perusteluja mukaan kanssa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs niitä erikoisempia pitäjiä on, Suomen alueella? Jotain perusteluja mukaan kanssa sitten.

Minähän juuri kirjoitin että samanlainen. En että erikoisempi.

• Anonyymi

Miten niin muka kuivuneemmat asukkaat? Itse olen ainakin huolehtinut nesteytyksestä ja kunnolla viime aikoina.

• Anonyymi

Mikäli aloittajalla on kuivaa, kertoo se vain hänen elämästä. Olisiko peiliin katsomisen paikka.

Tämä on aivan huippukaupunki, kaikki on lähellä ja toimii. Ei tarvitse ajaa ohitusteitä ympäriinsä päästäkseen kauppaan. Mikäli sirkusta kaipaa niin Tampereen alue on lähellä, siellä voi viikonloppuisin piipahtaa jos tarvetta, viikolla tehdään töitä.

• Anonyymi

Asut vissiin itse Stormissa? Ihan asiallisia vastauksia odotin ja sulta semmoisen sain. Kiitos! sinne suunnille olisi kiva tulevaisuudessa muuttaa,mutta vähän auki vielä millainen paikka on nykyään. Eikös siellä tämä lantulan kehuttu kyläkin ole ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      10932
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      138
      7335
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      6134
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      21
      3377
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      149
      2354