Kielipolitiikkaa ei pidemmän päälle voi rakentaa ilman näitä.
RKP:n kielipolitiikasta puuttuu realismi, rehellisyys ja reiluus
Anonyymi
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hommasta puuttuu realismi, rehellisyys ja reiluus, niin mitään hyvää ei ole odotettavissa.
Asennemuutosta kaivataan.- Anonyymi
Pakkoruotsihallituksen oikeusministeri Henriksson väsää 4,7 %:n kuplassa ja koronan suojassa uusia pakkoruotsistrategioita.
- Anonyymi
Vapautta!
- Anonyymi
Reluus olisi nyt tärkeää.
- Anonyymi
RKP:ltä puuttuvat samat...
- Anonyymi
Kestämätön tilanne
- Anonyymi
Puuttuu järki!
- Anonyymi
Kuten RKP:stäkin...
- Anonyymi
Pakkoruotsi muille yli 95%:lle on pienen ruotsinkielisen vähemmistön 4,7% etuautomaatti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809