vai onko sittenkin uusi Rannukka?
KaiCell tehdas Paltamoon
10
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen Eero Suutarin hanke...
- Anonyymi
Olisi hyvä saada oikeita työpaikkoja ja valuuttatuloja. Tubetus ei elätä.
- Anonyymi
Kyllä se Kyllönen estää tehdasprojektin ilmastosuojelun varjolla. Vasemmistoliittoa ei enää työpaikat kiinnosta.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Jos sukunimi on Kyllönen, niin silloin puolue on vasemmistoliitto.
- Anonyymi
Merja Kyllönen on kaikissa yhteyksissä puhunut KaiCellin puolesta.
- Anonyymi
Kemin ja Kemijärven sellutehtaille on annettu ympäristöluvat.
Hyvä näin, nyt saadaan ulkomaan valuuttaa 6 miljardia ja palkkatuloa työpaikkoja lisäksi. Näin voidaan ostaa sähköautoja ja maailma pelastuu! - Anonyymi
En äänestä enää Kokoomusta. Syy Suutari, joka saastuttamassa tehdashankkeellaan Oulujärven.
- Anonyymi
Suutaria pitää äänestää. Varsinkin jos saa toteutettua tehtaan Paltamoon. Tämmöiseen Kainuun hyväksi tapahtuvaan työhön ei kepulaisista poliitikoista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutaria pitää äänestää. Varsinkin jos saa toteutettua tehtaan Paltamoon. Tämmöiseen Kainuun hyväksi tapahtuvaan työhön ei kepulaisista poliitikoista ole.
Kepun edustus on mukana hankkeessa ihan tiiviisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566568Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394331- 542149
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381806Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671008
- 8979