Se yks on kyllä

Anonyymi

ihan täysin pelleilyä, miksi? Ihan tiedoksi että mä oon ihan vakavissani tän jutun kanssa.

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on .se yksi?

• Anonyymi

• Anonyymi

Tää on täysin väärä paikka minkään vakavan asian kertomiseen, vakavia juttuja ei kerrota nimettömillä viesteillä. Tämmönen viesti on pelleilyä jos mikä.

• Anonyymi

Peukkua.

• Anonyymi

Täh o vai ?

• Anonyymi

Yhdyn tähän. Mikään ei ole totta, mikä ei ole tapahtunut elävässä elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdyn tähän. Mikään ei ole totta, mikä ei ole tapahtunut elävässä elämässä.

Palstaelämä on eri kuin live.

• Anonyymi

Älä sitte kerro!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaelämä on eri kuin live.

menkää sinne liveen elämään. Mitä te näitä edes luette. Naama punaisena selitetään, että "nämä ei ole mitään eikä totta" ja kohta ollaan taas etsimässä olisko mulle toi ei ku toi. Kukaan ei lue tätä palstaa kuvittelematta, että jokin olisi hänelle. Se on vaan fakta. Muutahan täällä ei ole ja pitää olla aika vajaa, jos näitä lukee muusta syystä.

• Anonyymi

Laita sä viestii, ei tääl viitti puhuu

• Anonyymi

Miksi hän ventovieraalle ihmiselle viestiä laittaisi ??

• Anonyymi

Sun tämä ! että tiedoksi ! ei ole vakavasti otettavissa koska kukaan meistä ei tiedä kenelle se tiedoksi on ei myöskään keneltä se on. Sanavalintoja voisi miettiä hetken.

• Anonyymi

Moniko täällä ottaa mitään vakavasti, kun tuo yksi (vai onko niitä monta kimpassa kun viestejä tulee kellon ympäri) mättää palstan täyteen anonyymeja viestejä. Ihanaa mies ... ihanaa jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moniko täällä ottaa mitään vakavasti, kun tuo yksi (vai onko niitä monta kimpassa kun viestejä tulee kellon ympäri) mättää palstan täyteen anonyymeja viestejä. Ihanaa mies ... ihanaa jne.

On niitä useita. Olen yksi heistä. Ja vattuako se sulle kuuluu, jos joku mies on niin ihana. Märehdi sä sitä ruohoa vaan ja ole hiljaa. En ole tuota moneen päivään kirjoittanut, mutta tämän sinun kommentin takia saat niitä joka päivä 7 kpl 7 päivän ajan alkaen huomenna. Sitä saa mitä tilaa lanttuaivo. Ole hyvä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä useita. Olen yksi heistä. Ja vattuako se sulle kuuluu, jos joku mies on niin ihana. Märehdi sä sitä ruohoa vaan ja ole hiljaa. En ole tuota moneen päivään kirjoittanut, mutta tämän sinun kommentin takia saat niitä joka päivä 7 kpl 7 päivän ajan alkaen huomenna. Sitä saa mitä tilaa lanttuaivo. Ole hyvä vaan.

Etkä saisi lopettaakaan.
        Nehän on palstan luetuimpia viestejä.

• Anonyymi

Joo, minäki oon tosissani, välillä vaan meinaa kuolla nauruun. Sä oot vähän koominen tyyppi.

• Anonyymi

hehheheee samoin 😆😆😝

• Anonyymi

Mä en ikinä naura ihmisille, tilanteille kyllä, hyväntahtoisesti.

• Anonyymi

Vakavasti otamme kuin valeuutiset . Ei ole valheita on muuneletuja totuuksia.

• Anonyymi

Muunneltuja *

• Anonyymi

Mistä tiedät, että oli häneltä?

• Anonyymi

Ap, mistäs tässä on kyse täällä vai irl? Onko täällä joku viesti vai tapahtunut jotain, mitä?

Itse kerrankin olen tehnyt illan ihan muuta, terveellistä sekin välillä. 🙂 Kun tunteet on vanhat ja syvät, ei toista voi ajatella kuin toiveena saada vakavasti otettava suhde . Se on selvää ainakin omalla kohdalla! Silti tämä palsta on mitä on. Ei täällä aina voi päivystää, ei täällä kaikkea voi omia, ei kaikki vastaukset osu silmiin. Vaikka haluaisin ajatella, että hän kirjoittaa minulle, en ole siitä ole voinut varmistaa viestien tunnisteita (ellei sellainen olisi tänään ilmestynyt). Jalat on pidettävä maassa, ettei mopo keuli mielikuvituksen voimalla. Mistä sitä tietää kuka siellä mopoa heiluttaa (ilman vankkoja tunnisteita), ex, joku tahallaan trollaava vai toisissaan oleva sivullinen. S, Eräs (monista ässistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe