Mennä tuohon parin kilsan päähän. Siellä on kavereita jotka ottaisi ilomielin vastaan. Voisin juoda ja vetää vaikka jotain psykedeelejä. Pakoon tätä paskaa oloa, mikä juuri nyt on. Mutta ei. Jotenkin tuntuu liian helpolta vaihtoehdolta. Vaikka juuri nyt tuntuu oikein pahalta, taas yksi vuosi takana kun kaipaan sua. Niin turhauttavaa paskaa.
Kuinka helppoa olisikaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä kuulosta hääppöiseltä tuo päänsekoittaminen.
- Anonyymi
Hyvä juttu, jos pystyt vastustamaan päihteitä. Elämä helpottuu vähän kerrallaan mitä enemmän aikaa menee.
Onko aivan poissuljettua se, että ottaisit yhteyttä kaipaamaasi henkilöön?- Anonyymi
Kyllä se on poissuljettua. Mielestäni tein sen viimeksi, enkä halua että minua huomioidaan säälistä sitten, kun otan ensin yhteyttä. Tai mahdollisesti huomioidaan samoin kuin edellisellä kerralla, mitä en oikeasti enää kestäisi. Kyllä se nyt vaan on niin, että miehet ei naisia ymmärrä, mutta en minäkään oikein miehiä. Haluan säilyttää itsekunnioitukseni, muuten minulla ei ole mitään. Mieluummin kärsimys. Niin ja päihteitä en halua käyttää, tuntui sitten, miltä tuntui. Selvää on, että näitä tulee, kun vanhat konstit ei ole enää käytössä. Itkettää. Vituttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on poissuljettua. Mielestäni tein sen viimeksi, enkä halua että minua huomioidaan säälistä sitten, kun otan ensin yhteyttä. Tai mahdollisesti huomioidaan samoin kuin edellisellä kerralla, mitä en oikeasti enää kestäisi. Kyllä se nyt vaan on niin, että miehet ei naisia ymmärrä, mutta en minäkään oikein miehiä. Haluan säilyttää itsekunnioitukseni, muuten minulla ei ole mitään. Mieluummin kärsimys. Niin ja päihteitä en halua käyttää, tuntui sitten, miltä tuntui. Selvää on, että näitä tulee, kun vanhat konstit ei ole enää käytössä. Itkettää. Vituttaa.
Ehkä hän ei huomioisi sinua säälistä vaan siksi kun on myös kaivannut sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän ei huomioisi sinua säälistä vaan siksi kun on myös kaivannut sinua.
Se olis kyllä aika ihanaa. Nyt iltaa kohden taas olo tasaantunut. Cibdol- öljyt tilattu ja fiilis toiveikas :))
- Anonyymi
Riippuvuuksista vapautuminen on tie mielentyyneyteen. Haaveissa roikkuminenkin on riippuvuutta, parempi elää hetkessä.
- Anonyymi
Hetkessä eläminen on vaikeaa. Mutta kaiken pyrkimyksen arvoinen. Jos minulla ei ole tätä hetkeä, niin minulla ei ole tulevaisuudessa muistoja?! Olen typerä haaveilija, se on kantava voima, mutta myös heikkous. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838