Aihe

Perussuomalaiset ei roskita

Anonyymi

Tällä palstallahan vihervasemmisto on kertonut, ettei perussuomalaiset käytä maskeja.
Miksi te vihervasemmistolaiset sitten heittelette maskeja pitkin katuja, onko se niin vaikea laittaa roskiin?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikenlaisia valeita persut keksivätkin esittää!

• Anonyymi

No kuka oli vaatimassa maskipakkoa ja arvostelemassa Persuja kun eivät noudattaneet teidän fasistista pakkovaltaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka oli vaatimassa maskipakkoa ja arvostelemassa Persuja kun eivät noudattaneet teidän fasistista pakkovaltaa?

Kysymyshän ei koskenut maskipakkoa.

• Anonyymi

Kun selaat palstaa huomaat omat aloituksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymyshän ei koskenut maskipakkoa.

Ei niin mutta eikö se olisi hyvä tuoda esille että ketkä sitä vaati ja ketkä sitä vastusti?

• Anonyymi

Hohhoijaa. Persut sitä ja vihervasemmisto tätä. Koittakaa nyt hyvät ihmiset ajatella sellaista asiaa, että olemme ihan kaikki samaa kansaa. Sisäiset ristiriidat eivät edistä kenenkään hyvinvointia, tai vie maatamme eteenpäin.

• Anonyymi

Niinhän me olemmekin. Raamattu kuitenkin määrittää ketkä perivät valtakunnan ja ketkä täytyy heittää ulos. Minä olen kristitty ja minun täytyy seurata Jeesusta

• Anonyymi

Rokotteen ottaja näyttää elefanttimieheltä.

• Anonyymi

Minä löysin bussipysäkin takaa muutaman tupakantumpin. Nekin oli joku vihervasemmistolainen sinne heittänyt. Kyllä pistää vihaksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      209
      13708
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13198
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      8573
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      35
      6120
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      213
      3535