Toivolasta valtiovarainministeri, ainesta olisi

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007708865.html

Ex-kansanedustaja Jani Toivolan (vihr) velka-ahdinko on syventynyt entisestään syksyn aikana, laskee Iltalehti.

Kulutusluottoja ja pikavippejä Toivolalla on maksamatta noin 200 000 euron edestä.

Tänä vuonna Toivolalle on annettu yhdeksän velkomustuomiota. Velkojat perivät Toivolalta 73 000 euron saatavia.

Toivola rahasotkut alkoivat hänen kansanedustajavuosinaan. Hänellä on maksamattomia kulutusluottoja.

Ulosotossa on Toivolalla 78 033 euroa. Toivolalla on maksamatta muun muassa päivähoitomaksuja Helsingin kaupungille.

Kesällä Toivola avautui julkisuudessa rahavaikeuksistaan.

Hän kertoi Instagram-päivityksessään, miten hän on liian helposti turvautunut pikavippeihin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9a40fc77-c01b-4cd3-bd64-ffeee2a47eff

Noilla opein punavihreät hallituksessakin, tuokin kansanedustaja..

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivola, Haavisto, Ohisalo ja sitten vielä vaikka Hautala ja tämä pullaPitko, nämä kaikki kun saataisiin samaan hallitukseen, niin olisi kansakuntamme tuhottu alle viikossa. Luoja , armahda meitä heiltä !!

• Anonyymi

paevahooto kulu kela maksa

• Anonyymi

Kansanedustajan tuloilla pitää ottaa kulutusluottoa, sitä ollaan niin vihreää, niin vihreää että! Vihreät kyllä syyllistävät muita ylikulutuksesta, mutta kun sattuu omalle kohdalle niin aloitetaan uhriutuminen.
      Eikö millään ilveellä Toivolan velkaantumista voisi tehdä rasistien syyksi?

• Anonyymi

Vihreiden Ville Niinistö ja Jani Toivola olivat eduskunnan ahkerimmat taksin käyttäjät...

• Anonyymi

ahkeruutta kai sekin

• Anonyymi

Sitä voisi kutsua vihreiden ihan omaksi ilmasto teoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä voisi kutsua vihreiden ihan omaksi ilmasto teoksi.

Julkisiahan ne kannustavat käyttämään ahkerasti, koskahan ne saadaan ilmaiseksi kaikille suomessa.

• Anonyymi

Vihreät mielellään kuluttavat toisten rahoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7628
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3662
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1110
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      931
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      683
    Aihe