https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007708865.html
Ex-kansanedustaja Jani Toivolan (vihr) velka-ahdinko on syventynyt entisestään syksyn aikana, laskee Iltalehti.
Kulutusluottoja ja pikavippejä Toivolalla on maksamatta noin 200 000 euron edestä.
Tänä vuonna Toivolalle on annettu yhdeksän velkomustuomiota. Velkojat perivät Toivolalta 73 000 euron saatavia.
Toivola rahasotkut alkoivat hänen kansanedustajavuosinaan. Hänellä on maksamattomia kulutusluottoja.
Ulosotossa on Toivolalla 78 033 euroa. Toivolalla on maksamatta muun muassa päivähoitomaksuja Helsingin kaupungille.
Kesällä Toivola avautui julkisuudessa rahavaikeuksistaan.
Hän kertoi Instagram-päivityksessään, miten hän on liian helposti turvautunut pikavippeihin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9a40fc77-c01b-4cd3-bd64-ffeee2a47eff
Noilla opein punavihreät hallituksessakin, tuokin kansanedustaja..
Toivolasta valtiovarainministeri, ainesta olisi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivola, Haavisto, Ohisalo ja sitten vielä vaikka Hautala ja tämä pullaPitko, nämä kaikki kun saataisiin samaan hallitukseen, niin olisi kansakuntamme tuhottu alle viikossa. Luoja , armahda meitä heiltä !!
- Anonyymi
paevahooto kulu kela maksa
- Anonyymi
Kansanedustajan tuloilla pitää ottaa kulutusluottoa, sitä ollaan niin vihreää, niin vihreää että! Vihreät kyllä syyllistävät muita ylikulutuksesta, mutta kun sattuu omalle kohdalle niin aloitetaan uhriutuminen.
Eikö millään ilveellä Toivolan velkaantumista voisi tehdä rasistien syyksi? - Anonyymi
Vihreiden Ville Niinistö ja Jani Toivola olivat eduskunnan ahkerimmat taksin käyttäjät...
- Anonyymi
ahkeruutta kai sekin
- Anonyymi
Sitä voisi kutsua vihreiden ihan omaksi ilmasto teoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voisi kutsua vihreiden ihan omaksi ilmasto teoksi.
Julkisiahan ne kannustavat käyttämään ahkerasti, koskahan ne saadaan ilmaiseksi kaikille suomessa.
- Anonyymi
Vihreät mielellään kuluttavat toisten rahoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937628
- 403662
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241110
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27931Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268683