Aihe

Win 10 ja virhekoodi 0x80070002

Anonyymi

Automaattiset päivitykset eivät mene läpi. Virhekoodi 0x80070002.

Netistä ei ole paljon apua edes goolelilla etisessä.

Miten korjataan virhekoodi 0x80070002 ja päivitykset ajan tasalle.

11

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten niin muka ei Googlesta löydy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Mikä telkka? Pitäisi olla usb-c. Mulla on HP 610t kone ja siinä w10 , mutta ei tue 4k.

Miksei w10 ei tue 4K tarkuutta.

• Anonyymi

Sama ongelma ja sama virheilmoitus ja Win10. Päivitykset eivät mene läpi.
      Ja please, jos tiedätte miten vika korjaantuu niim, älkää laittako geneerisiä linkkejä mitä pitäisi tehdä, vaan mitä teitte vian korjaamiseksi ja miten vika korjaantui?

• Anonyymi

Ei ole sellaista ongelmaa mutta kokeile:
        https://support.microsoft.com/fi-fi/sbs/windows/windows-updaten-virheiden-korjaus-18b693b5-7818-5825-8a7e-2a4a37d6d787?ui=fi-FI&rs=fi-FI&ad=FI

• Anonyymi

Kernel paniikki iskee kun päivittelee ja biokset halkee..

• Anonyymi

virhekoodi 0x80070002 = Kernel paniikki!

• Anonyymi

Jos kernel paniko niin sitten vika on varmaan jossain ajurissa tms.

Sen verran tiedän että siellä windowsissa on jossain, siis jossain, sellainen asetus jonka päälle laittamalla se lopettaa laiteajureiden lataamisen ja asentamisen microsoftin omilta päivityspalvelimilta.

Laitoin tämän ominaisuuden päälle mun läppäriin kun näyttö meni aina päivitysten jälkeen sekaisin, ja sitten kun tutkin sitä päivityslistaa tarkemmin niin siinä mm. näkyi jokin 'uusi' mutta silti ihan kivikautinen versio näytönohjaimen ajurista.

Eli kokeile kaivaa tuo tuollainen asetus jostain esille ja laita se päälle ja kokeile sitten uudelleen.

Itse käytän Linuxia joten nyt en voi tarkistaa että miten tuo meni.

• Anonyymi

Oletko sattumoisin tuunannut Windowsia ns. pelikuntoon? Minulla on mennyt päivittyminen juntturaan lähes aina Windowsin hienosäädön jälkeen. Veikkaan että servicejen (mikä se nyt onkaan suomeksi?) settailu on syynä. Siellä kun on niiden välillä riippuvuuksia ristiin rastiin. Kaikenlaisia netistä löytyneitä "fixejä" olen kokeillut, mutta yksikään ei ole palauttanut päivitystä kuntoon. Vasta käyttiksen refreshaus tai uudelleenasennus on korjannut ongelman. Ehkä niitä ongelman aiheuttajia on muitakin, mutta mulla tämä on ollut se ainoa.

• Anonyymi

Kokeile ensin seuraavia:
      Resurssienhallinnassa tyhjennä kansio Windows\Software distribution\Download
      Tyhjennä Windows\Temp kansio
      Kokeile nyt päivittää

Ellei apua niin sitten:
      Ellei sulla ole ennestään Windows 10 asennusmediaa, lataa se tuolta:
      https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10
      * Käynnistyä kone tikulta
      * Jatka kunnes tulet kohtaan "Asenna nyt"
      * Vasemmassa alakulmassa on valinta "Korjaa tietokone", valitse se ja tee tarvittavat toimenpiteet

• Anonyymi

Kerroppas mitä hyödyttää noiden kansioiden tyhjennys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppas mitä hyödyttää noiden kansioiden tyhjennys?

Kerro sinä mitä haittaa siitä on!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      9508
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      182
      9260
    3. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      525
      6182
    4. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      66
      3002