Aihe

Kyllähän turvetta

Anonyymi

olisi saanut Puolasta puleeen hintaaN JA ALLEKIN,TIETYSTI ROSVOTUT SADAT MILJOONAT OLISI JÄÄNEET SAAMATTA..

6

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MUTTA EIHÄN SIINÄ TULLUT VAHINKOA "VEROTUKITURVETTAHAN SE VAIN OLI..

• Anonyymi

NYT VAIN NE VERONMAKSATUT TALON KORKUISET ZETORIT MYYNTIIN mitäpä te niillä enää..

hi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NYT VAIN NE VERONMAKSATUT TALON KORKUISET ZETORIT MYYNTIIN mitäpä te niillä enää..

hi

,,suattaa Merrssu ikääntyä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,,suattaa Merrssu ikääntyä,,

73-4 kun olin Alavudella Valtio Vapossa, ajelivat turve-ansioillaan Fiat-500,,la, sitten kun Vapo muuttui Oy ajelivat #piispalaiset uusilla Merssuilla,,

81 Oulun herra tuli pitämään syyspalaveria piispalle, istu rrraskaasti pöydän taakse ja kaivoi salkuaan josta nosti "biblian ja löi sen pöytään, katsoi saliin osallistujia ja sanoi; voisiko "piispa kertoa missä on 4 milijoonaa,. on maksettu vaan ei nostettu,,

silloin minä heräsin..ja muistin kun kämäkiläinen oli samaan aikaan Kauppalehdessä yrittäjien 1nen ansioissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

73-4 kun olin Alavudella Valtio Vapossa, ajelivat turve-ansioillaan Fiat-500,,la, sitten kun Vapo muuttui Oy ajelivat #piispalaiset uusilla Merssuilla,,

81 Oulun herra tuli pitämään syyspalaveria piispalle, istu rrraskaasti pöydän taakse ja kaivoi salkuaan josta nosti "biblian ja löi sen pöytään, katsoi saliin osallistujia ja sanoi; voisiko "piispa kertoa missä on 4 milijoonaa,. on maksettu vaan ei nostettu,,

silloin minä heräsin..ja muistin kun kämäkiläinen oli samaan aikaan Kauppalehdessä yrittäjien 1nen ansioissaan.

nou onnelmaa,mullia kehiin, tosin kun 3560 entistä alkaa kasvattamaan mulleja, soattaa tuottajalle lihakilo halapua, ylitarjonnan vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nou onnelmaa,mullia kehiin, tosin kun 3560 entistä alkaa kasvattamaan mulleja, soattaa tuottajalle lihakilo halapua, ylitarjonnan vuoksi.

,,mut ei se kunta-tulo veroissa näy,niin se turvetulon menetys..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      422
      4953
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      103
      1841