Löytyisikö täältä viehättävää naista joka tarvitsisi lisätienestiä? En hae ammattilaisia vaan opiskelijaa/kotirouvaa joka olisi aina joskus valmis tapaamaan charmattia herrasmiestä seksin merkeissä korvausta vastaan. Olen miellyttävä, siisti, osaava 55v mies enkä usko että seksi kanssani on ollenkaan hassumpi kokemus. Tämähän voi jollakin olla vaikka fantasiana. Laita postia tuttujuttuko ät gmail piste com. Uudenmaan suunnalta.
Win-win deal
15
671
Vastaukset
- Anonyymi
Sama haku.. 49v kaikin puolin asiallinen, fiksu, komea, luotettava mies. kik tommi_espoo
- Anonyymi
Kukaan fiksu ei paina naisia rahasta.. Sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan fiksu ei paina naisia rahasta.. Sairasta
Aivan! Eikä kukaan fiksu nainen myy itseään!!
- Anonyymi
Pääseekö Tommi vaikka kouvolan seudulle liikkumaan?
- Anonyymi
edelleen haku päällä pk-seudulta asialliselle naiselle
- Anonyymi
Etsin juuri tuollaista miestä, mutta eri suunnalta. Harmi.
- Anonyymi
Eipä edes kiinnosta tuollanen haaska
- Anonyymi
Mistäpäin olet..?
- Anonyymi
Mikä on teidän mielestänne sopiva korvaus kotirouvan naimisesta? Täällä olisi yksi ja kovasti rahan tarpeessa. En vain ole halpa;)
- Anonyymi
Satasella saa hyvän maksullisen. Vähän enemmän voisi rouvalle maksaa..
- Anonyymi
Olisiko etelä-pohjanmaalla naista joka olis lisätienestiä vailla? Jos on nii sähköpostia voi laittaa 39v miähelle.. [email protected]
- Anonyymi
Laita ihan oma ilmoitus, olet täällä loisimassa
- Anonyymi
Minä, minä! Pääsetkö liikkumaan vaikka kouvola-lpr -alueelle?
- Anonyymi
Maksan 500 euroa. Mut en halua mitään rouvaa vaan nätin naisen.
- Anonyymi
Kiinnostaa.. Aloittajan juttu
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078