Miten vietät

Anonyymi

Uutta vuotta? Itse en mitenkään..tai ehkä yhden siiderin ostan.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä tarkalleen vielä.

    • Anonyymi

      Jaa a. 🤔

    • Anonyymi

      Annan nakkia

      • Anonyymi

        Juustonakkia?


    • Kotona. Pullon viiniä voisi ehkä ostaa. Höpöttelen jotain jossain päin nettiä

    • Anonyymi

      Mullon viiniä, jäi joulusta. Hörpin sitä ja kaipaan sua (tarkoitan häntä) palstalla tai katon tv.

    • Anonyymi

      Varmaan luen tätä palstaa.

    • Anonyymi

      Viiniä, hyvää ruokaa ja raketteja. Sivistyneesti. Ja palstalle julistamaan rakkautta häneen kun on juonut yhden lasillisen.

      • Pitää hommata näppikseen alkolukko, nyt kun on nimimerkkikin pitkästä aikaa :D


      • Anonyymi
        rosmariimi kirjoitti:

        Pitää hommata näppikseen alkolukko, nyt kun on nimimerkkikin pitkästä aikaa :D

        Voi kun se olisi ollut jo vuosikymmen sitten, monelta olisi säästynyt :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun se olisi ollut jo vuosikymmen sitten, monelta olisi säästynyt :D

        :D Minulta on onnistunut aina kaikenlainen mokaaminen tosi hyvin myös selvin päin


      • Anonyymi
        rosmariimi kirjoitti:

        :D Minulta on onnistunut aina kaikenlainen mokaaminen tosi hyvin myös selvin päin

        Sitäkin on sattunut :D


      • Anonyymi

        Minä otan olutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan olutta.

        Mitä merkkiä?


      • Anonyymi

        Raketteja ei ammuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raketteja ei ammuta.

        Kylläpäs. Hiljaisia, ettei eläimet häiriinny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs. Hiljaisia, ettei eläimet häiriinny.

        roomalaiset kynttilät ja sädetikut hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        roomalaiset kynttilät ja sädetikut hyviä

        Ostin sellaisia kolmionmuotoisia suihkusysteemejä, ne on kivoja.


    • Anonyymi

      Kotona yksin, raketteja katselen. Kuoharpullo olisi kaapissa, joululahjaksi saatu❤. Taidan kuitenkin säästää sen myöhemmäksi .

    • Anonyymi

      Ei ole varaa siideriin.

      • Anonyymi

        Tule tänne, mä tarjoon.


    • Anonyymi

      Nukun ja syön!

    • Anonyymi

      Selvinpäin vaikkei se ketään kiinnostakkaan 😂

      • Olet hyvä ja asiallinen ihminen *ihailee*


    • Anonyymi

      Hain juuri hammaslääkärin jälkeen ison rasiallisen suklaakonvhteja, kevyt nakkia ja italiansalaatin uuden vuoden juhlintaa varten.

    • Anonyymi

      Nettiseksi voisi näin korona-aikaan olla trendikäs vaihtoehto uudenvuoden vietolle

    • Anonyymi

      Juon olutta ja siideriä.


      Voin käydä ulkona mutta vain ihmettelemässä että missä ne "muut" ovat....

      Ovat luultavasti perheidensä kanssa mutta mulla on mukavvoo leffojen parissa .

      Luultavasti vähän omastakin syystäni.
      .......

      Mutta kun sitä juomista ei voi lopettoo yhteen siideriin joka kerta kun tulloo niin hyvä olo

      Mutta vietän uuden vuoden kuitenkin kotipihalla

    • Anonyymi

      Aatto kotona ihan selvin päin niinkuin yleensä. Velvollisuudet kutsuu 1.1 joten ei tarvitse miettiä mitä tekisi. Raketteja voisi vilkuilla takapihalla.

    • Anonyymi

      Yksin kotona kuten ennenkin, katselen ikkunasta kun muut räiskyttelee raketteja. Katselen telkusta jos sattuis tulla hyviä ohjelmia. Ehkä otan yksinäni pienet tujaukset uuden vuoden kunniaksi.

      • Anonyymi

        skool/kippis sinne!


    • Anonyymi

      Torstaihan on arkipäivä, siinähän se menee sivussa. Ärsyttävä paukuttelu alkaa jo alkuillasta. Kuin hetki siitä kun viime vuonna varttia vailla keskiyötä kävin ulkona raketit velvollisuudentunnosta kattomassa, ja kuitenki paljonki kaikenlaista ehti tapahtua vuoden aikana.

    • Anonyymi

      Mulle tulee yövieras 😉 muutamat juomat varmasti otetaan, käydään ulkona syömässä ja parilla ja nautitaan toistemme seurasta

    • Anonyymi

      Kotona olen lemmikkieni kanssa ja nautin kaikesta rentoudesta, ehkä otan kuohuviini lasillisen tai kaksi vaikka yleensä juon alkoholia hyvin harvoin. Uudenvuoden kunniaksi otan. Muut juhlikoon ison seurueen kanssa itse juhlisin kumppanin kanssa mutta sellaista ei ole joten itsekseen juhlin. Kavereilla on kumppanit tai perhe joten en tunne muutenkaan kuuluvani tälläisissä juhlallis tapauksissa joukkoon. Vuodelta 2021 toivon mahdollisimman stressittömyyttä ja mukavia asioita, sekä maailman rauhaa ja että jokaisella yksinäisellä joka kokee olevansa yksinäinen, olisi parempi vuosi siltä kantilta ja löytäisi mukavan kumppanin tai mitä nyt kukin haluaisi että tuntisi olevan iloinen ja erityisesti onnellinen. Maailman kaikille( lemmikki)eläimille ja luonnonvaraisille toivon ettei heitä rääkättäisi ja saisivat myös rakkautta osakseen sekä uhanalaiset eläimet eivät kuolisi sukupuuttoon. Ai niin ja sekin vielä että toivoisin laihduttavani ainakin 8,5 kg pois. Niin ja toivon että jokaisella maailman lapsella olisi myös turvallinen rajoja ja rakkautta täynnä oleva koti.

    • Anonyymi

      En minäkään, kun uudenvuodenpäivänä olisi töitä. Ehkä minäkin uskallan kuitenkin ostaa sen yhden siiderin ja nukkumaanmennessä laitan korvatulpat, kun joskus paukuttavat aamuneljäänkin. :o

    • Anonyymi

      Mulla on treffit ihanan miehen kanssa, oli myös lauantaina luonani. Ehkäpä jää tällä kertaa yöksi.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Peukku tälle. :)


    • Anonyymi

      Töissä olen aattona. Taivaalla räiskiessä noin 19-21 välillä minä tyttö hiihtelen kotiin päin ihaillen taivasta ja kiroillen örveltäjiä ja mölytoosia bussissa.

      Selvänä ja töistä väsyneenä harvemmin mua naurattaa örveltäjien nousussa oleva fiilis ja juttujen taso.

    • Anonyymi

      Hienoa! Ei paha. Hyvää Uutta Vuotta!

    • Anonyymi

      Samoin kuin juolunkin. 🤨

    • Taidan huomenna hakea sädetikkuja, jos ne kelpaisi koiraneidille ihmeteltäväksi. Nakkia ja pottusalaattia on ja rosolliinekset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe