Kun ihastut "väärään" ihmiseen

Anonyymi

ja sinut lähestulkoon halutaan polttaa roviolla sen vuoksi, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut. Ei voi ymmärtää.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppujen lopuksi ei voi valita ketä kohtaan niitä tunteita tulee.

      • Anonyymi

        Juuri niinhän se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niinhän se on.

        En voi olla miettimättä että jos hän olisi vapaa ja jos olisimme tavanneet vaikka jonkun harrastuksen parissa miten olisin todennäköisesti pystynyt kertomaan tunteistani.


    • Anonyymi

      Ja tämäkin aloitus oli sitten ihan pakko tehdä.
      Kirjoituksesi on toista alentava. Kurjaa että kaltaisiasi ihmisiä on. Toivottavasti löydät OIKEANlaisen ihmisen joskus.

    • Anonyymi

      H*m*stelut voi olla joissakin piireissä huonompi homma

    • Anonyymi

      Ei se pitäisi kuulua kenellekkään muulle kenestä tykkää :)

      • Anonyymi

        Tuo ei kyl ihan pidä paikkaansa. Kyllä lähipiirilläkin on myös oma vaikutusvalta siihen kenen kanssa alkaisi yhdessä olemaan.
        Aina ei ihastuminen/rakkaus riitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei kyl ihan pidä paikkaansa. Kyllä lähipiirilläkin on myös oma vaikutusvalta siihen kenen kanssa alkaisi yhdessä olemaan.
        Aina ei ihastuminen/rakkaus riitä

        Ja me luulimme pääsemme viime vuosi tuhannen puolella tapahtuneista noita vainoista 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja me luulimme pääsemme viime vuosi tuhannen puolella tapahtuneista noita vainoista 🔥

        Omien puolta pidetään aina ja itse en sellaista ihmistä voisi elämääni päästää kenestä kukaan läheiseni ei pitäisi. Esim. Rikollinen, narkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omien puolta pidetään aina ja itse en sellaista ihmistä voisi elämääni päästää kenestä kukaan läheiseni ei pitäisi. Esim. Rikollinen, narkkari

        Entäs tapansa parantanut rikollinen narkkari. Ei kai korvaushoitokaan este?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei kyl ihan pidä paikkaansa. Kyllä lähipiirilläkin on myös oma vaikutusvalta siihen kenen kanssa alkaisi yhdessä olemaan.
        Aina ei ihastuminen/rakkaus riitä

        Jos lähipiiri siihen vaikuttaa ette ole rakastuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei kyl ihan pidä paikkaansa. Kyllä lähipiirilläkin on myös oma vaikutusvalta siihen kenen kanssa alkaisi yhdessä olemaan.
        Aina ei ihastuminen/rakkaus riitä

        Tuo ei kuulu aikuisen ihmisen parivalintaan tuollainen vaikutusvallan antaminen muille. Vastuullinen, viisas ja aidosti aikuinen tekee päätöksen itse. Lapsellinen ihminen antaa muille osaa ja arpaa omaan parivalintaan. Kukaan toinen ei voi eikä saa toisen parivalintaa päättää, vaikka näkisikin toisen tekevän virheen. Voi antaa neuvoja, jos toinen kysyy mutta vastuu kumppaninvalinnassa on aina ihmisellä itsellään.


    • Anonyymi

      Ei ole esteitä, on vain hidasteita. Pidän omituisena, että aikuisen ihmisen kumppaninvalintaa ohjaisi kukaan muu kuin aikuinen ihminen itse. Minä en anna kenenkään valita kumppania itselleni vaan teen sen päätöksen itse, pitipä siitä joku tai ei.

      Minun lähipiiriini ei tällä hetkellä ketään sellaista kuulu, joka yrittäisi ohjailla parivalintaani. On niitä pakkonaittajia tutuntutuille entisissä kavereissa ollut mutta olen tehnyt sellaisissa kuvioissa heti selväksi, että sellainen peli ei vetele. Haluan myös sellaisen aikuisen ihmisen rinnalleni, joka ei anna kenenkään vaikuttaa parivalintaansa. Aikuinen ja vastuullinen ihminen tekee sen valinnan itse. Kumppani on tärkeämpi kuin joku viiteryhmä, joka määräilisi kenenkään parivalintaa tai elämää muutenkaan.

      Tietysti jos ihastuu sellaiseen, johon useampi on ihastunut, voi joutua positiivisen haasteen eteen. Joku siitä voi vetää herneenkin nenään, jos muutkin sattuu olemaan kiinnostunut samasta ihmisestä. Kannattaa silti lähteä haastamaan, jos tietää, mitä voi antaa. Huvittaa, jos joku pitää uhkana tuollaisessa tilanteessa. Silloin saatan nostaa vielä panoksia ja yrittämistä! Tietysti sekin voi tuntua ikävältä, että kumppaninvalinta ja parisuhde tosiaan tarkoittaa sitä, että muut yrittäjät ja ihastujat jää taka-alalle ja historiaan. Ei ne parinmuodostuskuviot aina ihan kivuttomiakaan ole.

    • Anonyymi

      Miten voi ihastua väärään ihmiseen? Eikös ihminen ihastu ihmiseen, joka häntä jollakin tapaa viehättää ja puhuttelee. Mun mielestä muut ihmiset ja ympäristö ei määrittele väärää ihmistä. Tietenkin silloin, jos tuo ihminen tekee sinulle pahaa, niin silloin ihastut/ ihastuit väärään ihmiseen.

    • Anonyymi

      En ole väärä ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe