Mitenkä rajoitukset toimii? En oikein ymmärrä miten ravintolat voi olla auki missä ei mitenkään voida pitää turvavälejä. Esimerkkini on Petosella sijaitseva Karhun perse pub. Pieni kun mikä ja siellä ääliöt kauheassa kännissä heiluu, eikä tietenkään turvaväleistä mitään tietoa. Miten nämä tällaiset voi olla auki? Saati sit, että noudatetaan tätä yli 20 henk. Kokoontumisrajoitusta. Ei ymmärrä.
Miten rajotukset
7
105
Vastaukset
- Anonyymi
Valkeisenlammen koirankusettajapappa ota nyt rennosti.
Pysy kotona ja käytä koira tarvittaessa ulkona niin korona ei tartu. - Anonyymi
Miksi kuopiolaisten annettaan matkustaa ulkomaille?
Kuopiossa on maanantain jälkeen todettu viisi uutta koronavirustartuntaa. Näistä kahden tartunnanlähde on ulkomailta ja yhden omalta paikkakunnalta. Kaksi tartunnoista on perheensisäisiä tartuntoja, ja tartunnan saaneet henkilöt ovat olleet jo karanteenissa.
Koronavirukselle on saattanut altistua tapaninpäivänä 26.12. ravintola McDonald’silla, joka sijaitsee osoitteessa Tehdaskatu 25. Kyseisessä paikassa 26.12. klo 17 – 18 olleita suositellaan seuraamaan oireita ja hakeutumaan testiin lievissäkin oireissa.
Eli koronan voi saada hampurilaispaikasta muttei Karhunpesästä. - Anonyymi
"Näistä kahden tartunnanlähde on ulkomailta"
Näiden kahden edesvastuuttoman turistin nimet pitäisi saada lehteen.
Kuinka tyhmä pitää olla, että matkustaa ulkomaille tuo koronan tullessaan? - Anonyymi
Jyväskylässä vissiin joutuneet yllätyskatsastukseen pubin asiakkaat:
https://yle.fi/uutiset/3-11722233
Lieköhän ollut ihan pakko suostua koronatestiin? Onko asiakkaat otettu vangeiksi että kukaan ei poistu ennenkuin on koronatesti otettu?- Anonyymi
Hei pelle mene Nykäskylän palstalle. Täällä keskustellaan Kuopion asioista.
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.Suomi24 - tuhansia aiheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei pelle mene Nykäskylän palstalle. Täällä keskustellaan Kuopion asioista.
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.Suomi24 - tuhansia aiheita.Ei tällä palstalla tarvitse mainita kylän tai tai kaupungin nimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei pelle mene Nykäskylän palstalle. Täällä keskustellaan Kuopion asioista.
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.Suomi24 - tuhansia aiheita.Määhhä ja ota uamuliäkkees ja mää sittä vielä unten maelle:D:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683