Miten rajotukset

Anonyymi

Mitenkä rajoitukset toimii? En oikein ymmärrä miten ravintolat voi olla auki missä ei mitenkään voida pitää turvavälejä. Esimerkkini on Petosella sijaitseva Karhun perse pub. Pieni kun mikä ja siellä ääliöt kauheassa kännissä heiluu, eikä tietenkään turvaväleistä mitään tietoa. Miten nämä tällaiset voi olla auki? Saati sit, että noudatetaan tätä yli 20 henk. Kokoontumisrajoitusta. Ei ymmärrä.

7

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valkeisenlammen koirankusettajapappa ota nyt rennosti.

      Pysy kotona ja käytä koira tarvittaessa ulkona niin korona ei tartu.

    • Anonyymi

      Miksi kuopiolaisten annettaan matkustaa ulkomaille?

      Kuopiossa on maanantain jälkeen todettu viisi uutta koronavirustartuntaa. Näistä kahden tartunnanlähde on ulkomailta ja yhden omalta paikkakunnalta. Kaksi tartunnoista on perheensisäisiä tartuntoja, ja tartunnan saaneet henkilöt ovat olleet jo karanteenissa.

      Koronavirukselle on saattanut altistua tapaninpäivänä 26.12. ravintola McDonald’silla, joka sijaitsee osoitteessa Tehdaskatu 25. Kyseisessä paikassa 26.12. klo 17 – 18 olleita suositellaan seuraamaan oireita ja hakeutumaan testiin lievissäkin oireissa.

      Eli koronan voi saada hampurilaispaikasta muttei Karhunpesästä.

    • Anonyymi

      "Näistä kahden tartunnanlähde on ulkomailta"

      Näiden kahden edesvastuuttoman turistin nimet pitäisi saada lehteen.

      Kuinka tyhmä pitää olla, että matkustaa ulkomaille tuo koronan tullessaan?

    • Anonyymi

      Jyväskylässä vissiin joutuneet yllätyskatsastukseen pubin asiakkaat:
      https://yle.fi/uutiset/3-11722233

      Lieköhän ollut ihan pakko suostua koronatestiin? Onko asiakkaat otettu vangeiksi että kukaan ei poistu ennenkuin on koronatesti otettu?

      • Anonyymi

        Hei pelle mene Nykäskylän palstalle. Täällä keskustellaan Kuopion asioista.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.Suomi24 - tuhansia aiheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei pelle mene Nykäskylän palstalle. Täällä keskustellaan Kuopion asioista.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.Suomi24 - tuhansia aiheita.

        Ei tällä palstalla tarvitse mainita kylän tai tai kaupungin nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei pelle mene Nykäskylän palstalle. Täällä keskustellaan Kuopion asioista.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.Suomi24 - tuhansia aiheita.

        Määhhä ja ota uamuliäkkees ja mää sittä vielä unten maelle:D:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe