Aihe

Kannattaa muistaa, että pienituloisten tuloverotus kiristyy

Anonyymi

vuoden alusta eniten. Elikkäs tuloverotus kiristyy pienituloisilla 0,4%, kun parempituloisilla se kiristyy 0,3%. Suomessa sosset osaa veroja nostella, kun esim. Ruotsin sosset alentaa.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyky hallitus on vain EU- malli oppilaita, ei sen tarvii näiten mukaisesti mennä, kyllä kaikilla mailla on vaikutimensa, elikkä tämä nykyinen halitsee meitä EU-vallalla typeryyksissään hävittää ja suomi laitetaan kyllä kontalleensa näitten naikosten ja pettereitten toimesta, jos ei noita saaha pukatua sivuun, elikkä koko kansan voimin suomellakin on osansa tällä maapallolla

RUVETAAN KAIKKI SUOMALAISEKSI JA SILTI OSANA KAIKKEUTTA JÄRJESSÄMME

• Anonyymi

Hohhoijaa.

• Anonyymi

Ruotsin demarit on viisaampia, nehän lähetti sieltä suomalaiset punaiset tänne
      lieksaan pällistelemään kadun varteen .

• Anonyymi

Mitäs köyhä demari nyt sanoo?

• Anonyymi

Jonkunhan ne koronavelat ja Italialle annetut miljardit on maksettava. Sannamari on suorittanut typistetyn matikan, hänen mukaansa kun Suomi antaa Eeuulle kuusi miljardia ja saa vuoden mittaan takaisin omia rahojaan olevinaan tukina, on Suomi voittanut kolme miljardia. Sehän on melkein sama, kun kaveri pyysi toiselta kymppiä, kaveri sanoi ettei ole kuin viisikymppinen. Siihen toinen virkkoi, että anna se, sitten olet velkaa vain neljäkymppiä.

• Anonyymi

Jospa muistatte seuraavissa vaaleissa ettekä äänestä nykyisiä hallituspuolueita.

• Anonyymi

Marinin matematiikka pistää hymyilyttämään! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa muistatte seuraavissa vaaleissa ettekä äänestä nykyisiä hallituspuolueita.

Joo, me äänestetään SDPn ehdokkaita. Olikos sitten vielä jotain muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, me äänestetään SDPn ehdokkaita. Olikos sitten vielä jotain muuta?

Siitä vaan kun haluatte hyvää, eli tulojenne pienenmistä. Ei mulla muuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29507
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20708
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14052
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10824
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7963