päästetäänkö koronarokotteesta kieltäytyjiä äänestämä kunnallisvaaleissa?än

Anonyymi

Onko kieltäytyjillä oikeus horjuttaa Suomen kansanterveyttä?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tartuntatautilääkärin langettaman koronakaranteenin rikkomisesta voi saada sakkoja tai jopa kolmen kuukauden vankeusrangaistuksen.

• Anonyymi

Onpas tämäKIN asia "persujen" vika - ottaa rokotteen ja sairastuu johonkin jälkitautiin,joita ei vielä tiedetä tai ei ota rokotetta ja sairastaa koronan, "persujen" vika.

Riemuitkaa muu poliittinen kansa olemme saaneet 5000 Suomalaiselle rokotteen - siitä pää uutiset monta päivää, ajatella 5000 ei enään itse sairastu koronaan,enään tartuttavat muita kokottamattomia

• Anonyymi

Fasistit yrittään nyt kerätä pisteitä kiristämällä ja manipuloimalla ihmisiä ottamaan rokotteen. Nerokasta

• Anonyymi

Ei autollakaan saa ajaa, jos ei ole ajokorttia. Onko ajokorttikin fasismia? Kuoleman pakko se vasta fasismia onkin.

• Anonyymi

Hallitus velvoitti yli 70-vuotiaat karanteeniin ja pysymään loitolla muista ihmisistä.
      Onko hallituksen velvoitetta rikkoneita jo tuomittu sakkoihin ja vankilaan?
      Tartuntatautilaissa ei ole ikäperusteista karanteenia ja perustuslaki kieltää mm. iän perusteella eriarvoiseen asemaan saattamista muihin nähden.

• Onko rokotetuilla ?

• Anonyymi

Persuille rokote pistetään väkisin. Halusi tai ei, niin Jussikin saa piikin hanuriin.

Sirun kanssa tai ilman, varmaksi emme tiedä.

• Anonyymi

ja muut ottavat vapaaehtoisesti. Asiasta kuin asiasta voi tehdä vaikean, jos elämä tuntuu liian helpolta.

• Anonyymi

Paljonkos sulla niitä pfizerin osakkeita oli, vai ihanko pyyteettä puolustat aggressiivisesti agendaa josta edes sinä et oikeasti tiedä yhtään mitään?

• Anonyymi

On vähän pakko päästää, muutenhan persut jää ilman paikkoja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe