Onko kieltäytyjillä oikeus horjuttaa Suomen kansanterveyttä?
päästetäänkö koronarokotteesta kieltäytyjiä äänestämä kunnallisvaaleissa?än
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tartuntatautilääkärin langettaman koronakaranteenin rikkomisesta voi saada sakkoja tai jopa kolmen kuukauden vankeusrangaistuksen.
- Anonyymi
Onpas tämäKIN asia "persujen" vika - ottaa rokotteen ja sairastuu johonkin jälkitautiin,joita ei vielä tiedetä tai ei ota rokotetta ja sairastaa koronan, "persujen" vika.
Riemuitkaa muu poliittinen kansa olemme saaneet 5000 Suomalaiselle rokotteen - siitä pää uutiset monta päivää, ajatella 5000 ei enään itse sairastu koronaan,enään tartuttavat muita kokottamattomia
- Anonyymi
Fasistit yrittään nyt kerätä pisteitä kiristämällä ja manipuloimalla ihmisiä ottamaan rokotteen. Nerokasta
- Anonyymi
Ei autollakaan saa ajaa, jos ei ole ajokorttia. Onko ajokorttikin fasismia? Kuoleman pakko se vasta fasismia onkin.
- Anonyymi
Hallitus velvoitti yli 70-vuotiaat karanteeniin ja pysymään loitolla muista ihmisistä.
Onko hallituksen velvoitetta rikkoneita jo tuomittu sakkoihin ja vankilaan?
Tartuntatautilaissa ei ole ikäperusteista karanteenia ja perustuslaki kieltää mm. iän perusteella eriarvoiseen asemaan saattamista muihin nähden. Onko rokotetuilla ?
- Anonyymi
Persuille rokote pistetään väkisin. Halusi tai ei, niin Jussikin saa piikin hanuriin.
Sirun kanssa tai ilman, varmaksi emme tiedä.- Anonyymi
ja muut ottavat vapaaehtoisesti. Asiasta kuin asiasta voi tehdä vaikean, jos elämä tuntuu liian helpolta.
- Anonyymi
Paljonkos sulla niitä pfizerin osakkeita oli, vai ihanko pyyteettä puolustat aggressiivisesti agendaa josta edes sinä et oikeasti tiedä yhtään mitään?
- Anonyymi
On vähän pakko päästää, muutenhan persut jää ilman paikkoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782