mutta pääsenpä näistä tunteista. Kaksi kommenttia näin, noissa olet minua täällä yrittänyt loukata ja ihan tunnistettavasti. Luin sivusta kun hosuit tyhjää ja kuvittelit minuksi. Enkä ole lukenut kuin osan täältä. Mitään pahaa en ole sulle koskaan sanonut edes nimettömänä. Nyt sanon. Haista sitä pelle paska. Hyvästi.
Olet pettymys mulle
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
*joissa olet*
- Anonyymi
Naiselta miehelle varmaan
- Anonyymi
Mulla ei ole enää mitään sanottavaa täällä kenellekään. Paisti ehkä alan trollata ja ivailla muita kuten mulle tehty täällä aina.
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole
tämä on jonkin sairaan trollin vastaus. Ei liity aloitukseen millään tapaa. Minä (ap) en ole täällä enää mitään kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole
Jep. Ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ei ole.
sivusta siis jepuilen
- Anonyymi
Ironinen vuodatus sinulla.
Luulit minuksi, ja yritit loukata.
Mitään pahaa en ole koskaan sinusta kirjoittanut!
Pääsenpähän onneksi itse lumouksestasi!
Hyvää loppuelämää!- Anonyymi
Hän loukkasi minua, oikeaa ihmistä, kirjoittaen sitä jollekin jota luuli täällä minuksi. Ymmärrätkö? Ei ole minun ongelma, jos et tuota ymmärrä. Sama kuin kirjoittaisin tähän, että sinä ÖÖÖ olet tyhmä. Sinä et ole ÖÖÖ mutta minä loukkaankin ÖÖÖtä enkä sinua. Väännänkö rautalangasta vielä?
- Anonyymi
Mä tiedän että et tarkoita tota mulle kuitenkaan kun totuus on se että ei me päästä ikinä näistä tunteista en ainakaan minä pysty ikinä rakastaa ketään muuta kuin sinua ja mä tiedän että jos olisin siinä nyt niin sä haluaisit olla mun kanssa ja mä haluan oikeasti vaan sinua enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinua mä rakastan sinua ikuisesti. Haluan vain sut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän että et tarkoita tota mulle kuitenkaan kun totuus on se että ei me päästä ikinä näistä tunteista en ainakaan minä pysty ikinä rakastaa ketään muuta kuin sinua ja mä tiedän että jos olisin siinä nyt niin sä haluaisit olla mun kanssa ja mä haluan oikeasti vaan sinua enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinua mä rakastan sinua ikuisesti. Haluan vain sut
tämäkin on trollilta sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meillä muilla muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän loukkasi minua, oikeaa ihmistä, kirjoittaen sitä jollekin jota luuli täällä minuksi. Ymmärrätkö? Ei ole minun ongelma, jos et tuota ymmärrä. Sama kuin kirjoittaisin tähän, että sinä ÖÖÖ olet tyhmä. Sinä et ole ÖÖÖ mutta minä loukkaankin ÖÖÖtä enkä sinua. Väännänkö rautalangasta vielä?
Väärin! MINÄ en tässä rautalankaa tarvitse!
Sä olet palstaharhassa ja luulit väärin!
Mä tunnen sun tyylin, ja sä luulit tuntevasi mun.
Sä et ollutkaan niin nokkela, kuin mä kuvittelen ja tuo katkeruuden esille tuoma kiukuttelija on mulle helpottava irtipääsy turhasta ihastuksesta.
Sä olet väärässä, se ei haittaa, mutta tuo asenne on yök! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ollutkaan niin nokkela, kuin mä kuvittelen ja tuo katkeruuden esille tuoma kiukuttelija on mulle helpottava irtipääsy turhasta ihastuksesta.
Sä olet väärässä, se ei haittaa, mutta tuo asenne on yök!Älä ole naurettava. Sinä et todellakaan tiedä. Olet ihan yhtä palstaharhassa kuin minä tuon väitteesi kanssa. Minä puhuin tunnisteellisista viesteistä. Niitä ei ole aloituksessa. Ollaan molemmat samassa harhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet väärässä, se ei haittaa, mutta tuo asenne on yök!Ja jos se ihastuksesi oli noin turha niin sittenhän kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet väärässä, se ei haittaa, mutta tuo asenne on yök!Ja tämä on ihan varmasti juuri sinun ajatustesi kohde? Täällä ihmiset osoittavat suorastaan kadehdittavia telepaattisia kykyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on ihan varmasti juuri sinun ajatustesi kohde? Täällä ihmiset osoittavat suorastaan kadehdittavia telepaattisia kykyjä.
En ole. Pilkun paikasta päättelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole naurettava. Sinä et todellakaan tiedä. Olet ihan yhtä palstaharhassa kuin minä tuon väitteesi kanssa. Minä puhuin tunnisteellisista viesteistä. Niitä ei ole aloituksessa. Ollaan molemmat samassa harhassa.
Et ole nähnyt mitään tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nähnyt mitään tunnisteita.
Älä väkisin omi tuota aloitusta. Et ole oikea henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä väkisin omi tuota aloitusta. Et ole oikea henkilö.
Siinähän jankutat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joululoma ei mennytkään hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä joululoma? Ei ole näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on trollerolla evidenssit kohdillaan. Pilkun tietty paikka tai pisteen puuttuminen, siinäpä esoteeriset tiedot🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on trollerolla evidenssit kohdillaan. Pilkun tietty paikka tai pisteen puuttuminen, siinäpä esoteeriset tiedot🤭
edit passaa yhteen toiseenkin👍 reipasta👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tuntematonta kirjoittajaa halua, oot vaan niin tyhmä.
- Anonyymi
Sitähän ei koskaan tiedä keitä täällä kirjoittaa. Siksipä kannattaa olla tarkkana kehen luottaa oikeassa elämässä. Puukkoa lyödään selkään ja kovimmalla mahdollisella tavalla. Itse sen kokenut ja maksan siitä kovaa hintaa.
- Anonyymi
Niinpä. Mutta ei se ole minua haitannut koska ei ole ketään keneen haluaisin tutustua. Kaikki viime vuosiin "liittyneet" on unohdettu aikoja sitten! Ensin oma elämä kuntoon ja sitten aletaan katsella löytyykö suunnilleen samanikäistä joka herättäisi sellaisia tunteita, että haluaisi ruveta tutustumaan häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Mutta ei se ole minua haitannut koska ei ole ketään keneen haluaisin tutustua. Kaikki viime vuosiin "liittyneet" on unohdettu aikoja sitten! Ensin oma elämä kuntoon ja sitten aletaan katsella löytyykö suunnilleen samanikäistä joka herättäisi sellaisia tunteita, että haluaisi ruveta tutustumaan häneen.
Tämä on sitten sivusta edelleen.
- Anonyymi
>Luin sivusta kun hosuit tyhjää ja kuvittelit minuksi.
tyhymä kirjoitaako itselleen?- Anonyymi
Te täällä olette tyhmiä. Jos kirjoitan tässä nyt sinule, että sinä B olet ikävä ihminen. Niin enhän mä sinua tuntematonta halua loukata vaan sitä B:tä. Ymmärrätkö? Aivan kuten rakastavat sanat on sille oikealle, myös loukkaukset on tietylle ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te täällä olette tyhmiä. Jos kirjoitan tässä nyt sinule, että sinä B olet ikävä ihminen. Niin enhän mä sinua tuntematonta halua loukata vaan sitä B:tä. Ymmärrätkö? Aivan kuten rakastavat sanat on sille oikealle, myös loukkaukset on tietylle ihmiselle.
#Luin sivusta" mitä luit, kirjaako: niin epäselvää että pelle itse ei sais selville mistä on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#Luin sivusta" mitä luit, kirjaako: niin epäselvää että pelle itse ei sais selville mistä on kysymys.
En voi auttaa sinua tuon enempää.
- Anonyymi
Ota asioista selvää äläkä luulottele!
- Anonyymi
Jääköhän monta paukkua suutareiksi tästäkin vuodesta.
- Anonyymi
Todellakin jää ja hyvä näin
- Anonyymi
Ei jää.
- Anonyymi
Ihan oikeasti antakaa sille ihmisellenne mahdollisuus todellisessa elämässä. Älkää muodostako hänestä käsitystä palstalla jossa vilisee provosoivia viestejä. Jos tämä käy liikaa tunteisiin pitäkää taukoa.
- Anonyymi
Aloitus on provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on provo
No sepä juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on provo
Sinulle kaikki on provoa. Kukaan ei voi kirjoittaa mitään. Se on kyllä idiotismin huippu, kun kaikki vapaa-aikansa lukee palstaa, jossa näkee vaan provoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle kaikki on provoa. Kukaan ei voi kirjoittaa mitään. Se on kyllä idiotismin huippu, kun kaikki vapaa-aikansa lukee palstaa, jossa näkee vaan provoja.
Ei. Nämä sun kirjoitukset ovat idiotismin huippuja, ei se, että näkee ne provoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Nämä sun kirjoitukset ovat idiotismin huippuja, ei se, että näkee ne provoiksi.
Tuo oli sivusta hölmöläinen. Ensimmäinen kommentti multa tähän aloitukseen. Voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Taitaa ko provoilija yrittää ns vittuilla suohon, mutta heikko on esitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Taitaa ko provoilija yrittää ns vittuilla suohon, mutta heikko on esitys.
Jos noin olisi niin hyvin näyttää onnistuvan. Katsohan kommenttien määrää!
- Anonyymi
No jaa, täällä ei tiedä kuka kirjoittaa. Täällä tapahtuu myös toisina ihmisinä esiintymistä. Munattomien ihmisten ilkeilystä ja huutelupaikka. Pahat saakoon pahaa, mitä ansaitsevat ja hyvät hyvää.
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa näistä mustamaalauksista ja toisina esiintymisistä ja munattomien aikuiskiusaajien luulottelulöylyhuoneesta näiden maalitusten aikaansaannoksena. On se kun muka sivistysväestökin lukee tätä kuin jotain seiskaa. Häpeällistä.
- Anonyymi
Oletko se joka kaipaa nuorempaa miestä?
- Anonyymi
Ei liity tämä aloitus heihin nyt. Eikä niitä ole 2-3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity tämä aloitus heihin nyt. Eikä niitä ole 2-3.
Oliko niitä useampiakin. En toisaalta ihmettele...
- Anonyymi
Palstalla tulee helposti väärinkäsityksiä. Luota, mitä teillä on irl.
- Anonyymi
En ole loukannut mitenkään
- Anonyymi
okei, mä erehdyin, olin palstaharhassa, se kesti pienen hetken, ei hän ole sellainen
- Anonyymi
Sinä tiedät sydämessäsi kuka sinusta pitää oikeassa elämässä ja on sen myös sinulle sanonut ja näyttänyt käytöksellään kun kohtaatte.
- Anonyymi
Ei ihan osu.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole hän. En ole halunnut loukata. Joskus kauan sitten varmaan loukkasin, koska olin epäkypsä ja halusin kostaa. Mutta enää en halua loukata ketään, kaikista vähiten häntä.
- Anonyymi
En koskaan olisi sinulle tahallaan ilkeä, tai vahingossakaan. Haluaisin sanoa sinulle vain kauniita sanoja ja olla hellä. Rakastan sinua. Naiselta miehelle
- Anonyymi
Hyvin sanottu aloittaja. Monikin haluaisi sanoa samallalailla tänne. Pellet menee joskut liian pitkälle kirjoituksissaan.
- Anonyymi
Sinä et ole pettymys, enkä pääse näistä tunteista.
- Anonyymi
no eihän "nokkeluus" ole alun -alkaenkaan mun juttu ole ollut vaan autistimaisuus
- Anonyymi
Hänkin oli iso pettymys mulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637