Sofialla ongelma uuden asunnon oven kanssa

Anonyymi

Mahtuukohan postiluukkuun tällainen nimi? S.Ruusila-Nousiainen-Belorf-Ranta-aho-Therman

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taloyhtiö voi laajenaa postiluukkua 👍🏼

      • Anonyymi

        Tuon takia ilmeisesti muutto viivästynyt.


      • Anonyymi

        Xxxl kokoa niinku perä ja kumihuulet 😂😂


    • Anonyymi

      Oliko naimisissa Ranta-ahon ja Thermanin kanssa? Entäs sinä Martina? Laita kaikki sukunimesi poikaystäviesi ym. nimet mukaan oveesi.

      • Anonyymi

        Kannattaa laittaa varmuuden vuoksi.


      • Anonyymi

        Hyvä cv samalla.


      • Anonyymi

        Samaan voi laittaa myös montako laukkua omistaa tai jotakin muuta tärkeetä tietoa.


      • Anonyymi

        Juu ja luukun voi jättää myös vähän raolleen, jos joku haluaa kurkkia.


      • Anonyymi

        Mikä sinun nimi on?
        T. Martina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun nimi on?
        T. Martina

        Nimeni on Anna Aina Kortelahti-Aitolehti-Eremenko-Kuvaja-Eerikäinen-Therman- ja tuleva joku Baha mikä lie ja jos hyvin käy niin Hujanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeni on Anna Aina Kortelahti-Aitolehti-Eremenko-Kuvaja-Eerikäinen-Therman- ja tuleva joku Baha mikä lie ja jos hyvin käy niin Hujanen.

        Voi tuota lapsellisuuden määrää ,mikä ihmisiä vaivaa onko jokin ottelu ,Aitolehdon ja Ruusilan välillä ,vai tuomaritko täällä jakelee nimiehdotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota lapsellisuuden määrää ,mikä ihmisiä vaivaa onko jokin ottelu ,Aitolehdon ja Ruusilan välillä ,vai tuomaritko täällä jakelee nimiehdotuksia.

        Ai niin Hyvönen unohtui.


      • Anonyymi

        Mummokin on vielä hereillä.


      • Anonyymi

        Mara niin mielellään olisi laittanut sen Thermanin, mutta minkäs tekee kun niin tyhmä ei edes Therman ollut. Sen sijaan kutsui virkavallan apuun että pääsi takiaisesta eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota lapsellisuuden määrää ,mikä ihmisiä vaivaa onko jokin ottelu ,Aitolehdon ja Ruusilan välillä ,vai tuomaritko täällä jakelee nimiehdotuksia.

        Joku luulee että Martina on ainoa joka ei pidä Sofian tekemisistä. Jos Sofiaa moititaan niin hänen mielestään se on Martina tai hänen tiiminsä joka moittii. Tällä tavalla kirjoittaja saa jotain lääkettä mielipahalleen kun Sofiasta ja Stefanista tuli oman käytöksensä perusteella pilkan kohteita ja Martina porskuttaa eteenpäin ja oikein näkee kuinka hyvää hänelle teki ero.


      • Anonyymi

        Martina mainuttu!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota lapsellisuuden määrää ,mikä ihmisiä vaivaa onko jokin ottelu ,Aitolehdon ja Ruusilan välillä ,vai tuomaritko täällä jakelee nimiehdotuksia.

        Elkää verratko Martina ollenkaan Sofiin, se on hyvin loukkaavaa häntä kohtaan.Toinen kahden lapsen äiti ja puskee töitä niin paljon kuin jaksaa.Sofi jo monta vuotta vaan loisinut ja elää miehen rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina mainuttu!!!

        Et ole äidinkielenopettaja.


      • Anonyymi

        Oliko naimisissa Ranta-ahon ja Thermanin kanssa? Entäs sinä Martina? Laita kaikki sukunimesi poikaystäviesi ym. nimet mukaan oveesi.


        👆



        Mites se Marttiina tähän kuuluu🙄ei taida täällä kirjoitella, vaikka niin haluaisit. Suosittelen et jos noin fani olet, ota kuule ihan hek. kohtasesti yhteyttä. Tsiius mikä älävälys taas kerraksee😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeni on Anna Aina Kortelahti-Aitolehti-Eremenko-Kuvaja-Eerikäinen-Therman- ja tuleva joku Baha mikä lie ja jos hyvin käy niin Hujanen.

        Voi hyvät hyssykät. Onko kirjoittaja jo täyttänyt 12 v. On niin lapsellista höpinää.


    • Anonyymi

      Miltä se tuntuu matkustaa autolla kotia kohti kun semmosta ei tiettävästi ole ensinkään.

      • Anonyymi

        No voi voi Martina. Itsekin muutit persaukisena, ulosottovelkaisena Stefun kämppään, kun Eerikäinen potkaisi pellolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi Martina. Itsekin muutit persaukisena, ulosottovelkaisena Stefun kämppään, kun Eerikäinen potkaisi pellolle.

        Olet siis muuttamassa stefun kämppään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis muuttamassa stefun kämppään?

        Kyllä, olen muuttamassa Stefun kämppään. Rakkaus voittaa. Terveisin Martina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi Martina. Itsekin muutit persaukisena, ulosottovelkaisena Stefun kämppään, kun Eerikäinen potkaisi pellolle.

        Sinäkin Pa. Ja uo-velkainen.
        Eli persaukinen ja ulosottovelkainen,sinäkin muutit siis jälleen toisten nurkkiin.
        Voi sentäs loppua ei horisontissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis muuttamassa stefun kämppään?

        Voi harmittaa ryökäleesti; Ex- Nikolla aivan sairaan hyvä meno parhaillaan Dubaissa ja mua ei kelpuutettu enää tyttöystäväksi eikä muuksikaan 😫😫😫😢. Ja jumaleisson toi Marttina pääsee mukaan bilettään. Kyllä elämä on epäreilua 😭! Mul ei oo duunia, asuntoa, rahaa, ei muutaku Keinästurkkireuhka. Kyllä elämä koettelee, olen aivan hiilenä ja raivona 😬😬😬😠😠😠. Mä haluuuun bileisiin Dupaihin, pakko päästääääää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmittaa ryökäleesti; Ex- Nikolla aivan sairaan hyvä meno parhaillaan Dubaissa ja mua ei kelpuutettu enää tyttöystäväksi eikä muuksikaan 😫😫😫😢. Ja jumaleisson toi Marttina pääsee mukaan bilettään. Kyllä elämä on epäreilua 😭! Mul ei oo duunia, asuntoa, rahaa, ei muutaku Keinästurkkireuhka. Kyllä elämä koettelee, olen aivan hiilenä ja raivona 😬😬😬😠😠😠. Mä haluuuun bileisiin Dupaihin, pakko päästääääää!!!

        Tämä on hauskasti kirjoitettu👆
        Hampaita naurattaa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hauskasti kirjoitettu👆
        Hampaita naurattaa😁

        V sanat puuttuivat🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi Martina. Itsekin muutit persaukisena, ulosottovelkaisena Stefun kämppään, kun Eerikäinen potkaisi pellolle.

        Ei muuttanut eron jälkeen Stefun kämppään. Siitä on aivan video todisteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuttanut eron jälkeen Stefun kämppään. Siitä on aivan video todisteena.

        No ei ihan heti, mutta kun ei ollut varaa maksaa Ruoholahden kämpän vuokraa , niin oli pakko muuttaa. Ja ei mennyt kauan kun ylläri pylläri olikin tulossa. Sen jälkeen ehkäisy toimikin.


    • Anonyymi

      On siinä postinjakajalla pokassa pitämistä kun vie vätykselle ulosotto kirjeitä 😂

      • Anonyymi

        Kumpaa tarkoitat? Martinaa vai Maisaa?


      • Anonyymi

        Senköhän takia se pomppii henkipattona paikasta toiseen kodittomana ettei vaan joudu nokatusten uo-miehen kanssa.
        Katsonut tv sarjaa Ulosottomiehet Britanniaa pikkusen liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senköhän takia se pomppii henkipattona paikasta toiseen kodittomana ettei vaan joudu nokatusten uo-miehen kanssa.
        Katsonut tv sarjaa Ulosottomiehet Britanniaa pikkusen liikaa.

        Eeen tod!!! Et sä snaijjaa, mä katon vaan ja ainoastaan Astral tv.tä ja 90 päivää morsiamena!!! Mun inhokit on aina ollut aamu tv, ajankohtaiset asiat ja uutiset, yäks!!! Mä en kässää mitä järkee niis on? En mä tarvitse niiden tietoo mihinkään, eihän mul oo koulutusta eikä tule olemaan ikinä, ymmärräteks te, haloooo !!!
        Mä siis oikeesti kerään vaan ja ainoastaan luxusmerkkien tyhjiä pahvikasseja, joo-o ihan oikeesti. Tai no siis on mulla joku koirakin, mut se hoitelee ihan itse itsensä, mihin milloinkin 🤗🤗🤗🤗


      • Anonyymi

        Niin, kirjeitä milloin milläkin nimellä, milloin miltäkin seurustelu ym. jaksolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeen tod!!! Et sä snaijjaa, mä katon vaan ja ainoastaan Astral tv.tä ja 90 päivää morsiamena!!! Mun inhokit on aina ollut aamu tv, ajankohtaiset asiat ja uutiset, yäks!!! Mä en kässää mitä järkee niis on? En mä tarvitse niiden tietoo mihinkään, eihän mul oo koulutusta eikä tule olemaan ikinä, ymmärräteks te, haloooo !!!
        Mä siis oikeesti kerään vaan ja ainoastaan luxusmerkkien tyhjiä pahvikasseja, joo-o ihan oikeesti. Tai no siis on mulla joku koirakin, mut se hoitelee ihan itse itsensä, mihin milloinkin 🤗🤗🤗🤗

        Sellaista se on mieronkiertolaisen elämä.
        Wuh🦴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeen tod!!! Et sä snaijjaa, mä katon vaan ja ainoastaan Astral tv.tä ja 90 päivää morsiamena!!! Mun inhokit on aina ollut aamu tv, ajankohtaiset asiat ja uutiset, yäks!!! Mä en kässää mitä järkee niis on? En mä tarvitse niiden tietoo mihinkään, eihän mul oo koulutusta eikä tule olemaan ikinä, ymmärräteks te, haloooo !!!
        Mä siis oikeesti kerään vaan ja ainoastaan luxusmerkkien tyhjiä pahvikasseja, joo-o ihan oikeesti. Tai no siis on mulla joku koirakin, mut se hoitelee ihan itse itsensä, mihin milloinkin 🤗🤗🤗🤗

        Ja ikää sulla oli? Kommentoinnin tasosta täällä liikkuu enemmänkin pissis teinejä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikää sulla oli? Kommentoinnin tasosta täällä liikkuu enemmänkin pissis teinejä....

        Tuohan on hauska kirjoitus. Ymmärsin sen heti.
        Sarkasmi on taitolaji.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on hauska kirjoitus. Ymmärsin sen heti.
        Sarkasmi on taitolaji.
        😁

        Eikös 😁! Tuon raapusti 50 mimmi 😂!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe