Aihe

Jos se olisit sinä

Anonyymi

niin oli meidän ensimmäinen riita. Voin vakuuttaa, että ei ole viimeinen.
Anteeksi!

39

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin typerä viesti. Ihan niinkuin lietsoisit riitaa ja vihaa. Kaltaisesi ihmisen kanssa varmasti joutuu riitoihin, jos ulosantisi on tuollaista 😔

• Anonyymi

Rakastavaiset riitelee joskus, sitä mä vaan tarkoitin ettei ole viimeinen. Musta sä olet tässä nyt riitaisampi kuin mä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastavaiset riitelee joskus, sitä mä vaan tarkoitin ettei ole viimeinen. Musta sä olet tässä nyt riitaisampi kuin mä.

Juu, rakastetaan vaan anonyymipalstalla ja myös rakastellaan. 😌
        Mä en harrasta riitelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, rakastetaan vaan anonyymipalstalla ja myös rakastellaan. 😌
        Mä en harrasta riitelyä.

Kukaan ei harrasta riitelyä ja tarkoitin tulevaisuudessa muualla. Unohda, tuskin sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei harrasta riitelyä ja tarkoitin tulevaisuudessa muualla. Unohda, tuskin sulle.

En olettanutkaan että aloituksesi olisi ollut minulle. Kunhan kommentoin.
        Mulla ei kuulu tapoihin omia viestejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olettanutkaan että aloituksesi olisi ollut minulle. Kunhan kommentoin.
        Mulla ei kuulu tapoihin omia viestejä.

Ok, en vaan halua elää ikuisesti palstalla, siksi ehkä vastasin noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, en vaan halua elää ikuisesti palstalla, siksi ehkä vastasin noin.

Miksi et hoida asioita irl? Ei täällä palstalla ole kuin ilkeitä kiusaajia vaan 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et hoida asioita irl? Ei täällä palstalla ole kuin ilkeitä kiusaajia vaan 😔

Se on käytännössä mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on käytännössä mahdotonta.

Harmi jos niin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi jos niin on.

Tällä hetkellä on, huomisesta ei tietoa. Mutta ei hätää, onhan meillä palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, et vain taida täältä tavoittaa oikeaa henkilöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstahan sulle on aina ollutkin se tärkein ja vieraat ihmiset, yötä myöten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstahan sulle on aina ollutkin se tärkein ja vieraat ihmiset, yötä myöten.

Juuri näin. Jos kaipaisin jotain tuttua, en tekisi sitä palstalla.

• Anonyymi

Olenhan se minä. Ja sä olet pitkä vihainen, mä lepyn hetkessä! ;) mutta anteeksi munkin puolelta vielä.

• Anonyymi

En ole pitkävihainen. Olen vihainen 5min korkeintaan. Joskus saatan venyttää kymppiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pitkävihainen. Olen vihainen 5min korkeintaan. Joskus saatan venyttää kymppiin.

Tänäänkö se riita sitten oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkö se riita sitten oli?

Et ollut sinä siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpas lauhkea kun noin äkkiä lepyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpas lauhkea kun noin äkkiä lepyt

Niin. Jos jostain suuttuu ja kyllä se aika äkkiä menee ohi. Sitten onkin heti pahoillaan, että miksi mä nyt tyhjästä suutuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ollut sinä siis.

Tarkoitat sitä yhtä aloitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellinen sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu. Hetkeksi suutuin ja kaduttaa se. Heti kadutti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Jos jostain suuttuu ja kyllä se aika äkkiä menee ohi. Sitten onkin heti pahoillaan, että miksi mä nyt tyhjästä suutuin.

Olen samanlainen. Suutun, mutta lepyn melkein heti. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samanlainen. Suutun, mutta lepyn melkein heti. Mieheltä

Ollaan samanlaisia. Ehkä muissakin asioissa.

• Anonyymi

Riitoja tulee aina ihmisten välisissä suhteissa. Itse olen suhteessa kokenut todella repivää riitoja ja huonoa oloa, enkä todellakaan yleistä kaikkia riitoja vain lausahduksen aina riitoja tulee alle.

• Anonyymi

Haluaisin osata riidellä siten, ettei tarvitsisi loukata toista. Sehän on kuitenkin joku asia mistä riidellään ja toisesta tykkää riidellessäkin. Sen vaan unohtaa hetkeksi.

• Anonyymi

Jos mulle kirjoittaisit niin en ole tänään riidellyt kanssasi. Mutta tiedän että ihan varmasti riitelisimme keskenämme ja kinaisimme. Sekä tietysti sopisimme.

• Anonyymi

Ei hänkään varmaan ole. Pyysin varmuuden vuoksi anteeksi. Niin, noin se menisi ja aina sopisimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hänkään varmaan ole. Pyysin varmuuden vuoksi anteeksi. Niin, noin se menisi ja aina sopisimme.

Sopimisen jälkeen sovintoseksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopimisen jälkeen sovintoseksiä.

Hänen kanssa joo.

• Anonyymi

Mä annoin hieman tulla tänään in vino veritas- tyyliin. Mutta elämä jatkuu enkä koe olevani anteeksipyyntöä velkaa, sen verran mua kypsyttää Mutta yleensä olen kyllä ihan joviaali. 🤗

• Anonyymi

Ei se mitään, anteeksi minunkin puolestani. Odotin sinulta jotain viestiä tai merkkiä, enkä laittanut sitä itse. Ja tapahtui moka, jota en tarkoittanut.

• Anonyymi

Et ole hän. En ymmärrä viestiäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hän. En ymmärrä viestiäsi.

Ok, en taida sitten olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, en taida sitten olla.

Missä sä sitä viestiä odotit?

• Anonyymi

Jos se olisit sinä......niin.....miten haluat että tulkitsen tämän?
      Jos se olisit sinä..... M mies...... Niinpä....... muistelen haikeudella mennyttä aikaa.....Miksi riitelisimme? Mistä asiasta? Mua harmittaa....ettei olla törmäilty......mutta ..... joka tapauksessa Kaikki ne kirjoitukset..... reaalissa..... olivat juuri Sinulle.....

• Anonyymi

Ei liity m-kirjaimeen.

• Anonyymi

Ai mikä?

Sekö että sanoit mua vanhaksi harpuksi?

No niinhän minä oonkin😊

• Anonyymi

Enpä sanoisi noin kenellekään. Et ole hän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      15402
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      141
      13269
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      616
      8826
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      130
      5803
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      321
      5442