Mikä prinsessa olisit myös miehet voi vastata
Jos olisit Disney prinssessa
24
145
Vastaukset
- Anonyymi
Pumba
- Anonyymi
Sinäkö siellä? Timon täällä!
- Anonyymi
Pocahontas
- Anonyymi
Poccahonttas tietenkin, palamikkokin on jo valamiina ja pyssyreenit pidettynä.
- Anonyymi
Ursula lienee lähimpänä
- Anonyymi
Olet Merida!
"Haluan vapauteni!"
Olet luonteeltasi peloton seikkailija, joka tahtoo erityisesti itse nähdä ja kokea. Pidät hurjistakin aktiviteeteista. Et pelkää sanoa sanottavaasi, ja muiden on turha yrittää pomotella sinua. Olet oman onnesi seppä, ja tarkastelet maailmaa suurena seikkailuna.
Mielenkiintoinen tulos. Enpä ollut tuollaisesta Disneyn prinsessasta ennen ollutkaan tietoinen. Ei hassumpi tulos. Ihan totuudenmukainen kuvaus.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/565af054-a709-46fd-8713-7d16e43b5198 - Anonyymi
Quasimodo vissiin
- Anonyymi
Ruma ankanpoikanen 🐤😏😏
- Anonyymi
Ruusunen tietysti, vaaleanpunaisessa mekossa
- Anonyymi
Merida... Samanlainen villi talttumaton tukka kuten minulla 😂
- Anonyymi
Ariel.
- Anonyymi
Disneyn Vaiana lempparini, joten kyllä voisin Vaiana olla jos joku pitää valita. Jääräpäinen, uhmakas, aito, rohkea, määrätietoinen.
- Anonyymi
En voi nimetä ketään, koska heti tunnistaisit mut :)
- Anonyymi
En tiedä ensimmäistäkään Disneyn prinsessaa ja nainen oon.
- Anonyymi
Hän (nainen) on enemmän navettaeläin kuin prinsessa
- Anonyymi
Kaipailetko jotain lehmää täällä?
- Anonyymi
Olisin varmaan jonkunlainen sekoitus ainakin Frozenin Elsaa, Tuhkimoa, Lumikkka ja Ruususta, ehkä muitakin. Vaikea sanoa kun en tunne oikein tarpeeksi näitä prinsessoja, yksi elokuva ei riitä oikein tutustumaan toiseen.
- Anonyymi
En kukaan. Mä olisin Ronja Ryövärintytär.
Pluto?
- Anonyymi
Nimeäisitkö lapsesi nimellä Unelma Sirpa-Leena?
- Anonyymi
Alotuksesta puuttu linkki! https://www.episodi.fi/testit/testi-sisaiselle-pikkutytollesi-kuka-disney-prinsessa-olet/
Olet Anna!
Olet vuorien ja vuonojen viaton prinsessa, ikuinen optimisti, joka ei malta käyttäytyä viileästi, vaikka se välillä tarpeen olisikin. Luonteesi on hyvin mustavalkoinen, ja olet täydestä sydämestäsi mukana toiminnasta, joka tuntuu oikealta. Valitettavasti olet yhtä ehdoton silloinkin, kun olet tehnyt väärän valinnan.
Romanttisella rintamalla luvassa on niin aurinkoa kuin tuulta ja tuiskua: tuppaat ihastumaan miehiin, jotka kiinnittävät sinuun huomiota tai vain eksyvät tiellesi. Mutta rakkaushan on söpöä. Kuin vauva-yksisarvinen.
Pohdittavaa: Jos on tehty lumesta, voi silti unelmoida kesästä – mutta tulella ei kannata leikkiä.
T: mies, oih- Anonyymi
Iltalehti
Olet Tähkäpää!
"Kun lupaan jotain, en ikinä, koskaan, riko lupaustani"
Uteliaisuus, optimistisuus ja loputon valinnan vapaus. Kuulostaako tutulta? Olet kuin Tähkäpää, aina valmis auttamaan ja inspiroimaan ympärilläsi olevia. Olet erityisen hyvä kommunikoimaan ihmisten kanssa ja pyrit ylläpitämään ihmissuhteissasi mukavaa harmoniaa. Haluat nähdä ja kokea kaiken mahdollisen ja mahdottoman itse.
T: mies, oih
- Anonyymi
En ole rohkea prinssi. Olisin se ujo kääpiö, mutta liian iso kääpiöksi. Joku peikko tai mörkö. Hän on tietysti prinsessa, kuka vain pelkää minua.
- Anonyymi
...
Prinssi todennäköisesti surmaisi minut ja veisi prinsessan mennessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549