Kuka niitä hakkauksia tekee

Anonyymi

Porukka sekoilee täällä, itse en edes ole ollut. Ja pam alkaa kosto. Siinä kostossa meni paljon, ei tunnettu sääliä, kostettiin surutta polvillaan armoa aneneville. Syyttömille. Ihmisille jotka luonteeltaan, sydämiltään, ja tavoiltaan kaikin puolin hyviä. Oman arvonsa tuntevia, elämää arvostavia, avarakatseisia, ahkeria ja hyviä. Veivataan tätä koko Suomen edessä niin kauan että asia selviää. Tämä tiedetään: hakkaajia on useita, motiivina kosto ja naisten suojelu, psyykkiset ongelmat, mahdollisesti rikollisuus, huumeet tai mustaraamattu, toinen todellisuus, pois suljettuna ei mustasukkaisuus. Perusteina: ihmisten hyvä toimeentulo, iloisuus, aktiivisuus, keskinäinen sekin harrastaminen, epäilys onko vanhemmuus ja ammattitaito omia, ehkä pettäminen. Vahva epäilys että ovat Suomi24 palstalla kirjoittelemassa yhdessä tuhmia naisille, tekevät kiusaa. Henkilöt eivät yhteistyökykyisiä, eivät kerro kaikkea elämästään ja tuntevat paljon ihmisiä. Outoja. Eivät elä niin kuin muut, vieraat omituisia, näyttävät kummallisilta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna mulle rauha, ja kerro miksi ja miten. Mikä ihme saa vihaamaan perhettäni paljon? Ensin se hakataan, sitten uhrataan toisten hyväksi. Kertokaa ihmeessä Miksi??? Ja en tiedä, turha vastata että tiedät kun en tiedä. Miettinyt päänipuhki, miettinyt mitä olisimme voineet tehdä tsi mistä meistä voisi syyttää?

      • Anonyymi

        Lupaan etten tapa sinua, kunhan saisin selityksen että pääsisin joskus eteen päin asiassa.


    • Anonyymi

      Vainoajan päiväkirjamerkinnät edit 8.0

      • Anonyymi

        En vainoa, etsin hakkaajat ja katson että saavat takaisin sen mitä tekivät. Ihan sama keitä ovat, vaikka olisi poliiseja, lääkäreitä, rikollisia, naisia tai miehiä, perhettä tai ei, suomalaisia, venäläisiä, olkoot mitä vaan, olkoon motiivi mitä vaan. Ei kiinnosta, aina löytyy vahvempi. Aina löytyy härskimpi, aina löytyy sadistisempi aina löytyy pahempi ja viattomampi nainen. Mutta jokainen joka alasajoon vaikutti tulee ottamaan vastuunsa. Jokainen heistä tietää mitä noissa tapahtui, ja jokainen heistä tietää mitä odottaa. Ehkä vähiten kun sitä odottaa, tai sitten varautuen, kukin tyylillään. Muut olkaa huoletta, olen tarkka, jos et ole vastaan tai neutraali, en ole vihollinen, muut teille olen vaikka mitä. Minulle on turha tuputtaa anteeksipyyntöjä, omaa paskaansa tai muutakaan. Sen mitä taakseen jättää edestään löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vainoa, etsin hakkaajat ja katson että saavat takaisin sen mitä tekivät. Ihan sama keitä ovat, vaikka olisi poliiseja, lääkäreitä, rikollisia, naisia tai miehiä, perhettä tai ei, suomalaisia, venäläisiä, olkoot mitä vaan, olkoon motiivi mitä vaan. Ei kiinnosta, aina löytyy vahvempi. Aina löytyy härskimpi, aina löytyy sadistisempi aina löytyy pahempi ja viattomampi nainen. Mutta jokainen joka alasajoon vaikutti tulee ottamaan vastuunsa. Jokainen heistä tietää mitä noissa tapahtui, ja jokainen heistä tietää mitä odottaa. Ehkä vähiten kun sitä odottaa, tai sitten varautuen, kukin tyylillään. Muut olkaa huoletta, olen tarkka, jos et ole vastaan tai neutraali, en ole vihollinen, muut teille olen vaikka mitä. Minulle on turha tuputtaa anteeksipyyntöjä, omaa paskaansa tai muutakaan. Sen mitä taakseen jättää edestään löytää.

        Mitä tarkoitat yhä vain pahemmalla ja viattomammalla naisella? Tekstisi on aika ristiriitainen monelta osin.

        Vaikuttaa kaikilta osin siltä, että tiedät taistelusi hävinneesi joten voisit lopettaa sekavat manifestisi ja ulisemisen.


    • Anonyymi

      Naisen kosto naiselle etenee synkkänä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe