Vesa Vierikko vanha höppänä

Anonyymi

Jari Tervo haastattelee Vesa Vierikkoa joka vaahtoa kuinka Adolf Hitler oli maailman kaikista ihmisitä kamalin ja hirveä paska.

Koskahan nää vanhat aivopestyt höppänät historiasta mitään tietämättömät typerykset lakkaa olemasta mediassa, ja tällä maapallolla.

Vierikko varmaan tuntee myötätuntoa Stalinia, Churchilliä ja Rooseveltiä kohtaan ja ne on varmaan hänen mielestään mahtavia upeita voittajia ja hienoja miehiä.
Hyi helvetti näitä rasisteja, eläintenkiduttajia ja köyhien velkaorjuudessa pitäviä "kultturelleja" pahuuden ihannoijia.

14

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onhan monet suuret keksinnöt hitlerin ansiota, tunnustusta ei vaan ole annettu pätkääkään. Esim. kuussa ei olisi ihminen käynyt ilman häntä jne.

• Anonyymi

Mutta hillerin nenä . Kuka ottaa suurennoksen nenästä. Hiukset kuin Valko-Venäjän pressalla tänään vaan eri väriset .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hillerin nenä . Kuka ottaa suurennoksen nenästä. Hiukset kuin Valko-Venäjän pressalla tänään vaan eri väriset .

Sillä on pierevä nenä.

• Anonyymi

Päinvastoin, itse en tiennytkään, miten terävä sälli tuo Vierikko on vieläkin. 80-luvulla tuli istuttua samoissa pöydissä Cellassa.

• Anonyymi

Kaksi terroristifania studiossa. Suvakisteja molemmat.

• Anonyymi

Tervo ja Vierikko haluavat täyttää Suomen näillä "enoilla".

• Anonyymi

Eipä ymmärtänyt aloittaja, mitä Vierikko Hitleristä sanoi, joten annahan olla!!

• Anonyymi

Ei minkään värinen saa ryöstää raiskata . Samat lait kaikille . Vitsaukset tulee kun väärin tekee . Mooses . Vitsaukset tulee pahoista teoista .

• Anonyymi

Stalin vassarit ja suvakismi. Sama asia. Katsokaa elokuva ikitie.

• Anonyymi

Minä olen kahtonut sen leffan on se aika järkkyä kun kansalaisija viedään lahdattavaksi IKITIE PITÄIS , näyttää koululaisille, , muistan kun aikoinaa opetttaja kehoiti seuraamaan sarjaa JUURET siinähän oli tarina orjasta KUNTA KINTE , , , eipä ope maininnut sanallakaan että suomestakin vietiin orjiksi huomattavamäärä isonvihan aikana , väkilukuun suhtautettuna enemän kuin Afrikasta !

• Anonyymi

Valin ja stassarit.

• Anonyymi

Stalin oli kyl joukkoineen varas .

• Anonyymi

se piäree.

• Anonyymi

Olette te pimeitä noitten hitleri juttujenne kanssa!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe